Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5242
Jeg har noe benzo liggende og lurer på om noen vil anbefale en god kombinasjon av disse for å få mest mulig chill effekt. Tenker ikke på overdrivelser og blackouts - respirasjons depresjonsfare osv.

Det jeg har er:

50+ Valium 5 mg
20 Sobril 25 mg
20 Apodorm 5 mg
1 par gram hasj
(200 mg Seroquel)
Alt er originale norske apotekvarer.

Hver av Benzoene har jo sin egen sjarm men er nysgjerrig på andres opplevelser og innspill for å maksimere nytelsen.

Til info:
- Alkohol skal ikke inntas.

- Jeg liker å loke foran datan og bevege meg minst mulig når jeg ruser meg. Det krever også endel konsentrasjon

- Er glad i den muskelavslappende følelsen noen av dem gir.

- Ønsker å komme så nærme eufori som mulig. Om det er mulig...

EDIT: Lurer også på om det å smelte tablettene under tunga i tillegg til raskere og litt kraftigere virkning går utover hvor lenge medisinen virker?

Edit 2: Snakket nettopp med Rustelefonen og virkningstiden ved smelting under tunga vil redusere virkningstiden men nærmest kun teoretisk. Det er minimale forskjeller på de to inntaksmåtene.

Sånn, det ser visst ut till at jeg kun bedriver solo-forum her, men tenkte andre kunne ha nytte av denne infoen.
Sist endret av Jazza; 16. juni 2017 kl. 18:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drit i seroquel, skjønner ikke hvorfor så mange trur det er rus å fra det.
Hva er vitsen med å mixe benzoer for å oppnå rus. Det er jo alkohol du burde mikse med. Eneste som kan booste nok til at det blir rus, av de tingene du har nevnt her. Men det vil du ikke, så. Seroquel har null synergi ift. oppnåelse av rus med benzo. Ødelegger bare og du vil sovne. Bortkastet etter min mening.

Kan godt mikse, men har toleransen meldt sin ankomst er eufori uoppnåelig ved å bare blande benzo. Du vil i alle fall ikke huske noe som helst, og da er poenget borte synes jeg?

Jeg ville tatt Sobril sammen med valiumen, for å kickstarte den lange onsetten Sobril har. Nitrazepam til kvelds. Eller seroquel. En miks her ser jeg liten hensikt med, med mindre målet er å sovne fortest mulig eller bruke opp pillene så raskt som mulig.

Vil du ha eufori? Ta en T-break et par mnd, der du holder deg unna alt med krysstoleranse som bla. alkohol. Så får du kanskje en liten buzz et par dager.

Skal du absolutt booste kan du jo få i lyrica, somadril, alkohol etc. Opiater om du virkelig mener alvor, eller sterke antihistaminer hvis du ikke vil dra den helt ut. Å booste benzo med benzo er som å booste alkohol med alkohol IMO.

Benzo er ikke euforisk når det blir misbrukt. Etter toleransepausen MÅ du starte med lavest mulig dose for å få mest ut av pillene og holde toleransen så lav som mulig.

Hasj bør røykes når man føler for det. Det er jo bare digg uansett.

Jeg pleide å legge dem under tunga, men det har ingenting for seg så vidt jeg har erfart. Ikke for meg.
Sist endret av TrippyKing; 16. juni 2017 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
27 1
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg ville tatt Sobril sammen med valiumen, for å kickstarte den lange onsetten Sobril har.
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg fant ut det.

Har blandet benzo og alkohol og kjenner til virkningen - er superduper den. Men siden jeg har litt noia og har lett astma (som forverres noe ved hasjrøyking) blir jeg derfor litt redd for respirasjonsdepresjon. Kan jo nevne at jeg foretrekker et par, tre drinker sprit enn tilsvarende pils. Med pils blir jeg bare veldig søvnig mens spriten gir meg energi pluss booster benzoen.

Ellers er jeg enig ang Seroquel, var derfor jeg satte den i parentes. Men har hørt flere si at de liker å mikse det med hasj og benzo. De har forsåvidt stått på Seroquel i mange år allerede.
Sist endret av Jazza; 16. juni 2017 kl. 22:02.
Sitat av Jazza Vis innlegg
Det jeg har er:
20 Apodorm 5 mg
1 par gram hasj
(200 mg Seroquel)
Alt er originale norske apotekvarer.
Vis hele sitatet...
Sikker på det?
Trådstarter
27 1
Hehe...den var fin.

