Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 32331
Heisann! Da har det snart gått et halvt år siden jeg fikk min Playstation 4, og tenkte jeg skulle fortelle hva jeg mener om maskinen hittil.

Det startet med at to av mine venner og jeg sto utenfor Elkjop og ventet i 11 timer før butikken åpnet. Vi har først i køen og det var veldig gøy med en ny maskin. Spesielt når vi så hvor mange det var som ikke fikk. Jeg hadde håpet at denne maskinen skulle være helt topp, men slik har det ikke vært. Selv som en som elsker PS må jeg si at maskinen ikke er noe spesiell.
Jeg har hatt masse problemer med maskinen hittil, og min bror det samme. Startet med at spill jeg lastet ned ikke fungerte slik de skulle, måtte gjennopprette lisenser 10 ganger om dagen, kundeservice brukte bare 3,5 mnd å svare på mail, ringe 30 ganger hjalp ikke, og en haug med feilkoder. Maskinen min har flere ganger stoppet meg før jeg skal spille for å fortelle meg at lisenene ikke er godkjente, og at jeg må logge meg på internett (selv om jeg er på nett). Den har kasta meg ut av spill for det lisensen ikke er gyldig, selv om det står at den er det. Min bror fikk flere feilkoder på sin PS4 som gjorde at saven på flere spill ble slettet å måtte da starte fra scratch. Det kunne ikke PS gjøre noe med fikk vi til svar...

Kundeservicen til Playstation Norge går for det meste over Facebook, om du ikke vil vente i evigheter på svar. Det er det dårligste opplegget jeg har vært borte i. Dem sier de ikke kan hjelpe meg med feilkodene jeg får og ber meg sende inn maskinen på reparasjon som da vil ta et par mnd.
Maskinen vil heller ikke la meg sette min PS4 som primær PS4 på min bruker, siden en annen allerede er aktivert, men PS sier selv at på min bruker er det ingen aktiverte PS4'e...

Jeg er utrolig skuffet, og spillutvalget er helt elendig. Dem har fjernet coop i eks. Fifa på PS4, så nå om du skal spille sammen med en kompis på online seasons, må han kjøpe en egen maskin...

Andre som har hatt slike problemer?
Hilsen veldig skuffet PS-gutt.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Heisann! Da har det snart gått et halvt år siden jeg fikk min Playstation 4, og tenkte jeg skulle fortelle hva jeg mener om maskinen hittil.

Det startet med at to av mine venner og jeg sto utenfor Elkjop og ventet i 11 timer før butikken åpnet. Vi har først i køen og det var veldig gøy med en ny maskin. Spesielt når vi så hvor mange det var som ikke fikk. Jeg hadde håpet at denne maskinen skulle være helt topp, men slik har det ikke vært. Selv som en som elsker PS må jeg si at maskinen ikke er noe spesiell.
Jeg har hatt masse problemer med maskinen hittil, og min bror det samme. Startet med at spill jeg lastet ned ikke fungerte slik de skulle, måtte gjennopprette lisenser 10 ganger om dagen, kundeservice brukte bare 3,5 mnd å svare på mail, ringe 30 ganger hjalp ikke, og en haug med feilkoder. Maskinen min har flere ganger stoppet meg før jeg skal spille for å fortelle meg at lisenene ikke er godkjente, og at jeg må logge meg på internett (selv om jeg er på nett). Den har kasta meg ut av spill for det lisensen ikke er gyldig, selv om det står at den er det. Min bror fikk flere feilkoder på sin PS4 som gjorde at saven på flere spill ble slettet å måtte da starte fra scratch. Det kunne ikke PS gjøre noe med fikk vi til svar...

Kundeservicen til Playstation Norge går for det meste over Facebook, om du ikke vil vente i evigheter på svar. Det er det dårligste opplegget jeg har vært borte i. Dem sier de ikke kan hjelpe meg med feilkodene jeg får og ber meg sende inn maskinen på reparasjon som da vil ta et par mnd.
Maskinen vil heller ikke la meg sette min PS4 som primær PS4 på min bruker, siden en annen allerede er aktivert, men PS sier selv at på min bruker er det ingen aktiverte PS4'e...

Jeg er utrolig skuffet, og spillutvalget er helt elendig. Dem har fjernet coop i eks. Fifa på PS4, så nå om du skal spille sammen med en kompis på online seasons, må han kjøpe en egen maskin...

