Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2278
Hei,


Er vant med opiater i form av heroin. Har aldri prøvd Dolcontin eller lignende bortsett fra en del 20mg Oxy, husker ikke hvor mange. Og det gav meg ingenting bortsett fra at jeg ble "opiatfrisk"


Jeg har nå 2x100mg Dolcontin som jeg har planer om å bruke i morgen når jeg våkner og ta meg en fridag sammen med noe Alprozolam, Klonazepam også har jeg en del minus,

Jeg er relativt høydosert på heroin, og lurer på hvor stor innvirkninger det vil ha på Dolcontin.

Jeg hørte litt forskjellige men en mente jeg burde ta begge å knuse dem og bare svelge nedpå med noe.

Noen som har kjennskap til slike situasjoner som kan komme med best mulig tips for å få en fin dag i morgen?

PS. Jeg injiserer ikke!
Sist endret av flytendeper; 9. februar 2016 kl. 03:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
200mg dolc er latterlig mye. Ville begynt med typ en halv. Den medisinen er fuck-sterk, ikke noe å kødde med selv om du har heroin-toleranse.
Sist endret av moret; 9. februar 2016 kl. 08:53.
Hvis du leser litt rundt så ser du at folk flest sier det er litt ''fy-fy'' å bruke morfin oralt, så om du ikke har problemer med å plugge så gjør du det, da bio tilgjengeligheten øker med opp til det dobbelte. Fra wiki: Bioavailability 20–40% (oral), 36–71% (rectally), 100% (IV/IM).

Vet ikke om det har så mye å si, men jeg føler selv at det har kommet på mye fortere når jeg har fjernet skallet og knust pillen, for så å blande det i 2,5-7,5ml vann i et lite shotglass(MAX 60mg morfin per ml). Har pleid å sette det i mikroen i 5 sekunder, da skiller blandingen seg fra voksen/gele'en og blir ganske klar og gjennomsiktig, men har lest om folk som har suksess med å bare la det stå i 8-12 timer i kjøleskapet.
Hvorfor er det fy-fy? Bare pga. biotilgjengeligheten? De få gangene jeg bruker opiater er det alltid oralt. Har spist opium noen ganger, og jeg ser ikke noen grunn til at det skal være fy. Hvis jeg må bruke dobbelt så mye men slipper å stikke noe opp i rassen, så er det et rimelig enkelt valg for min del.
Det må du ikke spørre meg om. Det er ikke usannsynlig at dette er folk som bruker daglig og ser på oralt bruk som en form for sløseri, men ta det slik du er komfortabel med, det lureste er uansett å ta det oralt- slik det er ment å brukes
Sist endret av Hater; 9. februar 2016 kl. 15:55.
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Hei,


Er vant med opiater i form av heroin. Har aldri prøvd Dolcontin eller lignende bortsett fra en del 20mg Oxy, husker ikke hvor mange. Og det gav meg ingenting bortsett fra at jeg ble "opiatfrisk"


Jeg har nå 2x100mg Dolcontin som jeg har planer om å bruke i morgen når jeg våkner og ta meg en fridag sammen med noe Alprozolam, Klonazepam også har jeg en del minus,

Jeg er relativt høydosert på heroin, og lurer på hvor stor innvirkninger det vil ha på Dolcontin.

Jeg hørte litt forskjellige men en mente jeg burde ta begge å knuse dem og bare svelge nedpå med noe.

Noen som har kjennskap til slike situasjoner som kan komme med best mulig tips for å få en fin dag i morgen?

PS. Jeg injiserer ikke!
Vis hele sitatet...
Dolcontin er skapt for å plugges i toern spørre meg. Kan nesten sammenlignes med å trøkke heroin. fyll en pumpe med 100 eller 50, og knip igjen. Jeg foretrekker dolc over minus, faktisk. Nå skyter jeg EKSTREMT sjeldent tho.
Litt offtopic, men noen her som vet hvorfor Dolcontin har liten/ingen virkning på noen personer?
Jeg er en av de som får null funk, ganske frustrerende da det er det jeg har lettest tilgang om dagen..
For et par uker siden hvertfall så fiksa jeg 600 mg Dolcontin siden det var lenge siden jeg hadde prøvd det, så først snortet jeg en halv pille (dette var 200mg's), ventet ca en halvtime, null funk, så skøyt jeg resten, ikke noe "kick" eller funk da heller, trodde jeg ble bøffa, så ringte en kompis å spurte om han var hypp på en 200mg for å se om den funka på han, noe den gjorde, veldig bra også.
Jeg dyttet i meg den siste 200mg jeg hadde, samme som sist, snortet halve, skøyt andre halve, fremdeles ikke noe ønsket ruseffekt.. Alt annet av Opiater/Opioder får jeg funk på.. Noen som har noe logisk forklaring?

Tilvbake til topic, tror nok d skal få en grei rus ut av det du har om du mikser det, men vær forsiktig, man kan ofte føle at man trenger mer opiat påfyll siden speeden holder deg våken, igjen,min erfaring, hehe..
Jeg personelig forbinder speedballing med å trøkke det, men er vel ikke noe regel på det så vidt jeg vet.
Har sittet våken et par dager nå på noe i samme banen, riktignok Racemisk Amfetamin, Metamina og Subutex, kanskje ikke akkurat speedballing, men alikevel en herlig følelse å blande pluss og minus stimulanter!

Stay safe å kos deg

P.S
Sorry om det er noe skrivefeil, men litt dårlig tid så rekker ikke rette.