Den ene tingen er ikke fra apotek - resten er derifra og ikke fra somalierne på grønland eller rumenerne i torggata.

Prøvde idag følgende:

2 x Valium 5mg
2 x Sobril 25 mg
3 enkle vokda
1 halvliter pils

Merker at benzoen er noe sterkere men den elendige alkoholpåvirkningen på intellektet er ikke noe særlig. Burde kanskje gå tilbake til å drikke longdrinks med sprit over jevn, sakte, lang tid i stedet for alkoholinntaket idag som gikk på ca litt over en time.

Var forsiktig med benzo idag fordi jeg visste at jeg skulle ta et par drammer. normal blir det 5-10 Valium om dagen og 2-4 Sobril. (Siste 4 ukene).
Sist endret av Jazza; 17. juni 2017 kl. 01:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Benzo er en intellekt-killer, i så stor grad at du ikke merker det engang. Fornuftig av deg å ikke gå bananas med alkoholen når du tar benzo. Selv om du kanskje allerede tøyer strikken litt.

Hvis du vil ha rus på benzo alene må du trappe ned, deretter pause, og så ta dem bare sporadisk. Du kan såklart holde det gående med alkohol i miksen og få rus. Det ville derimot vært meget fornuftig av deg å trappe ned på benzo før du får et alvorlig avhengighetsproblem.
Ikke moralpreken, harde fakta. Men det kommer jo an på hvor lenge du har brukt det, da. Ut i fra benzodosene dine høres det egentlig lenge nok ut...

Dessuten synes jeg at man nesten merker mindre av rusen dess mer du tar, fordi du blir for pillefjern til å merke det eller eventuelt huske det.
Trådstarter
27 1
Takk for fornuftig og advarende svar, TrippyKing. Jeg har lagt til side en passelig solid dose til nedtrapping. Det som ligger i god-krukka for øyeblikket er i ferd med å minske ganske fort. Så håndbrekket settes inn en gang i neste uke.

Har stått på Sobril og Apodorm periodevis i ca 10 år og har vel egentlig ikke hatt de store problemene med å kutte dem i "gode perioder". Dette var selfølgelig på den tida da jeg fulgte legens råd og brukte et par Sobril og én til to Apodorm til kvelds. I starten ville legen kun gi meg Imovane men når jeg fortalte at den hurtige virkningen gjorde meg rusa og ikke ville legge meg skiftet vi til Apodorm. Ba også i en "god periode" om å gå ned fra Sobril 25mg til 15mg.

Nå for tiden er det rusen jeg er ute etter, selv om jeg faktisk synes at når min gode, gamle venn angsten braser som verst så er kun én liten Sobril eller Valium nok til å lette såpass på trøkket at jeg lett kan ty til tårene i ren lettelse. Kan nesten sammenlignes med følelsen av å bli rørt.

Når det gjelder Valium har jeg knasket ca 6-7 stk pr dag i snitt. Har gått rundt 100 stk fra 1. juli. (Jeg skriver ned dag/kl.slett for alt av inntak) Dette skal trappes ned fordi, som du sier, når man først har tatt noen og vil bli ennå mer fjern så merker jeg lite til effekten av dagens siste tabletter. Blir nesten som å hive dem rett ut vinduet - men intellektet og vurderingsevnen er ganske på dynga på det tidspunktet.

Så igjen, takk for at du tar meg på alvor. Kan nevnes at jeg har slitt med en alvorlig personlighetsforstyrrelse i ca 20-25 år og har ruset meg på det meste i perioder når jeg var yngre. Vært på rusbehandling for illegale stoffer 2 ganger og har klart å kutte disse. Selv om russuget nok vil følge meg resten av livet.

EDIT

Forresten, dette med grapefruktjuice kan vel være en fordel under nedtrappingen? Siden jeg da trenger færre tabletter pga den økte virkningen? Usikker på om bivirkninger øker tilsvarende..Hm..
Sist endret av Jazza; 17. juni 2017 kl. 20:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Godt att du skal trappe ut benzon. Det kan ellers bli ett skikkelig helvete.

Husk med grapefruktjuicen att du trenger att drikke det i ett par dager for att fa ordentlig effekt (i hvert fall etter min erfaring).

Lykke til!
Trådstarter
27 1
Såpass langt i forkant, ja. Vel, er uansett på vei til å roen ned sakene nå så var vel like greit