Andre som har hatt slike problemer?
Hilsen veldig skuffet PS-gutt.
Vis hele sitatet...
hvis det tar ett par måneder å reparere den så kan du kreve en ny maskin.. er ikke sånn at selger kan bruke hundre år på å reparere maskinen..
Er ganske skuffet jeg også. Har ikke spilt noe særlig på konsoll siden PlayStation 2, hvor jeg da elsket å spille sammen med vennene mine hjemme hos meg. Og nå når PS4 skulle komme bestemte jeg meg for å kjøpe den så jeg kunne invitere kompiser hjem til meg å game sammen igjen, men dette var bare skuffelse...

Så og si ingen spill som har splitscreen. Så hvis man skal spille sammen så må man sitte hjemme for seg selv også må vennene dine OGSÅ ha kjøpt konsollen og da spille online. Og itillegg så koster kontrollene kjempe mye, og det følger bare med 1 med konsollen, dette er ganske idiotisk.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Merkelig, har hørt mye av det lignende men trodde mest det bare var at det var dårlig spillutvalg foreløpig. At nettløsningene til Sony ikke er noe gode var jo noe alle visste før PS4 kom ut. Xbox One har vel meg bekjent fått veldig mye mindre negative tilbakemeldinger i USA ihvertfall, så det blir spennende å se hva folk sier om den når den kommer til Norge!
Mesteparten av tingene dere nevner er jo helt vanlig ved release av ny konsoll. Det at det er lite spill til den er jo en selvfølgelighet, folk har jo ikke hatt noe særlig tid til å programmere til den.

At kontrollene er dyre er vel ikke første gang. Ps3 kontrollere gikk for 599 VELDIG lenge.

At det nesten ikke finnes splitscreen lenge er vel ikke et sjokk. Slik har tendensen vært de siste 7 årene, men jeg er enig i at det er utrolig teit.

Og til trådstarter: maskinen er fortsatt ny, hvis din er defekt for du la Sony reparere den, du overlever vel 2 måneder uten maskinen, med tenke på at du ikke liker den en gang
Sist endret av Membranplan; 24. april 2014 kl. 11:15.
Å forvente masse spill i oppstartsfasen er i hvert fall ingenting å skylde på. Dette var hele verden klar over når de gjekk til innkjøp av konsollen.
Selv synes jeg konsollen er helt fantastisk. Kun opplevd bugs via mediaserveren Plex.
Kan man virkelig ikke spille flere på lag på samme maskin lenger? Fifa 14 til ps4 altså. Det er jo helt latterlig, da det for meg er halve gleden med en konsoll.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Kan man virkelig ikke spille flere på lag på samme maskin lenger? Fifa 14 til ps4 altså. Det er jo helt latterlig, da det for meg er halve gleden med en konsoll.
Vis hele sitatet...
Jo det kan man selvfølgelig.
True phreak.
I starten hadde jeg litt problemer med Battlefield 4, men de har blitt utbedret underveis (bare for å bli avløst av serverproblemer som gjør spillet uspillbart, men det er ikke konsollen sin skyld). Alt i alt er jeg meget fornøyd med konsollen, men nå spiller jeg ikke veldig mye på den i utgangspunktet, så feilfrekvensen oppleves kanskje som svært lav i mitt tilfelle.
Har lyst til å kjøpe meg en PS4 når jeg flytter ut og blir litt skremt av å lese dette. Har hørt at kundeservicen til Playstation Norge er noe herk, hadde en kompis som sendte inn sin PS3 på repp og fikk ikke tilbakemelding før 3 mnd senere og da fikk han ny
Aldri hatt noen problemer med ps1 ps2 eller ps3, er veldig synd om ps4 virkelig er så "flawed".

Ps. emmma hva skjedde med det fine profil bilde ditt?
Sist endret av Noxaran86; 24. april 2014 kl. 16:02.
Har aldri hatt noen problemer med min PS4. Er superfornøyd med den.

Når det gjelder spillutvalg så er ikke dette noe du kan gi Playstation/Sony skylden for.
Selvfølgelig kan man gi Sony skylden for dårlig spillutvalg, hvem ellers skal man skylde på? Det er jo de som eier konsollen og bestemmer hvilke utviklere som får tilgang, hva de får tilgang til og når. Det er også de som velger når de skal lansere konsollen og de som vet og kontrollerer hvilke spill som er tilgjengelige til enhver tid, også før lansering.

