Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 7428
Jeg har abstrakte planer om å lage ett storskala risk-brett og trenger råd om valg av figurer.

Plastikk eller metall
Billigst mulig da jeg trenger ganske mange av hver farge
fordel med forskjellig fargevalg (kan male selv)
figurene må være delt opp i infanteri (folk med gever stortsett), kavaleri (større millitære ting som tankser, fly, el.) og artilleri (kanoner og store millitære kjøretøy).
Eventulelt finne en ordning med bare infanteri og tanks (1 enhet og 10enheter)
Prisen på figurene er viktig, rundt en krone pr. stk er en stor fordel da jeg ikke vil bruke tusenvis av kroner på figurer men det er bare å komme med forslag
størrelsen på figurene bør være 4-10cm (høyde)

Takk for all hjelp

Edit: endra litt på beskrivelsen
bare kom med forslag selv om det ikke treffer helt.
Sist endret av random13798; 5. januar 2008 kl. 20:24.
Gjest
Trådstarter
bump..
Trenger ikke koste 1kr, ca 5kr er godkjent.. sett med mange figurer funker.

igjen takk for alle tips, jeg begynner å bli lei av å google etter detta..
Hvor mange figurer snakker vi egentlig om? Det du ber om er jævelig dyrt, så 5kr per stk er lusent med mindre du trenger 100000 stykker. Det som skal til for og lage noen slike er at man først må få delene inn i et cad program, så må man programere og så frese ut et støpe verktøy. Lagde noen plast deler på jobben som var 20cm*30cm*10cm, støpe verktøyet der veide 1,7t
Gjest
Trådstarter
Åja, nå ser jeg hvorfor jeg får lite respons, jeg tenkte altså på å kjøpe figurer, ikke lage figurene selv. Det er brettet som skal lages, figurene skal kjøpes altså.

Takk for svar uansett
▼ ... flere år senere ... ▼
Selv om saken sikkert er long forgotten, kommer the forlorn hope... Ebay selges masse plastikk enheter der.