Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80092
Vis du kjøper los santos custom som ligger like ved alamo sea, så kan du oppgradere bilene gratis, dette gjelder da bare han du kjøper med og bare den plassen du kjøper.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
For en stund siden traff jeg en kineser, kjørte et løp med bil å vant. Hvor finner jeg flere av disse?
Vis hele sitatet...
Tror du kan finne dem mellom kl 20 og 05.
Noen som vet om det er mulig å få flydd Jet ? Har prøvd meg inne på Militærbasen, men det er jo så å si umulig. Prøvde meg på tanks og men etter uendelig med fails så ga jeg opp.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig å få flydd Jet ? Har prøvd meg inne på Militærbasen, men det er jo så å si umulig. Prøvde meg på tanks og men etter uendelig med fails så ga jeg opp.
Vis hele sitatet...
Det er fullt mulig, få deg armor og kom deg oppi jet'en så fort som mulig. Så må du komme deg unna rakettene som blir fyrt mot deg med rolls og diverse.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig å få flydd Jet ? Har prøvd meg inne på Militærbasen, men det er jo så å si umulig. Prøvde meg på tanks og men etter uendelig med fails så ga jeg opp.
Vis hele sitatet...
Ja. Du må bare komme deg inn på militærbasen. Gi full gass gjennom hele basen fram til du finner Jet's. Du blir jaktet av tanks og det som verre er med en gang du entrer militærbasen. Søk den opp på Google.

Her er den enkleste måten jeg har tjent gode penger på så langt i spillet. Ca 40% ut. Bruk alle pengene du har av, til aksjer som du ser i videoen her.. Bruk absolutt alle pengene til alle 3 karakterene.

Følg instruksene i videoen. Lykke til. Feit pengebok.
Sitat av stagg Vis innlegg
Ja. Du må bare komme deg inn på militærbasen. Gi full gass gjennom hele basen fram til du finner Jet's. Du blir jaktet av tanks og det som verre er med en gang du entrer militærbasen. Søk den opp på Google.

Her er den enkleste måten jeg har tjent gode penger på så langt i spillet. Ca 40% ut. Bruk alle pengene du har av, til aksjer som du ser i videoen her.. Bruk absolutt alle pengene til alle 3 karakterene.

Følg instruksene i videoen. Lykke til. Feit pengebok.
Vis hele sitatet...
Likte godt filmen, spesielt stemmen hans
Det beste tipset hvis du vil tjene penger: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market
Det er enorme summer å tjene på missions som er relatert til Stock Marked.

Før du investerer i stock marked, så må du bygge opp økonomien din til noen millioner. Hvis du skal ha sjans til å kjøpe kinosaler og golf klubben til 150 Mill, så er du nødt å bruke glitchen: http://www.youtube.com/watch?v=2S-wBaboCJY

Får 25.000$ hver gang. Sitter du sånn i en halvtime så har du noen hundre tusener.
Det siste oppdraget kom brått på (70% fullført), og jeg tok da det feile alternativet. Er det mulig å endre på det som skjer bortsett fra å spille i fra den siste saven? Tok oppdraget på nytt igjen gjennom menyen, men utkommet endret seg ikke.
Sist endret av Vontalo; 23. september 2013 kl. 01:53.
Jeg lurer på noe angående stock market. Jeg har sett noen Cluckin' Bells lastebiler. Hvis jeg skulle stjele/ødelege disse, vil verdien på aksjene gå ned? Det hadde jo vært genialt. Ødelegge de helt til aksjene er verdt nada, kjøpe masse også forhåpentligvis stige igjen.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg lurer på noe angående stock market. Jeg har sett noen Cluckin' Bells lastebiler. Hvis jeg skulle stjele/ødelege disse, vil verdien på aksjene gå ned? Det hadde jo vært genialt. Ødelegge de helt til aksjene er verdt nada, kjøpe masse også forhåpentligvis stige igjen.
Vis hele sitatet...
Disse aksjene stiger aldri noe spesielt utover spillet og det er minimalt å tjene. Ikke invester i Cluckinbell og Lifeinvader selv om det kan være fristende. Markedet endres hele tiden men disse to ligger konstant nederst i hele spillet.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
For å si det sånn. Angående siste oppdrag, så anbefaler jeg veldig, veldig sterkt å ta C
Vis hele sitatet...
Angrer på at jeg ''tok'' trevor.... Alt ble liksom feil etter det, haha. Blir nok å gjøre storyen på nytt for så å gå for C ja!
Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Angrer på at jeg ''tok'' trevor.... Alt ble liksom feil etter det, haha. Blir nok å gjøre storyen på nytt for så å gå for C ja!
Vis hele sitatet...
The fuck!?
Dette er en tråd for tips og triks, ikke for å spoile slutten!
Noe som har blitt påpekt tidligere tråden, og som du burde ha plukket opp nå...
Sitat av Undiken Vis innlegg
Disse aksjene stiger aldri noe spesielt utover spillet og det er minimalt å tjene. Ikke invester i Cluckinbell og Lifeinvader selv om det kan være fristende. Markedet endres hele tiden men disse to ligger konstant nederst i hele spillet.
Vis hele sitatet...
Har tjent en god 50k på Burgershot og rundt 10-15k på Cluckin'. Ikke så mye men så har jeg ikke investert mer enn 100-150k heller.

Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Angrer på at jeg ''tok'' trevor.... Alt ble liksom feil etter det, haha. Blir nok å gjøre storyen på nytt for så å gå for C ja!
Vis hele sitatet...
Din idiot, gå vekk.
Nå ser jeg ikke på skjermen en gang bare for å unngå å se det, men faen, kan folk holde spoilerne unna? Fikk heldigvis bare sett de 3 første ordene.
Sitat av Undiken Vis innlegg

Får 25.000$ hver gang. Sitter du sånn i en halvtime så har du noen hundre tusener.
Vis hele sitatet...
Overkant 20 min.= 1.200.000 dollariner på kort tid.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig å få flydd Jet ? Har prøvd meg inne på Militærbasen, men det er jo så å si umulig. Prøvde meg på tanks og men etter uendelig med fails så ga jeg opp.
Vis hele sitatet...
Den letteste måten er å hoppe i fallskjerm fra enten helikopter eller det fjellet ved siden av. Pass på å ikke fly over basen med noe ellers blir du skutt ned. Det er to hangarer, prøv å land så nærme som mulig og rush mot flyet. Ikke bruk tid på å skyte siden det er en tanks som kjører rundt.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Det beste tipset hvis du vil tjene penger: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market
Det er enorme summer å tjene på missions som er relatert til Stock Marked.

Før du investerer i stock marked, så må du bygge opp økonomien din til noen millioner. Hvis du skal ha sjans til å kjøpe kinosaler og golf klubben til 150 Mill, så er du nødt å bruke glitchen: http://www.youtube.com/watch?v=2S-wBaboCJY

Får 25.000$ hver gang. Sitter du sånn i en halvtime så har du noen hundre tusener.
Vis hele sitatet...
Svømmer ut og finner stedet, men det ligger ingen koffert der..? Bruker Michael som i videoen.

Noen flere som har oppdaget buggen med at bilene man kjøper forsvinner? I følge andre forum så skal det visstnok løse seg ved å ta av autosaven, og heller save manuelt, så test dette.
Hvor kjøper jeg biler? Har bare funnet min egen garasje og tune shops.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvor kjøper jeg biler? Har bare funnet min egen garasje og tune shops.
Vis hele sitatet...
når du er in-game, ta opp telefonen/pc'n din, gå på internett, velg transport eller hva faen den fana heter, så velger du en av de sidene alt etter hva du vil kjøpe.
Tenkte jeg skulle dele en video jeg fant som viser hvordan man lettest kan stjele en jet.
Vær så god
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Det er ikke så mye vits i å skaffe så mye penger, men en lett ting du kan gjøre er og ikke gjøre Assassin missions før du har gjort det siste Heistet der du får i overkant av 25millioner. Hvis du gjør Assassins missions etter det skal du ikke streve med å få iallefal 70 millioner.
Ikke kjøp en bil, for så å oppgradere den, for så å la den bli borte. Jeg kjøpte meg dyreste bilen, oppgraderte alt, kjørte meg en tur, mista bilen - bilen er borte! :/
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ikke kjøp en bil, for så å oppgradere den, for så å la den bli borte. Jeg kjøpte meg dyreste bilen, oppgraderte alt, kjørte meg en tur, mista bilen - bilen er borte! :/
Vis hele sitatet...
Dude, det er GTA. Trenger du en bil skaffer du deg en på vanlig måte, ingen behov for å kjøpe noe
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Dude, det er GTA. Trenger du en bil skaffer du deg en på vanlig måte, ingen behov for å kjøpe noe
Vis hele sitatet...
Bare jeg som spiller Gta V på en "lovlydig" måte?







