Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1866
Kjøpe meg dette spillet bukt sammen med 2 andre bilspill på gamestop for ca 1 år siden til en PS2 jeg egentlig bsre bruker til å se DVD filmer og CD plater på helt til nå.prøvde de så vidt når jeg nettopp hafde fått dem men da var det egentlig ikke noe interresant så de har alle egentlig bare ligget borte hellt til her om dagen da jeg snorta speed i et døgn, satt fra kvelden, hele natta og helt til kl 12.00 på dagen helt sykt fokkusert på spillet spilte rundt 25 timer, helt sinnsykt
Pleide å spille tibia for ca 8-9 år siden og var også den gang helt hekta i fleremnd. Etter at jeg hadde slutta med tibia den gang har jeg egentlig mistet gleden av alle spill nesten til jeg fkkk prøvdd ut dette her skikkelig. Elsker det og er glad jeg nå har fått gleden av spill igjen, av denne slags sjanger spill da selvfølgelig.

Etter jeg er ferdig med dette spillet er det på tide å skaffe meg ps3 og prøve FF13


Har spilt et par 5-6 timer mer i ca 2 dagere senerr uten noe speed og da syns jeg blir alt for mye å konsenteere seg om på en gang he, he..

Jeg er ihvetfall kommet meg til LVL 15 nå og har kommet meg til et sted som heter "Garamsynthe Waterway / Southern sluiceway"

fikk nå nettopp fått en ny character som joina i party som heter Barsch på LVL 17 tror jeg, på dette stedet er det nesten som en labberint er det et monster helt på førsten nesten med det samme vi entrer portalen så kommer den Lizarden og slår ut alt av hp på oss begge og vi dør asap begge 2, har prøvd mange ganger på forskjellige måter nå men den er så sterk at det ikke nytter mer å prøve når jeg må vite nøyaktig hvordab den skal tas liv av før vi dævver..

Håper folk fortsatt husker og har peiling selv om dette begynner å bli så gammelt spill at folka som en gang pleide å spille dette på den tiden og kansje har våkst opp nå. Håper noen kan ihvertfall styre meg til en slags info side om akuratt denne situasjonen fra spillet.