Klart, de kan ikke få all skyld for at feks. Watch Dogs ble utsatt, men de valgte å lansere konsollen uten at tittelen var klar. Et bevist valg i kampen om markedsandeler.
Sist endret av Mith; 24. april 2014 kl. 16:49.
Aldri hatt problemer med min PS4, men så har den ikke vært i bruk siden første uke etter lansering heller.. Battlefield 4 har jeg ikke åpnet enda, og NFS:Rivals holdt jeg ut med en liten uke før jeg gikk tilbake til gode gamle PS3 (med for det meste GTA V frem til GT6 kom på PS3)..
Glad jeg ikke stressa med å skaffe meg ps4 as, er det foresten bare meg eller merker jeg f.eks i cod ghosts, finy lite forskjell på maskinene? tenker på grafikk, merker ikke egentlig noe spesielt.
Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig kan man gi Sony skylden for dårlig spillutvalg, hvem ellers skal man skylde på? Det er jo de som eier konsollen og bestemmer hvilke utviklere som får tilgang, hva de får tilgang til og når. Det er også de som velger når de skal lansere konsollen og de som vet og kontrollerer hvilke spill som er tilgjengelige til enhver tid, også før lansering.

Klart, de kan ikke få all skyld for at feks. Watch Dogs ble utsatt, men de valgte å lansere konsollen uten at tittelen var klar. Et bevist valg i kampen om markedsandeler.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det, men kommer jo også an på om hvor mange utviklere som er i gang med et spill.

Men uansett så skjønner jeg ikke helt hvordan folk kan klage på spillutvalget til PS4, er en hel haug med spill tilgjengelig på PS Store.
Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig kan man gi Sony skylden for dårlig spillutvalg, hvem ellers skal man skylde på? Det er jo de som eier konsollen og bestemmer hvilke utviklere som får tilgang, hva de får tilgang til og når. Det er også de som velger når de skal lansere konsollen og de som vet og kontrollerer hvilke spill som er tilgjengelige til enhver tid, også før lansering.
Vis hele sitatet...
Man kjøper ikke en konsoll når man vet at det er få spill som er tilgjengelige, og deretter skylder på at det er få spill som er tilgjengelige....
Rart, for jeg syns det er akkurat det denne tråden handler om, så du må vel rett og slett ta feil der eller?
Sist endret av Mith; 24. april 2014 kl. 20:15.
Noen som har kjøpt ps4 den siste tiden og vet om de er blitt utbedret nå? Blir kjøpt neste generasjon konsoll før Watch Dogs slippes, men usikker på om jeg skal støtte microsoft eller sony først. Kjenner jeg meg selv, så vet jeg at jeg ender opp med begge konsollene før eller senere uansett. Eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe allerede er at jeg ikke har sett ett eneste spill jeg har følt jeg måtte ha..
Jeg har hatt min PS4 i noen par måneder nå, og jeg har aldri hatt noen problemer.
Har heller aldri hørt noe om problemet med ugyldig lisens.
Fikk min i begynnelsen/midten av mars, har blitt flittig brukt men står nå å hviler til watch dogs kommer etter å ha blitt noe sliten med hele Infamous: ss. Har noen småspill, ps+ spill etc, og BF4 + Killzone. Spillutvalget er fortsatt veldig begrenset, men det var jeg jo klar over, og synes de titlene jeg har prøvd til nå er helt sjef.

Onsdag neste uke kommer den store oppdateringen, 1.70, så forhåpentligvis blir opplevelsen ennå et hakk bedre da
Har hatt min siden februar, har stått å støvet for det meste men har spilt gjennom assasins creed black flag samt Infamous:Second son. Med tanke på at jeg betalte 2900 kr for den siden cdon gjorde en glipp er jeg veldig fornøyd så langt :P
Jeg har inntrykket av at veldig mange som har kjøpt konsollen ikke bruker den i det hele tatt.
Selv om jeg selv alltid har sverget til Playstation, har jeg valgt å vente med å kjøpe den til alle feil er fikset og spillutvalget blir bedre, for det er jo en selvfølge med tiden.

