Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6307
Hei!

Vurderer litt å forsøke å komme i kontakt med nerden inne i meg igjen, så lurer på om det finnes noen NFF'ere i Oslo som fortsatt spiller rollespill (Ares Magica / DND 3.X preferably) eller brettspill en gang i blant som kunne tenke seg en spiller til? (er forøvrig 30 år, rimelig normal og har ganske høy toleranse for rare mennesker)

Eller er sånne gammeldagse ting som å faktisk møtes for å spille noe fullstendig utdødd? :-)
Sist endret av DumDiDum; 13. august 2009 kl. 19:21.
Nei fulstendig utdødd er det vel ikke, har fast gjeng som møtes her oppe i nord. For å spille risk da.
Så det må da være noen som fortsatt spiller ars magica brettspill sørpå. (mener det var det det hette)
▼ ... over et år senere ... ▼
Rollespill er jeg i grunn ferdige med, men brettspill som Carcassonne, Junta, Risk og lignende er alltid moro. Jeg har noen kompiser i aldersgruppen 25+ som møtes en gang i blant for å spille og drikke litt pils.
Jeg vet det finnes en forening som leier en kjeller på Blindern som har mer fokus på rollespill, men finner ikke igjen nettsiden. Ellers kan kanskje Outland og http://www.spillfestival.no/ hjelp deg med noen nyttige linker.

EDIT: Føkk, tråden er 1år gammel og bare vekket til live av spam, jaja.
Sist endret av Mith; 14. januar 2011 kl. 11:46.
Ikke tilfeldigvis noen i Kristiansand som driver med noe lignende?

OT:
Mith, det er bare å slette posten din igjen. Tråden forsvinner tilbake til der den lå gjemt i første omgang.
Sist endret av Bombasa; 14. januar 2011 kl. 12:41.