Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1626
Hei,

noen som har peiling på hvor det finnes sjokoladeautomater / snacksautomater i Oslo som tar sms betaling ?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Finnes de ennå i det hele tatt? Jeg har ikke sett dem på lenge.
Det finnes ihvertfall fortsatt brusautomater som tar sms betaling
Mener det står noen på Oslo s. Nede på perrongene.
De fleste T-bane stasjoner?
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
De fleste T-bane stasjoner?
Vis hele sitatet...
Ikke nå lenger. De fleste er fjernet.

Sitat av Rasta666 Vis innlegg
Mener det står noen på Oslo s. Nede på perrongene.
Vis hele sitatet...
Ikke på plattformene legnger. Dem er fjernet.
Sist endret av ivar_oslo; 30. september 2018 kl. 07:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Inne på blindern er det en i kjelleren iallefall.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Inne på blindern er det en i kjelleren iallefall.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at du sikter til Universitetet i Oslo sitt campus på Blindern, og ikke selve bydelen. Campus består imidlertid av mange bygninger, hvorav de fleste har minst én kjeller. Kan du presisere stedsangivelsen litt?
Sist endret av Myoxocephalus; 30. september 2018 kl. 13:44.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Jeg regner med at du sikter til Universitetet i Oslo sitt campus på Blindern, og ikke selve bydelen. Campus består imidlertid av mange bygninger, hvorav de fleste har minst én kjeller. Kan du presisere stedsangivelsen litt?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er i de fleste kjellerne/byggene, men kan i hvert fall garantere at det er noen i sophus bugges hus, georg sverdrups hus, georg morgenstiernes hus og på SV