Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 7115
Jeg er en idiot, en diger patetisk idiot.
Jeg fikk lappen forige uke, og ble utrolig glad. I går skulle jeg liksom kjøre på en fest, alt gikk fint helt til
Vi plutselig ikke hadde noen plass å sove. Vennene mine overbeviste meg at det ikke var noe problem å kjøre til et hus noen
Km borte fra festen. Så idiot og full som jeg var, ble jeg med på dette!
Alt gikk fint helt til jeg skulle rygge opp i en avgjørsel. Kompisen min som satt fremme åpnet døren og presterte å bøye døren i mot et tre.

Nå er døren bøyd, og går ikke igjen om man ikke slår den igjen veldig hardt. Det virker som den er skaded slik at den gir motstant når man har den igjen på vanlig vis.

Moren min stolte på meg, og jeg klarte å ødelegge alt! Har mest lyst til å dø akkurat nå.. Jeg er en komplett idiott som lot meg presse til å fyllekjøre og la kompisen min bøye døra.


Nå er døren låst og på plass, men den er fortsatt bøyd. Aner seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Mamma kommer garantert til å merke det om vi ikke klarer å fikse det!! Hvordan skal man fikse en bøyd dør?

Ønsker IKKE noen moralpreken! Vet at det var idiotisk og toskete gjort! Men gjort er gjort, dessverre.
Ønsker bare å kutte pulsårene, og stikke av, men om noen kunne kommet med noen trøstende ord hadde vært deilig. Hvordan fikser man en bøyd dør?!

Hilsen deppa komplett idiotisk nyoppkjørt tosk. (skiver dette på mobilen, sorry for et meget rotete innlegg, får absolutt ikke sove akkurat nå)
Sist endret av Månemann; 14. august 2011 kl. 05:14.
Hm når jeg leste overskrivten din og leste videre trodde jeg du hadde blitt tatt av politiet.
Men Han har klart å bøyd døra på bilen til din mor. Vel det kunne gått mye værre en som så, uansett ingen moralpreken her. Tror det beste er å si det som det er. Ærlighet varer lengst. Har du jobb/intekt?...
synes det er nokså rart om ikke din mor har full kasko på bilen. sånn at det blir for deg å bare betale egen andel. Hun trenger jo ikke å få vite at du kjørte i fylla. for som jeg ser det så er ikke det som er problemet. problemet er døra. uansett snakk med "kompissn" din som gjorde det, del 50/50 = problem solved.
Chillern litt, det en jævla dør.

Du har mest sannsynlig bøyd noe beslag til døra. Moren din vil nok finne det ut uansett, beste du kan gjøre er å komme med en halveis gjennomført løgn.

Som f.eks

"Jeg drakk ikke, jeg kjørte heller gutta på fest. Han "kåre" gikk ut av bilen og glemte å lukke døra og jeg skulle rygge. Jeg kom borti en busk/tre/gjerdet og satt døra fast når jeg rygget. Den bøyde seg litt"

Det er ikke stor skade. Ligger massevis av bildører på huggerier rundt om i landet.
Sist endret av BaJa; 14. august 2011 kl. 05:22.
Best bet er å kjøre innom et oppretter/lakkverksted og høre om det er noe håp, dersom det er skjevhet i hengslene kan mye justeres på plass, dersom selve døra er bøyd/skjev, vel.. Alt etter hvilken bil det er så er det nok like greit å begynne å se etter en bil å kjøpe ei dør fra..
Gå tilo en bilopphøgger, de har someregel dører du kan få for en bvillig penge KOmmer forresten rett fra en fest hvor jeg fikk tilbud om skyss hjem (2-4km), han hadde drukket noen øl, så jeg sto over. Ikkje kjør i fylla!
INSERT VALGFRI "MORALPREKEN" HER.
Det er lite du kan gjøre. Jeg har selv vært med på å fucke ei bildør så kraftig at den var bøyd over panseret. Vi klarte en hel gjeng å bøye den noenlunde tilbake og åpnet begge frontvinduene litt så vi kunne knyte et tau rundt hele taket og dermed holde døren litt inntil selve karrosseriet. Dette var en kamerats bil og vi var edrue, og resulterte i at han kjørte rundt med en glipe i det ene vinduet og en dør som ikke var helt lukket ettersom vi hadde et tau i taket for å knyte den ene døren fast.
Dette hjelper deg jo ingenting i det heletatt. Men du slipper å tenke at du er den eneste som har vært en forbannet idiot. Når det kommer til "hva gjør jeg nå?"; Man up. Du var også en forbannet idiot. Det må du nå stå for. Det var surt, det blir bittert og helt fucked up. Men du gjorde det, nå må du stå for det. Slike ting som det her blåser fortere over enn man tror. Livet ditt er ikke over. Own up og se på det som en dyrekjøpt lærepenge. Om 4-5 år kommer du til å le av dette.
Lykke til.
Ønsker bare å kutte pulsårene, og stikke av
Vis hele sitatet...
Du er klar over at du antageligvis dør hvis du gjør det? Blir vanskelig å stikke av da.
Fy faen, gutter! Det går ikke! Jeg hat alltid vært et englebarn. Jeg kan ikke la henne få vite det!
Døren er ikke så skadd. Det virker som hengselen er bare litt forskrudd. Er det ingen måte å fikse det på selv? 8øye det på plass!?

