Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 918
Etter å ha sett første sesong av Jericho er det et par ting jeg lurer på, håpet er vel at noen mer årvåkne enn meg fikk med seg et svar på dette.

1. tingen.
Airborne bombe?
Husker ikke navnet, men gutten som overtok supermarkedet etter eieren ble drept.
Han fikk en telefon fra foreldrene der de hører/ser noe på utsiden av huset, og etter lyden mener jeg dette kommer fra en atomrakett som skyter mot Atlanta der de befinner seg.

Mens senere får vi vite at bombene ble kjørt til målet i en lastebil, noe de også sier er eneste måte de kunne blitt smuglet inn på.

Er dette en feil? eller er det mulig å se en atombombe sprenge for så overleve 5sec før ditt eget hus sprenger?

og nr 2.
Siste episode snakker hawkins og kona om grunnen til at noen vil ha bomben han er i besittelse av. De kommer frem til at det er bevis og at folk vil være i stand til å spore hvor uranen kommer fra for så finne de ansvarlige.

Mens i en tideligere episode forteller Victor (han som dør av stråling) at en sending med atombomber forsvant og kilder hadde sagt de ble laget om til 20hydrogen bomber.

Da vet man jo hvor uranen kommer fra om den ble stjålet fra USA?

Er dette feil i serien eller har jeg oversett svarene? :P
Sist endret av Unsub; 16. desember 2007 kl. 20:38. Grunn: My bad Thomaso =S
Du bør skrive SPOILERS i tittelen på tråden.
Litt OT, men noen som vet hvor lenge til Jericho starter igjen?
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
CBS announced that the show will return with 7 NEW EPISODES. The show returns February 12, 2008 for seven shows! Let's make sure it continues!

12Februar ifølge denne ;D
Jericho sesong 2 er planlagt å ha sendestart 12. februar.
Sitat av Nubeland
CBS announced that the show will return with 7 NEW EPISODES. The show returns February 12, 2008 for seven shows! Let's make sure it continues!

12Februar ifølge denne ;D
Vis hele sitatet...
Regner med en den kommer senere i Norge Jeg gleder meg som en unge på julaften!
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Er vel klar til nedlasting 13februar, selvom gjør vondt verre thou.

Sliter dem med dårlige seertall er ikke nedlasting dems våte drøm.

Selv mener jeg ikke Jericho er så altfor bra, men lurte bare på om noen andre hadde fått med seg noen svar eller noe på det jeg lurer på.
Nå er det 6 innlegg i denne tråden, å ingen har svart på spørsmalene hans.*skam dere.*

Det er vel mulig å se at atombomba sprenges hvis den er langt unna...(tror jeg).
Mine teorier (bare teorier, garanterer ikke for at noe av dette er riktig eller sant):

1. Han hører vel ikke mer enn "oh my god" og en eksplosjon før forbindelsen brytes? En atombombe både ses og høres vel på lang nok avstand til at man rekker å utbryte "oh my god" før man dør?

2. Er vel forskjell på å vite at Uranen kom fra USA og at det f.eks. var Johnson på 4B som står bak alt? Er jo mye som tyder på en større konspirasjon rundt hele saken.


PS: Det er en stund siden jeg så Jericho så er mulig jeg tar helt vannvittig feil..
De har vel ikke hatt planen klar om hva hvilken retning serien går når de er i starten og det kan jo resultere i sånne små feil som "ingen" merker.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Angående bomben som sprenger er det mer;

"Hva er det du ser på ut vinduet?"
"kom her og se på dette"
2sec
"OH MY GOD"
BANG

Så tar litt tid.

OG med uranen, når Hawkins er på CIA møtet sier de at bombene ble stjålet FRA USA dermed vet de jo alt som trenger å vites om bombene hvor de kom fra etc.

Joda, trodde selv dette var feil som jeg tilfeldigvis la merke til, men lurte på om jeg hadde gått glipp av noe som forklarte dette.