Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1399
Hei!
Jeg prøver å logge på PSN-brukeren min, men jeg har glemt passordet. Jeg lagde brukeren for lenge siden men en Hotmail konto som ble blokkert fordi noen prøvde å hacke den ellernoe, også eksisterer jo ikke Hotmailkontoen lenger i det hele tatt. Noen som vet om noen måte jeg kan finne passordet, komme meg inn på emailen min, eller kunne resette passordet på noen måte?

På forhånd takk
du kan bare lage en ny mail med akuratt den samme infoen.

de slettes etter 3 uker etter inaktivitet og dem som hvil ha din email adresse kan lage den
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
du kan bare lage en ny mail med akuratt den samme infoen.

de slettes etter 3 uker etter inaktivitet og dem som hvil ha din email adresse kan lage den
Vis hele sitatet...
Prøvde dette men det står at E-mailen allerede er i bruk.. :/
ok da vet jeg ikke.
Kontakt Microsoft og forklar situasjonen, vil tro de kan tilbakestille passordet ditt
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Kontakt Microsoft og forklar situasjonen, vil tro de kan tilbakestille passordet ditt
Vis hele sitatet...
Forstår ikke helt va Ms kan gjøre i denne situasjonen! Men sony kan sikkert hjelpe deg!

LES HER!
Tok meg ca 1 min...... Så du får lese der! Ta kontakt med de står deT!

Ha en fin kveld!

-Yardz
Sist endret av Yardz; 2. januar 2014 kl. 00:26. Grunn: EDIT: Endret ''beskrivelse'' av link!
Sitat av Yardz Vis innlegg
Forstår ikke helt va Ms kan gjøre i denne situasjonen! Men sony kan sikkert hjelpe deg!

LES HER!
Tok meg ca 1 min...... Så du får lese der! Ta kontakt med de står deT!

Ha en fin kveld!

-Yardz
Vis hele sitatet...
Dette er noe som hadde funket vanligvis, men jeg mangler som sagt E-mailen som PSN brukeren er laget på.
Sitat av Ottomannen Vis innlegg
Dette er noe som hadde funket vanligvis, men jeg mangler som sagt E-mailen som PSN brukeren er laget på.
Vis hele sitatet...
Ta nå for faen å les linken da!!! Står jo akkurat va du skal gjøre viss du mangler en av dem.. Står en Mail du skal kontakte...

der har du en til, som beskriver akkurat det same som den forrige linken
Sist endret av Yardz; 2. januar 2014 kl. 02:51. Grunn: La til link
Sitat av Yardz Vis innlegg
Ta nå for faen å les linken da!!! Står jo akkurat va du skal gjøre viss du mangler en av dem.. Står en Mail du skal kontakte...
Vis hele sitatet...
Unnskyld? ...
Sitat av Ottomannen Vis innlegg
Unnskyld? ...
Vis hele sitatet...
screenshot fra førstelinken