Dette er krise for MEG. Vurderte faktisk å bare hoppe på sjøren i sted. Det MÅ våre en måte å fikse dette på
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Du er klar over at du antageligvis dør hvis du gjør det? Blir vanskelig å stikke av da.
Vis hele sitatet...
Litt off topic her.. Men man dør antageligvis IKKE om man kutter seg i håndleddene. Dette er mye vanskeligere enn man tror og om man kutter seg dypt nok i det ene håndleddet har man ikke nok kraft/kapasitet til å kutte seg riktig i det andre ettersom bruksarmen er skjært i. I tillegg tar det lang tid før man faktisk blør i hjel, så risikoen for at man blir funnet og "reddet" er veldig høy. Å "slashe armene" er en særdeles dårlig måte å ta sitt eget liv på.

MAN UP!
Sitat av Månemann Vis innlegg
Fy faen, gutter! Det går ikke! Jeg hat alltid vært et englebarn. Jeg kan ikke la henne få vite det!
Døren er ikke så skadd. Det virker som hengselen er bare litt forskrudd. Er det ingen måte å fikse det på selv? 8øye det på plass!?

Dette er krise for MEG. Vurderte faktisk å bare hoppe på sjøren i sted. Det MÅ våre en måte å fikse dette på
Vis hele sitatet...
Si at en tullign som satt på klarte å bulke/bøye døra. Ikke værre enn det. Gå til en bilopphøgger å spørr etter dør. Hvordan bil var det?
synd det titegn
Du får hive deg på tråden og høre om noen kjenner en som jobber med biler, lakkerer, oppretter og generelt de aller fleste som jobber på verksted med montering/rep vil kunne justere bra på karosserideler og da også hengsler på døra.
En passat et eller annet.. Har egentlig ikke peiling på bil. Så er det ingen muligheter at jeg kan klare å bøye den tilbake?
Tror ikke den er så skadd ar det er nødvendig å byttte hele døra.
Jo men det kan være en fordel å ha noen som har vært borti sånt før til å bryte på bilen til mordi.

De aller fleste kjenner til noen som kan være aktuelle å spørre om de kan se på dette.
Sist endret av norboost; 14. august 2011 kl. 05:35.
Det var flere som så meg fyllekjøre. Facebooken min kommer til å spammes med "OMG, din fyllekjører!!"
Det er ikke bra for en straks medisinstudent. Vær så snill, drep meg nå!
Sitat av Månemann Vis innlegg
En passat et eller annet.. Har egentlig ikke peiling på bil. Så er det ingen muligheter at jeg kan klare å bøye den tilbake?
Tror ikke den er så skadd ar det er nødvendig å byttte hele døra.
Vis hele sitatet...
Letteste hadde vært om du hadde fått tatt ett bilde, og lagt det ut her. Da er det lettere å komme med en mening.
Makan til sutter, jeg har eid 5 biler, 2 krash, 2 skerte motorer, 1 bil blåste det forskaling over...

Edit: ja jeg har ripet opp mor min sin bil også...
Sist endret av Kaliumcyanid; 14. august 2011 kl. 05:38.
Du har bøyd døren? Det behøver jo ikke ha noen relevans med eventuelt fyllekjøring. Du har nettopp fått lappen, og gjort en stor, idiotisk og frekk ting (som jeg håper du aldri gjør igjen), men har bare bøyd døren litt. Det var jo til og med en kompis av deg som gjorde det, ikke du.

