Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 859
Koblet opp Wii'en på Prosjektoren før idag for å spille litt for morro skyld med en venn.

Problemet var at Multiplayer ikke funket.

Problemet:
Jeg velger spill, aktiverer kontroll nr 2, alt er greit.
Velger person jeg skal spille med, trykker ok når Keybindings interface kommer opp.
Kammeraten min (med kontroll nr 2) velger en annen, MEN det som skjer nå er at vi er tilbake til min Keybindings interface, jeg trykker ok og er tilbake til der jeg må velge profil.

Hadde ikke problemer med dette forrige gang jeg spilte wii.
Funket å spille med 1kontroll, men etter 30min begynte den å skurre slik at jeg måtte trykke 20ganger profilen før 1player faktisk funket.

Noen som har lignende erfaringer?
Eventuelt, aner hva som er galt?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Er dere sikre på at alle Wiimotes har riktig tilkobling og nummer? At kompisen din trykker riktig knapp?
Når det gjelder spill/wii; brent/original, moddet/original?
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Helt original Wii, orginalt Wii sports osv. Ingenting gjort med den.

Kontrollene funket fint forrige gang.

Og begge kontrollene funker.

Men når han trykker på personen han vil velge hopper den tilbake til min tur.
Slik gjenntar det seg X antall ganger
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Alt jeg kan komme på, er hvis han er en noob av sånt kaliber at han faktisk greier å trykke feil knapp. Med alt originalt er rett og slett dette noe som ikke skjer.
Programmeringsfeil er utelukket, fordi alle platene blir presset HELT identiske, og AFAIK har ingen rapportert dette før. Wii sports er også såpass ukomplisert at det skal fungere med den eldste Firmwaren.
Lesefeil er 99% utelukket. En lesefeil har SVÆRT lav sannsynlighet for å lage en sånn bug. Utover det er det nesten ikke noe annet enn input som kan klikke.
Sist endret av robhol; 3. september 2007 kl. 16:33.