Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 989
Subjektiv mening; helt for vanlig vinner, en sang som etter min mening er midt på treet og ikke vil utmerke seg i MGP finale i beograd.


Til saken;
Jeg og et par venner mener bestemt at sangen er en rip av en litt eldre popsang, muligens Spice Girls eller Sugarbabes, noen som har samme formening? eventuelt navnet på sangen den ligner...

Fikk en sterk følelse av at jeg hadde hørt den opptil flere ganger før og spessielt refrengent virket veldig kjent.
Sitat av Nubeland
Til saken;
Jeg og et par venner mener bestemt at sangen er en rip av en litt eldre popsang, muligens Spice Girls eller Sugarbabes, noen som har samme formening? eventuelt navnet på sangen den ligner...

Fikk en sterk følelse av at jeg hadde hørt den opptil flere ganger før og spessielt refrengent virket veldig kjent.
Vis hele sitatet...
Helt enig. For meg var det en blanding av gammel pop musikk. Kommer dog ikke på hva sangen jeg synes den hører rippet fra heter.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Mira Craig skal ha skrevet den som 15åring, ca 10-15år siden så støtter teorien om spice girls.

Har jo 2pac "be strong hold on" men mener det var en pop låt som lignet enda mer
Jeg syns dere er tøffe som tør å si på offentlig forum at dere ser på MGP Har ikke sett på det siden jeg var rundt 12.

Sitat av Nubeland
Subjektiv mening; helt for vanlig vinner, en sang som etter min mening er midt på treet og ikke vil utmerke seg i MGP finale i beograd.
Vis hele sitatet...
Mener de fleste som er i MGP er midt på treet og ned.
Sist endret av Pheromone; 11. februar 2008 kl. 18:29.
Det er vel ingen som ser på MGP for musikk sin del? Vet at det er årets fest for homser og transer og denslags.. men musikken er jo mildt sagt midt på treet og ned ja.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
For the record, jeg så faktisk ikke på MGP :P

Men ja, jeg har hørt igjennom sangene på youtube.

Nå tenkte jeg midt på treet av MGP musikk :P
Håpet selv at King of Trolls ville vinne, da disse etter min mening ville nådd et mye større spekter og gjort det bedre i en internasjonal finale enn den nåværende vinneren.
Sitat av bo1e
Det er vel ingen som ser på MGP for musikk sin del? Vet at det er årets fest for homser og transer og denslags.. men musikken er jo mildt sagt midt på treet og ned ja.
Vis hele sitatet...
Haha ja veit. Hadde en som var skikkelig homo i vg1. Han påstod selvfølgelig at han ikke var det. Han kunne alle de norske MGM vinner sangene fra 1981, noe som er nok bevis for at han er homo. Bra innlegg bo1e!
Carlsberg: Hva er forskjellen på "skikkelig homo" og bare vanlig homo?
Sitat av Carlsberg
Haha ja veit. Hadde en som var skikkelig homo i vg1. Han påstod selvfølgelig at han ikke var det. Han kunne alle de norske MGM vinner sangene fra 1981, noe som er nok bevis for at han er homo. Bra innlegg bo1e!
Vis hele sitatet...
Og hvordan er det bevis at han er homo når han kan alle sangene gra 1981? Enhver hetrofil person kan vel klare å pugge det?
Sitat av DonTomaso
Carlsberg: Hva er forskjellen på "skikkelig homo" og bare vanlig homo?
Vis hele sitatet...
En skikkelig homo kommer i fancy innpakning og koster hundre kroner mer.
Skikkelig homo, er når det er en person oppfører seg feminint, uten egentlig å være homo.

Homo, er en person med homofil legning.

Uttrykket skikkelig homo, brukes ofte i kretser preget av lav sosial intelligens og menneskeforståelse, samt mange fordommer.
Sist endret av mrniceguy; 11. februar 2008 kl. 23:21.
Den mgplåta som gikk videre var ikke så mye å rope hurra for, nei.
Da synes jeg faktisk at Jahn Teigen(!) var bedre underholdning.. Heh, han begynner jaggu å bli gammel
Den låta jeg tror kunne klart seg ganske bra i Beograd var Eastern Wind som Christian Ingebrigtsen hadde skrevet. Tror den ville nådd ut til et mye bredere spekter av befolkningen rundt omkring, litt sånn a la Secret Garden som vant i sin tid.
Men hva var det med de trollene? Skikkelig etterligning av både whig wam og de finnene som vant den internasjonale finalen, jo... Mon tro om det er om å gjøre å se mest mulig skummel ut ;P isåfall hadde Jahn Teigen dratt hjem seieren, han ser jo rett og slett fryktingytende ut
Sist endret av Sanne87; 12. februar 2008 kl. 01:24.
Tenkte akkurat det samme som deg, men denne låta har røtter helt tilbake til 70-tallet. Dumt jeg ikke kommer på hva låta heter, men skal redigere denne posten så fort jeg finner det ut. Det er helt klart en blanding av forskjellige låter, men norske kritikere kåret denne til den beste mgp-låta noensinne, så det ser ikke ut til at de har reagert. Det gjenstår bare å se om resten av Europa er enige i at det ikke er en cut'n'paste av tre-fire forskjellige gamle hiter.
hundre kroner mer for en skikkelig homo altså? hm, lurer på om jeg må prøve det neste gang.
Sitat av mrniceguy

Uttrykket skikkelig homo, brukes ofte i kretser preget av lav sosial intelligens og menneskeforståelse, samt mange fordommer.
Vis hele sitatet...
Hæ? Jeg har flere venner som er homofile og jeg tilhører absolutt ikke en "krets" preget av lav sosial intelligens og menneskeforståelse. Usaklig innlegg fra din side.
Haha, Carlsberg, det var UTTRYKKET "skikkelig homo" mrniceguy skrev om
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Her sporer vi bra av.

Men, altså nå kan ikke jeg skrive låter, men om jeg skulle skrevet en kan du banne på at jeg hadde skrevet masse drit fra andre sanger jeg har hørt.

Vil tro Mira Craig gjorde det samme når hun var 15år og skrev låta
Iallefall 2pac "hold on be Strong" har mye av teksten til tross for at det er en rap låt.
Hvem her blir med på å lage en sang om n-ff som vi sender inn til mgp neste år?
Hvis vi får forumet på TV blir vi verdensherskere!!