Fleste skader på bil kan ikke fikses plettfritt uten fagkyndig hjelp, så det eneste du burde gjøre er å si det som det er, at en kompis bøyde døra på bilen da dere skulle rygge inn en innkjørsel. Sånt skjer, edru eller på fylla, hele tiden. Mordi blir sikkert sur, men blir sikkert ikke forbanna eller skuffa. Fordi sånt skjer.
Jada, skjønner.. du er badass. Jeg skal alltid være den perfekte, og for meg er faktisk dette verdens undergang, nesten.
Jeg skal godt si det du vil høre; Lyv til din mor å si hva som helst så lenge du ikke får slemme meldinger på facebook og trenger å forholde deg til realiteten som den er, dette kan jo ha _enorm_ innvirkning på dine medisinstudier. Du har jo som du sier også alltid vært et "englebarn". Jeg tror nok også at det beste bare er å lyve som faen. Si du ble bortført av en UFO også krashet bilen av seg selv. Det var i hvertfall ikke din feil. Go ahead. Det er i ordnen.


Edit: Skrivefeil.
Sist endret av Katt; 14. august 2011 kl. 05:44.
om det kun er selve låsen som må byttes så blir det ikke så veldig dyrt om du finner delen på ett huggeri og får ett verksted til og bytte låsen for deg, om der er selve feste til døren som har bøyd seg, så er du litt mer fuckt
Legg opp et bilde av problemet, så kan vi som forståsegpå-"mekanikere" se om det er mulig å fikse det.
Går tom for strøm når som helst nå. Trør jeg bare stikker å kjører inn i en bergvegg. Presterte å ødelegge alt på en kveld. Takk før støtten folkens
Sitat av Månemann Vis innlegg
Jada, skjønner.. du er badass. Jeg skal alltid være den perfekte, og for meg er faktisk dette verdens undergang, nesten.
Vis hele sitatet...
Badass... nei du må ikke ta alt så alvorlig, hadde sjønt det om du hadde kjørt over noen, men dette er bare en filleting som skjer alle, spessielt nybegynnere
Slapp av... (titegn)
Sitat av Månemann Vis innlegg
Går tom for strøm når som helst nå. Trør jeg bare stikker å kjører inn i en bergvegg. Presterte å ødelegge alt på en kveld. Takk før støtten folkens
Vis hele sitatet...
Nå må du slappe av litt her, ta med deg bilen til mordi på ett verksted i morgen og få takstert skaden gratis. er du heldig så er det bare låsen som har fått seg en smell
Kutte pulsårene, hoppe i sjøen, dø?
Greit du er fortvilet nå, men hør på rådene du ber om da! La være å være ett englebarn denne gangen og dra en hvit løgn for mora di, det hun ikke vet har hun ikke vondt av. Hun oppdager det likevel.
Hun har sikkert forståelse for at det var ett uhell, og din kamerat som tross alt var den som ødela døra bør støtte deg der, og faktisk være med på å få døren fiksa!
Herregud, mann deg opp....
Ta det litt med ro nå, er sjølv eit "engleborn".
Den månaden eg fekk lappen, så øydela eg hjulstillinga på bilen, totalt. ca 15 000 i reperasjoner, (låste hjul er noko dritt).
Då eg kom heim med "vraket", så sa min far:
"ta det med ro guten min, båtar synk, det der betyr absolutt ingenting, det viktigaste er at du er uskadd".

Få deg litt søvn og grip dagen med nytt mot. Ein bil er berre ein materiell ting, til sjuandes og sit trur eg foreldra dine er meir happy for ein øydelagd bil, en personskadar.

Du var idiot som kjørde i den tilstanden, men ulykker skjer sjølv dei beste, og ut frå det du skriv, så hende det den i dag (den beste).

Alt kan repareres
Trøyst deg med det.
http://open.spotify.com/track/0p5Tj87wJa0dFZrY0XAPrl
http://www.youtube.com/watch?v=J4yOn4IraX0

Som sagt, båtar synk, folk døyr, dette var berre ei bildør (Null betydning i den store samanhengen).
Legg deg flat og innrøm det? Herregud hun kommer ikke til å drepe deg heller.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Chillern litt, det en jævla dør.