Kanskje blir det ikke noe kjøp før neste generasjon, og sånn får det bare være.
Da er vel prisen kanskje også litt lavere.
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg har inntrykket av at veldig mange som har kjøpt konsollen ikke bruker den i det hele tatt.
Selv om jeg selv alltid har sverget til Playstation, har jeg valgt å vente med å kjøpe den til alle feil er fikset og spillutvalget blir bedre, for det er jo en selvfølge med tiden. Kanskje blir det ikke noe kjøp før neste generasjon, og sånn får det bare være. Da er vel prisen kanskje også litt lavere.
Vis hele sitatet...
Morsomt at du sier det i en tråd om PlayStation, når første versjonene av PS3 som ble sluppet hadde både software (OtherOS) og hardware (bakoverkompatibilitet) som ikke lenger ble tilbudt i nyere PS3-utgaver, samtidig som PS4 faktisk gikk opp i pris hvis man kjøpte etter lansering og ikke hadde forhåndsbestilt..
True phreak.
Sitat av Rick Vis innlegg
Noen som har kjøpt ps4 den siste tiden og vet om de er blitt utbedret nå? Blir kjøpt neste generasjon konsoll før Watch Dogs slippes, men usikker på om jeg skal støtte microsoft eller sony først. Kjenner jeg meg selv, så vet jeg at jeg ender opp med begge konsollene før eller senere uansett. Eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe allerede er at jeg ikke har sett ett eneste spill jeg har følt jeg måtte ha..
Vis hele sitatet...
Som sagt, jeg har ikke opplevd noe spesielt med problemer på min PS4, med unntak av problemer med BF4, og det er egentlig EA/DICE sin feil. Selve konsollen er krute god
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Morsomt at du sier det i en tråd om PlayStation, når første versjonene av PS3 som ble sluppet hadde både software (OtherOS) og hardware (bakoverkompatibilitet) som ikke lenger ble tilbudt i nyere PS3-utgaver, samtidig som PS4 faktisk gikk opp i pris hvis man kjøpte etter lansering og ikke hadde forhåndsbestilt..
Vis hele sitatet...
Nå snakker jeg lengre tid. PS4 kommer også til å synke i pris.

Jeg savnet egentlig ingenting med PS3.
Trodde det skulle bli surt uten bakoverkompatibilitet, men det var jo mulig å kjøpe ganske mange PS/PS2-spill på PS Store, så det gikk greit.

Jeg forventer jo at når det endelig kommer ny konsoll eller mange år med venting, så skal det imponere meg litt. Jeg hadde blitt veldig skuffet om Jeg hadde kjøpt PS4 og den ble brukt som stor brevvekt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen spill det er verdt å kjøpe, så er bare å vente til det kommer noen.. Nesten ikke brukt PS4 siden jeg fikk den i November
ps4`n min står og støver ned, finner virkelig ikke noe spill jeg har lyst til å bruke tid på enda :/ Skulle ønske GTA 5 kom på ps4..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har tidligere sverget til Xbox, mye pga det stabile Xbox Live, god kontroller og flotte multiplayerfunksjoner. Etter at The Last of Us ble annonsert måtte jeg bare gå til innkjøp av PS4, og etter litt tid med konsollen må jeg si meg delvis fornøyd. Fin konsoll, sikkert sabla bra på grafikk hvis det er det du er ute etter. Men er ikke i tvil om at jeg kjøper en Xbox One og antageligvis bruker den til online spilling. Xbox Live er MYE mer stabilt. PS4 sine menyer synes jeg i tillegg er sabla rotete, og håndkontrolleren sitter ikke like godt i hånda som en Xbox kontroller. Mine objektive synspunkter og ikke noe fanboy på noen måte!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av williams123 Vis innlegg
Jeg har tidligere sverget til Xbox, mye pga det stabile Xbox Live, god kontroller og flotte multiplayerfunksjoner. Etter at The Last of Us ble annonsert måtte jeg bare gå til innkjøp av PS4, og etter litt tid med konsollen må jeg si meg delvis fornøyd. Fin konsoll, sikkert sabla bra på grafikk hvis det er det du er ute etter. Men er ikke i tvil om at jeg kjøper en Xbox One og antageligvis bruker den til online spilling. Xbox Live er MYE mer stabilt. PS4 sine menyer synes jeg i tillegg er sabla rotete, og håndkontrolleren sitter ikke like godt i hånda som en Xbox kontroller. Mine objektive synspunkter og ikke noe fanboy på noen måte!
Vis hele sitatet...
Helt enig. Gikk fra 360 til ps4, mener 360 er bedre enn ps3, men ps4 er uten tvil bedre enn xbox one. Det beviste Microsoft på Xbone revealen, de gir virkelig faen i kundene sine.

Er ikke så mye å spille for tiden, men det er next gen, ikke ps4. Koste meg med Infamous: Second son, gode saker.