[COLOR="White"]jk-jk-jk[/COLOR]
Sist endret av Magnisx; 23. september 2013 kl. 10:32.
Jeg har nå stjelt meg 2 jagerfly og en Hercules, men jeg klarer f**n ikke å komme meg unna med stridsvogna. Har klart å stjele den flere ganger, men tvert jeg kommer meg utenfor basen blir jeg enten bombadert av jagerfly eller skutt i filler av 5-10 andre stridsvogner jeg får etter meg.....
Noen som har tips til hvordan man kan komme seg unna?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Helvette så fort dere fullfører da?
Har vel 15 timer ingame uten å ha rundet 20% enda.

Nyt oppdragene folkens, ikke rush igjennom dem!
Vis hele sitatet...
Det er jo praktisk talt umulig å feile på ett oppdrag da.

Nyter og får med meg oppdragene, det betyr fortsatt ikke at jeg bruker 1-2 timer på små oppdrag.
Hva anbefaler dere når det kommer til kjøp av eiendom? Har sittet en ny halvtime med lettjente penger dypt der nede i sjøen. Noe som ga meg den pene summen på 2.000.000 dollariner.

Har en Pitchers fra før av.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ikke kjøp en bil, for så å oppgradere den, for så å la den bli borte. Jeg kjøpte meg dyreste bilen, oppgraderte alt, kjørte meg en tur, mista bilen - bilen er borte! :/
Vis hele sitatet...
Du kan hente bilen din hos politiet senere. Det er et bil-ikon på mappet.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Du kan hente bilen din hos politiet senere. Det er et bil-ikon på mappet.
Vis hele sitatet...
Nope, den er borte.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Nope, den er borte.
Vis hele sitatet...
Slå av autosave. Det skal visstnok hindre dette. Det er en bugs de prøver å rette opp i.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
The fuck!?
Dette er en tråd for tips og triks, ikke for å spoile slutten!
Noe som har blitt påpekt tidligere tråden, og som du burde ha plukket opp nå...
Vis hele sitatet...
Hadde du lest hele tråden hadde du sett det uansett.
Du kan rekke fing når du gjør drivebys unarmed.
Hopp eller gli med sykklene med triggeren bak oppe.
Viss du har 100% kan du gå på toppen av Mt. Chilliad og finne noe spessielt når det regner.

Trevor kan også levere hitchikers til kannibalene.
burde vært möderatör
Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Hadde du lest hele tråden hadde du sett det uansett.
Vis hele sitatet...
At andre er mongoloide spoilertards betyr ikke at du må synke ned til deres nivå. Skam deg!

Pro-tip: har lagt merke til at hvis man blir påkjørt eller spazzer ut med våpen i hånda kan man skyte vilt i alle retninger. Bare trykk inn avtrekkeren og nyt magien
Er på den hasjplantasjen nå er ingen her. Hvordan raner jeg den?
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg

Trevor kan også levere hitchikers til kannibalene.
Vis hele sitatet...
Hvor? Hvordan??
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ikke kjøp en bil, for så å oppgradere den, for så å la den bli borte. Jeg kjøpte meg dyreste bilen, oppgraderte alt, kjørte meg en tur, mista bilen - bilen er borte! :/
Vis hele sitatet...
Reis til den nederste politistasjonen, der kan du kjøpe igjen bilen for 250.-

link til bilde: http://gamingbolt.com/wp-content/upl...-LOCATIONS.jpg
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Er på den hasjplantasjen nå er ingen her. Hvordan raner jeg den?
Vis hele sitatet...
Du må kansje vente litt utpå dagen men er bare og gå inn og starte å skyte folka som er der. Så tar du pengene etterpå. Grøn blipp på kartet.
Yarrrrrrrrrrr!
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Det går an å rane en hasjplantasje helt nord-øst i spillet. For hver gang får man mellom 40.000 - 100.000.

Har kun prøvd med Trevor og fikk 61.000. Vet ikke om det går med Michael og Franklin.


