Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7534
Hei folkens.

Har akkurat hatt en bestefar som gikk nedenunder og hjem etter lengre tids sykdom.
Sitter igjen med en god andel av lokalapoteket her nå, og av det mest interessante jeg har funnet er da altså Sobril 25mg, Tramadol 50mg og OxyContin 15mg.

Hvordan får jeg den beste rusen ut av dette? Er det bare å hive innpå eller burde jeg går mer "teknisk" til verks her?

Noen som sitter med noen erfaringer?
Sist endret av RepsejElo; 8. januar 2016 kl. 11:33.
Tramadol er ganske lame, Sobril er jævlig kjekt dagen derpå, og Oxy er chill å ruse seg på. Siden OxyContin er depottabletter lurer jeg på om du bør søke etter en måte å fjerne depoteffekten (kanskje det holder å bare tygge dem). Jeg ville starta med 15mg Oxy og kjent på formen. Hvis du ikke knuser de på forhånd vil virkestoffet gradvis opptas i kroppen over flere timer, det blir derfor vanskelig både å justere (OD kan skje) og få bra rus. Ikke bland med Sobril.
Du har virkelig fått tak i en pose lørdagsgodt, men jeg tror du bør gå vitenskapelig til verks. Du må ikke bare knaske i vei på opiater av varierende styrke, benzodiasepiner er heller ikke noe å spøke med.
Klem fra Betty
Medisinene du sitter med vil synergisk forsterke hverandre. Opiater og benzodiazepiner virker på CNS, og vil hemme pustesenteret i hjernen din. Ville ikke kastet nedpå. Oxycontin kan alene raskt drepe deg hvis du tygger nedpå depot-tabletter. Ta en liten dose, og se an effekten. Du kan ta en høyere dose senere om det ikke fungerer. Du kan blande det men du vil trenge langt mindre av partene. Du sitter på veldig vanedannende stoffer som fort kan gi deg kjipe abstinenser så vær forsiktig. Knasker du sobril, oxy og tram noen uker og går tom vil det merkes godt.
Benso og tramadol er en av de flotteste feelingen jeg har hatt innen slik rus. Det var masse Diazepam en kveld og tramadol dagen derpå på legevakten(hehe)

15mg Oxy er ganske svakt forresten. Jeg har såvidt hvert borti 20mg, og jeg måtte ta en del for at det skulle være noen vits, men så brukte jeg det mot heroin abstinenser,

Vanskelig å anbefale uten å vite noe om deg, som toleranse, hva og hvor mye du bruker til vanlig.

Men personlig for å få en fin deilig rus, ville jeg kjørt en del Sobril, ventet til du kjente virkningen av dem for så å ta Tramadolen sammen med Oxy.

OxyContinen knuser du så mye du kan og bare svelger det raskt nedpå med en slurk drikke.

Jeg har blitt anbefalt å sniffe det, men jeg ville ikke gjort det.
Sist endret av flytendeper; 8. januar 2016 kl. 20:40.
Ikke sniffe
Klem fra Betty
Selg de og kjøp deg heller en ps4.
Ingen vits i å bli narkoman heller.
All the way up
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Selg de og kjøp deg heller en ps4.
Ingen vits i å bli narkoman heller.
Vis hele sitatet...

Da er du per. definison dealer.

OT: Ikke bland bezo(sobril) med opiater/opioder(oxy og tramadol)
har ikke erfaringer med noen form for opiater, ettersom jeg har laga med en no-go regel på opiater.
Den synergiske effekten av å blande er dødelig.
Sist endret av semis; 9. januar 2016 kl. 01:52.
Sitat av semis Vis innlegg
Da er du per. definison dealer.

OT: Ikke bland bezo(sobril) med opiater/opioder(oxy og tramadol)
har ikke erfaringer med noen form for opiater, ettersom jeg har laga med en no-go regel på opiater.
Den synergiske effekten av å blande er dødelig.
Vis hele sitatet...
Det er dødlig med kun oxy eller kun tramadol også. Handler om mengder. Går helt fint og er trolig veldig behagelig å blande noe av dette.
Litt OT men likevel ikke. Vil ikke noen savne medikamentene? typ hjemmesykepleier etc? Eller er systemet for dette så svakt at dette ikke blir fanget opp?
"Nei de medisinene kasta vi faktisk når vi rydda opp etter han"

Selv fant jeg ett par bokser med de gode gamle 542 etter bestefar
Tramadol og oxycontin er fete saker, men ta det veldig rolig, som beskrevet over. Oxyen kan meget godt sniffes, sniffet maaaange oxy piller, funker bra det. De du har er 15mg, da skal du nok klare deg bra, men prøv og stop festen når lageret er tomt!!!
Sitat av semis Vis innlegg


har ikke erfaringer med noen form for opiater, ettersom jeg har laga med en no-go regel på opiater.
Den synergiske effekten av å blande er dødelig.
Vis hele sitatet...
Aldri hatt noe behov for smertelindring du altså? Ikke pinex forte eller noe?

Litt bastant å si at den synergiske effekten ER dødelig. Jeg har selv inntatt benzo og opiat samtidig, og er da i live i dag. KAN være dødelig er vel mer rett, er forøvrig helt enig i at en skal være forsiktig med komboen, forsiktig med alle komboer egentlig. Spesielt benzo og alkohol!

Var det meg ville jeg spart tramadol og oxy til behov for smertelindring, og sobrilen til behov for angst.