Kjøpte min ps4 på gamestop, den begynte å fuske etter 4 dager. Slo av seg selv helt tilfeldig, selv når jeg skulle gjenopprette hele greia. Gikk til gamestop og fikk en helt ny maskin der og da. Har hittil gått 2 dager siden jeg fikk den nye og den funker fett.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Nraw Vis innlegg
Helt enig. Gikk fra 360 til ps4, mener 360 er bedre enn ps3, men ps4 er uten tvil bedre enn xbox one. Det beviste Microsoft på Xbone revealen, de gir virkelig faen i kundene sine.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte gir de faen i kundene sine? De har ekstremt mye bedre onlinefunksjon enn PS4 og tar betalt for det, men som jeg har hørt så tar/skal PS4 også ta betalt for onlinefunksjoner. Ellers er det jo lite som skiller de, ingen er tvingt til å være koblet opp til Internett som noen enda tror, man kan låne eller gi bort spill til kompiser uten problemer osv.

Så igjen, på hvilken måte gir de faen i kundene sine når de faktisk hører på tilbakemeldinger og forandrer på hele produktet så kundene får det de vil ha?
Eneste grunnen til at de valgte å endre på all dritten deres var fordi de visste at ingen ville kjøpt Xbone om de valgte å gjennomføre det de nevnte i revealen. Sony gjorde det rette fra starten, og det i Februar 2013. Men 3 måneder senere kunne fortsatt ikke Microsoft ta notater og faktisk høre på fansen.

Ja, man må betale for internett på ps4, men det kunne jeg gitt langt faen i, jeg betalte jo for xbox live. Nå som PS4 har party chat, bedre menyer osv. osv. er de minst like gode, om ikke bedre enn Xbox.

Ikke glem at Microsoft også begynte å gi 2 spill ut i måneden i 2013, ca. den tiden revealen var, bare for å vinne kunder.

Jeg roser Microsoft for Xbox Live og Xbox kontrollen, men nå som Sony skjerper seg angående PSN og PS4 kontrollen er 10 ganger mer komfortabel og bedre enn PS3 kontrollen, så har de nok tapt dette slaget.

Xbox one er bare en fjernkontroll for TVen din. Jeg velger heller å beholde min 360 og PS4.


https://www.youtube.com/watch?v=L0HgsIf-ps4 <- Antall dislikes og selve videolinken i seg selv sier alt. Det der er den faktiske linken for videoen.
Sist endret av Nraw; 7. juni 2014 kl. 03:44.
Jeg er meget fornøyd med min PS4 så langt. Fint utseende på maskinen, kontrollene var meget bra (selv om jeg likte de gamle bedre), online delen er stabilt. I tillegg så er jeg veldig fornøyd med spillutvalget fra launch så nå er det bare å bli ferdig med watch dogs så er UFC like rundt hjørnet.
Missfornøyd med at det nå er max 4 player!
For ikke å snakke om hvor lite "analog gummien" tåler
Før den takker for seg
Var meget fornøyd med min PS4 helt til den begynte å ejecte disker som ikke var der. Skjer 1-2 ganger dagen..
Men jeg regner med at det tar mange mange uker å få en ny hvis jeg leverer den inn.

EDIT: Det hender også at den spytter ut en disk f.eks midt på natten, selv om den er skrudd av.
Sist endret av obscure; 7. juni 2014 kl. 17:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg stod også i kø en hel natt foran Elkjøp da den ble lansert. Vel, jeg først og stod der 4 timer før nestemann kom.

Har ikke hatt noen tekniske problemer med den, har etterhvert kjøpt 4 kontroller (650 kr stk.) for bruk i Fifa14.
Spiller mest Fifa14 og Battlefield 4. Ellers lastet ned noen demoer og små indie spill.

Liker selve maskinen og måten den er designet på veldig godt, minimalistisk.
Håndkontrollene er knallgode å holde i, blir ikke sliten av å sitte i timesvis med dem.
Har dog merket at de begynner å bli litt slarkete i selve stikkene, pga mye spilling med Fifa14.

På første store patch oppdateringen så kom også driver filer til Sony sin offesielle headset for PS3 som jeg kjøpte for et par år siden. Funker fjell på PS4, surround og alt det der, trådløst.

Det som irriterer meg mest er online butikken. Jeg er Playstation Plus medlem, har vært det siden PS3 tiden.
Men alikevel når jeg kommer inn i butikken så er det første som kommer opp at jeg kan bli plus medlem og få 14 dager gratis medlemsskap.
De første dagene trodde jeg at jeg ikke var medlem, så jeg betalte to ganger, oppdaget ved en tilfeldighet/flere klikk og leting at jeg hadde betalt for 2 år fremover.
Ikke at det gjør noe, men irriterende at jeg hele tiden møter dette ved inngang til butikken.
Ellers er butikken egentlig litt tom, så klart når ny, det fylles opp mer og mer.
Menyen og måten å surfe på inne i butikken er mye dårligere enn den er på PS3.

