Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 612
Har i det siste hatt problemer med at plutselig random programmer blir avinnstallert.

Når det først skjer er det gjerne et par som det skjer med, men ikke alle.
Ikonene er på startlinjen/desktop. Men programmet er slettet.

Er ikke så veldig problem, er programmer som bitlord/mirc/opera osv. Tar bare 2min og innstalere dem igjen. Men er et irriterende problem og skjønner ikke hva som er galt.

Programmene som blir avinnstallert ser ut til å være helt random, og skjer med jevne mellomrom. Ca 1-4ganger i måneden.

En gang skjedde det når pcen ble reboota, resten ahr det bare skjedd uten noen slik grunn. Har bare skjedd.....


Lurer på om noen her har noen peiling på slikt?
Hva slags antivirusprogram bruker du? - Og har du oppdatert det?
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Antivirus kem ka kor?

Ikke hatt det på 2år 0_o
Aldri hatt problemer utenom dette her
Har du ikke hatt Antivirus på 2år? :P Lykke til..
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Sitat av Coldfire
Har du ikke hatt Antivirus på 2år? :P Lykke til..
Vis hele sitatet...
OT, men uansett; Du trenger ikke bruke antivirus. En god brannmur holder lenge.

Til trådstarer: Har du sjekket at det ikke er "System Restore"-funksjonen i Windows, som spiller deg ett puss? Prøv å deaktiver denne.
Sist endret av Thysanoptera; 16. april 2007 kl. 20:18.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Sitat av DarkStaar
Har du sjekket at det ikke er "System Restore"-funksjonen i Windows, som spiller deg ett puss? Prøv å deaktiver denne.
Vis hele sitatet...

Og dette gjør jeg hvordan? :P ikke noen ekspert på området dessverre
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Min Computer --> Properties --> System Restore --> Turn off System Restore on all drives.