Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1077
Har det seg slik at jeg kjøpte Wii sammen med prosjektor for en liten stund siden.
Ettersom flytting snart står på planen tenkte jeg å koble det opp i det nye huset.

Kjøpte Wii for å spille sammen med venner, og kjøpte selvfølgelig ekstra kontroll.
Gikk på en liten smell så spillet jeg kjøpte var kjedelig, rett å slett.

Noen som har gode forslag til 2player spill?
Fighting etc.
Rayman er ganske bra multiplayer
super mario strikers charged, "fotball" i mario stil. DVS med powerups, fancy triks. Og lite vanlig fotball. kjempe gøy med venner.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Kikker litt rundt etter det nå se om det ser morro ut =)

Men ser hovedsaklig etter et fighting spill, dvs. noe lignende boksing eller noe, gjerne med en campaign om jeg spiller single.

Har Wii sports, men er litt kjedelig i lengden.
nå har aldri nintendo vært de største på fighting spill. Og det er ikke helt hva man som oftest kjøper en nintendo for. føler PS og X-BOX er bedre i den sjangeren. Men jeg personlig venter på Smash bros. som ser skikkelig fet ut. og er en form for fighting spill.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Merket det Etse, kikket selv innom www.nintendo.no for å se listen av spill som er kommet til WII.
Fant ingen boksespill eller lignende innen fighting sjangeren.

Skulle kanskje sjekket dette bedre før jeg kjøpte Wii, men grunnen til at jeg kjøpte Wii var for å spille med venner, dermed er det ekstra morro med Wii.
wii er unik innenfor konsollsjangeren, om du ignorerer Eye Toy til Ps2. Derfor jeg kjøpte den.

Men får se etter noen interresange spill.
Gledet meg til Manhunt 2, men kommer vist ikke før 2008 nå =(


Hovedsaklig tenkte jeg på et slags boksespill/ aka tekken med 1vs1.

Trenger ikke være generelt boksespill, men helst 1vs1.
Sist endret av Unsub; 25. august 2007 kl. 19:35.
Den definitive klassikeren må jo være Mariocart 64. Skaff deg fire classic kontrollere eller fire gamecube kontrollere så har dere moro i mange timer. Kontrollerene kan også brukes til å spille en drøss spill fra Wii Shop.
Det finnes fightingspill til Wii, mortal combat. Soul Calibur kommer, det inneholder fighting pluss enspiller kampanje, ser ufattelig stilig ut. Sjekk youtube for filmer, eventuelt gamespot.
Så har vi jo selfølgelig super smash bros
Glem ikke dragonball spille til wii.
Exite Truck er jævlig fett. kan kanskje bli litt kjedelig i lengden.. jeg vet ikke. har bare prøvd det hos en kamerat.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
JEg kjøpe Dragonball Tetachi Z eller hva det het.

Men er da ikke multiplayer?
Og var etter min mening veldig kjedelig

Raymod takker, noe slikt jeg lette etter.
Bare finne en nærbutikk som selger Mortal Combat ;D
Sitat av Nubeland
JEg kjøpe Dragonball Tetachi Z eller hva det het.

Men er da ikke multiplayer?
Og var etter min mening veldig kjedelig

Raymod takker, noe slikt jeg lette etter.
Bare finne en nærbutikk som selger Mortal Combat ;D
Vis hele sitatet...
Du trenger da ikke nærbutikk, man har jo internett.
Mortal Kombat @ CDON

Var faktisk innom spaceworld i fredrikstad igår, der hadde de iallefall Mortal Kombat.

Er dog en stund til Soul Calibur Legends kommer, Q4 07 i USA, så sniker seg nok ikke til norge før 2008.

Edit: Det heter Kombat, ikke Combat av en eller annen sær grunn. Sånn i tilfelle du trenger å søke etter det.
Gamerankings - Div anmeldelser av spillet fra de største spillsidene
Sist endret av RayMonk; 26. august 2007 kl. 17:40.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Huff, vet det men skriveleif fra min side.

Var innom Cdon og kikket faktisk.
Trenger nunchuck til 2kontrollen min så ser ut som jeg kan bestille derfra.

weirdo at en ekstra kontroll koster 900 til wii =/
Men takker for råd, Mortal Kombat it is =)
Sitat av Nubeland
Huff, vet det men skriveleif fra min side.

Var innom Cdon og kikket faktisk.
Trenger nunchuck til 2kontrollen min så ser ut som jeg kan bestille derfra.

weirdo at en ekstra kontroll koster 900 til wii =/
Men takker for råd, Mortal Kombat it is =)
Vis hele sitatet...
Nunchuck kan du bestille fra play.com
Det blir da 175,8 Norske kroner, ergo under 200grensa. Play.com har også gratis frakt. Vet ikke om det er noen butikker som selger den så billig her i norge.

Remoten koster 351,8 Norske kroner på play.com . Dvs at den går over 200grensa.
Hvis vi da legger til 24% moms + kanskje 80kroner i avgift hvis den blir stoppet kommer det hele på 516kroner ca (Shoot me if im wrong). Så, hvis du ikke finner noe billigere enn det hadde jeg sjangsa på å bestille den derifra da du faktisk kan få den til 351 kroner om den ikke blir stoppet.

Edit:
Nå ser jeg at Elkjøp selger denne til 499 kroner.
Sist endret av RayMonk; 26. august 2007 kl. 21:46.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg gleder meg til Super Smash Bros. Brawl... Skal få meg Wii iløpet av året, og Smash Bros kommer i Q1 2008 så er rent lite igjen. Jeg tenker også på å dra med meg Wii'en på TG neste år også.. Så blir det ikke bare PC
Snart kommer jo Mario cart å det vi alle att det er ELSK å kjøre rundt å skyte røde skillpaddeskall =)