Alt i alt er jeg meget fornøyd med maskinen. Brukt litt Netflix også.
Filmet og lastet opp en Fifa kamp fra maskinen til Twitch. Gikk kjempebra.
Mer og mer apper kommer til den.
Sist endret av EagleSoft; 14. juni 2014 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er fornøyd med ps4.
Har kun spilt wolfenstein og watch dogs som jeg fant ut ikke er min type spill, så jeg har ikke fått testet ut ps4 så alt for mye. Venter på at Diablo 3 kommer til konsollen nå.

Er det noen som vet om det trådløse kortet på ps4 ikke er helt topp? får bedre hastigheter trådløst på ps3 enn på ps4.
Spill var bedre på PS2 og PS3, også er det langt koseligere med en hacket konsoll, nesten like koselig som fyr på peisen.
Sist endret av nudo; 22. juli 2014 kl. 17:36.
Er veldig fornøyd med min ps4 jeg, ikke hatt et eneste problem med den.
Det med spillutvalg er jo pga det tar tid å lage nye spill, du kan ikke forvente at det er 1000 spill ute rett etter konsollen kommer.
Nei, men et par spill som er merkbart bedre enn PS3 burde det kanskje vært?
Sitat av nudo Vis innlegg
Nei, men et par spill som er merkbart bedre enn PS3 burde det kanskje vært?
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det?

Uansett så er det jo flere spill som er merkbart bedre enn PS3 kvalitet. UFC, Watch dogs, Tomb raider.
Sist endret av Jinsei no deshi; 24. juli 2014 kl. 04:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen andre som har problemer med at gummien på den analoge paden slites av? på den ene kontrolleren min har jeg knapt noe gummi igjen på den ene siden. har lest at sony har erkjent problemet men litt usikker på hvordan det hjelper meg..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har spillt Ps4 noen måneder nå, og jeg digger konsolen, ekstremt hurtig og veldig brukervennlig.
Har Watch Dogs, Metal Gear Solid: Ground Zero, Killzone: Shadowfall og UFC 2014, har nesten ikke prøvd ut Ground Zero og Killzone, men må si at det var helt superb grafikk på Killzone! Watch Dogs var litt skuff, da jeg var så hypet til spillet. Det spillet jeg har storkost meg mest med, må være UFC, er kjempegøy, drittnice grafikk, og kjempebra gameplay, og jeg er ikke noe fan av MMA/UFC engang, anbefales til alle som er ute etter et artig slåssespill, både til sologaming, med venner og på online delen!
Sist endret av kimmy9gga; 31. august 2014 kl. 19:48.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser ut som den har blitt mer stabil etter de siste oppdateringene.
jepp er fornøyd med ps4 ... nå venter jeg bare på The Elder Scrolls Online Game
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
jepp er fornøyd med ps4 ... nå venter jeg bare på The Elder Scrolls Online Game
Vis hele sitatet...
Jeg venter på DriveClub som kan spilles om ca. 4 timer og 30 min
Eneste jeg har å utsette på maskinen er at den bråker veldig. I tillegg kunne jeg ønske batteritiden på kontrollen var bedre. Digger at man kan ha headset koblet til.


Noen som har tips til kommende spill? Veldig få interessante som er ute nå.
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg venter på DriveClub som kan spilles om ca. 4 timer og 30 min
Vis hele sitatet...
Hvilke norske baner har man der?
Spillene jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid er: Assassin's Creed Unity som kommer ut den 13/11, Far Cry 4 og Gta V som kommer den 18/11 og The Crew som kommer den 2/12
Sitat av dekar Vis innlegg
noen andre som har problemer med at gummien på den analoge paden slites av? på den ene kontrolleren min har jeg knapt noe gummi igjen på den ene siden. har lest at sony har erkjent problemet men litt usikker på hvordan det hjelper meg..
Vis hele sitatet...
Ja visst, har samme problem her og har også lest at det er ganske vanlig. En kompis av meg sa at hvis jeg tar med kontrolleren tilbake til butikken jeg kjøpte fra (med kvittering) så bytter de den for deg. Jeg har ikke gjort det selv, men han sier det funket fint for han.
Eventuelt kan du kjøpe noe sånt:

http://www.ebay.com/itm/4-X-Black-Si...item1c474b503e