Stedet er med den røde prikken
http://static.gosunoob.com/img/1/2013/09/gta_5_map_Drug_Shootout_event-624x876.jpg

http://i44.tinypic.com/281bz1z.jpg
Vis hele sitatet...
Er en person der som bare stikker av nårdu sikter på han, hvodan gjør du dette :- )

skaffet meg en Banshee og brukte sikkert 100k på den.
parkerte den i garasjen og nå er den borte... havner den noe sted ? og hvis jeg oppgraderer bilen "min" til franklin blir den oppgradert når den kommer utenom huset igjen?
Hvor lang tid går det mellom hver gang man kan rane hasjplantasjen?
Hei!
Jeg venter på at spillet skal komme til PC før jeg spiller det, derfor har jeg kun tanker om hva jeg skal gjøre for å få penger.
Min taktikk er å få så mye penger som mulig før første investering i aksjer, om du har noen millioner da, så bør 150 000 000 være oppnåelig.
Er det noen måte å få en del millioner FØR første investering?
Tenker selvfølgelig på den listen over optimale investeringer nå.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
At andre er mongoloide spoilertards betyr ikke at du må synke ned til deres nivå. Skam deg!

Pro-tip: har lagt merke til at hvis man blir påkjørt eller spazzer ut med våpen i hånda kan man skyte vilt i alle retninger. Bare trykk inn avtrekkeren og nyt magien
Vis hele sitatet...
Fair enough
Sitat av erlendhage Vis innlegg
Reis til den nederste politistasjonen, der kan du kjøpe igjen bilen for 250.-

link til bilde: http://gamingbolt.com/wp-content/upl...-LOCATIONS.jpg
Vis hele sitatet...
Ja, men det gjelder ikke alle. Noen er utsatt for en bugs som gjør at de rett og slett forsvinner.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja, men det gjelder ikke alle. Noen er utsatt for en bugs som gjør at de rett og slett forsvinner.
Vis hele sitatet...
En bug, flere bugs...
Strippeklubbane er awesome her! Kan gå i baren å drikke whiskey, tipse stripperene, når du får private dance kan du ta på dama, men ikke gjør dette når vakta ser på da blir du kasta ut etterhvert. Og har du fått ''likometeret'' fullt opp, kan du stikke hjem til kjerringa å ''make love'' hehe

Bikkja som franklin får av Lamar, altså chub, angriper andre om du slår de, du kan kaste ball med han, gå turer osv.

Om dere vil sikre dere at bilene blir lagret, anbefaler jeg å kjøpe en ekstra garasje! Somregel plass til et par biler og!
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Er en person der som bare stikker av nårdu sikter på han, hvodan gjør du dette :- )

skaffet meg en Banshee og brukte sikkert 100k på den.
parkerte den i garasjen og nå er den borte... havner den noe sted ? og hvis jeg oppgraderer bilen "min" til franklin blir den oppgradert når den kommer utenom huset igjen?
Vis hele sitatet...
Hasjplantasjen må du egentli bare prøve forskjellige tider tror jeg, jeg kom tilbake etter jeg var der på kvelden en gang, første gang gikk ikke. Noen timer senere på dagen gikk det fint.
Forstod ikke helt spørsmåle ditt ang bilen, men om du oppgraderer personlige bilene til la oss si Michael, så vil denne bilen alltid være oppgradert slik du 'styla' den.
Sitat av Trevor Vis innlegg
Hasjplantasjen må du egentli bare prøve forskjellige tider tror jeg, jeg kom tilbake etter jeg var der på kvelden en gang, første gang gikk ikke. Noen timer senere på dagen gikk det fint.
Forstod ikke helt spørsmåle ditt ang bilen, men om du oppgraderer personlige bilene til la oss si Michael, så vil denne bilen alltid være oppgradert slik du 'styla' den.
Vis hele sitatet...
Tipper det var meg du sikte til. Formulerte teksten litt dårlig tipper jeg, det jeg skulle frem til var kun at det blir endel mer organisert med en ekstra garasje!
Fant et fint kart over alle stunt jumps på GTA V:

http://segmentnext.com/2013/09/17/gt...d-video-guide/

Noen som vet av noen kart for spaceship parts og scrap letter?
Sist endret av Sondre; 23. september 2013 kl. 16:37.
Øøøh. Noen som vet om "Fruit aksjen" tar seg opp igjen etter endt oppdrag? Litt sent ute, så den står nå på null.

Har investert godt over 5.000.000 på den alene. Håper den går opp igjen. Tatt pause for dagen.
hei sann. jeg har runnet gta v og jeg lot lillebroren min spille på det. han har klart å endre språket på spille til rusisk elns og jeg får ikke endret det tilbake noen tips? bilder osv. får ikke endret det når jeg starter opp spille heller.

du må holde inne l1 og r1 for å få opp språk endring på gta v i førsten da du starter opp