Du har mest sannsynlig bøyd noe beslag til døra. Moren din vil nok finne det ut uansett, beste du kan gjøre er å komme med en halveis gjennomført løgn.

Som f.eks

"Jeg drakk ikke, jeg kjørte heller gutta på fest. Han "kåre" gikk ut av bilen og glemte å lukke døra og jeg skulle rygge. Jeg kom borti en busk/tre/gjerdet og satt døra fast når jeg rygget. Den bøyde seg litt"

Det er ikke stor skade. Ligger massevis av bildører på huggerier rundt om i landet.
Vis hele sitatet...
Enig med denne karen, si du kjørte de hjem å han presterte å være idiot nok til å åpne døren på feil tidspunkt.
Har selv kjørt bil dritings og i ettertid har jeg sett at jeg egentlig ikke hadde noen kontroll over bilen. Kjørte i 20 kmt fordi jeg var nervøs og hadde en ederu 2nd pilot som aldri hadde kjørt en bil før som passet på. Det viktigeste er at DU er bra og at det ikke er kompisen din som ble knust mellom treet og døra. Da kunne det virkelig ha blitt oppstyr. Selv om din mor kanskje ikke låner bilen til deg på en stund var det kun matrielle skader..!

Synes du burde slå fra deg tanken om å prøve å fikse bilen. Det viktigeste for en foreldre er å vite at sine barn er ærlige og oppriktige mot dem. Om du ikke kan holde det forholde vil du se tilbake på denne episoden som et nederlag. Ærlighet varer lengst.

Å tanken på å ta selvmord skyldes nok at du har intatt "moderate" mengder alkohol. Dette er ikke noe som burde gjennomføres av deg. Du sier selv du vil ta medisin studier.. Hvordan skal du klare dette om du ligge under jorda? Vet om personer som aldri fikk realisert drømmer på grunn av hendelser som fikk et uheldig utfall.. Dette er en VELDIG liten episode av ditt liv og en eller annen dag i fremmtiden vil du kanskje ha mulighet for å le av dette sammen me din mor.

Regner med at etter denne episoden, har du fått skrekken når det gjelder kjøring av bil og rus. Men dette er ikke en skjennepreken.

Bare råd..!
Sitat av Månemann Vis innlegg
Jada, skjønner.. du er badass. Jeg skal alltid være den perfekte, og for meg er faktisk dette verdens undergang, nesten.
Vis hele sitatet...
Så hvor lenge har du tenkt til å ikke bare lure deg selv, men din familie også? Har du tenkt til å la far/mor/familie få finne det ut selv en gang du faktisk virkelig messer up, hvorpå de blir "dypt, dypt sjokkerte", eller kunne du tenkt deg at det å manne seg opp, ta en prat faktisk vil gjøre at de eventuelt er forberedt på fremtidige tabber? For tabber skjer fatkisk rimelig ofte her i livet.

Anyways
Vel, du har et par muligheter avhengig av situasjonen.

1. Familie er ikke hjemme, du har flere dager på deg. Ta derfor kontakt med venner og slikt, eller ring verksteder/bilopphøggerier ang. fiksing av døra. Vil koste deg noe, men forsikring og slikt blir.

2. Familie er hjemme, og oppdager dette mest sannsynlig i morra. Vel, om du kun tok en øl eller 3, kjør bilen til en kompis før de våkner/du veit at de har sjanse for å se dette. Dette funker vel kun om de ikke har planer om å bruke bilen, forklar så at det endte med at du tok et par øl alikvell, og at du derfor valgte å gå hjem, men at du skal hente den senere. Siden det er søndag idag, har du derfor muligheten til å ringe kompisser, alle har vel noen som kjenner noen, og ved en liten sum kan du få noen til å komme for å se og vurdere skadene. Skulle det vise seg at det løses der, flott, hvis ikke trenger du en ny løgn, da foreldre sikkert skal ha bilen til mandag.

A) Bilen har streika, kompiss lurer på om det er bensinpumpa "blahblah". Han har enten gått på mekk-linje, er mekaniker eller skal bli. "Dette kan vi fikse right away på mandag da vi får kjøpt bensinpumper!". Her kan du, hvis du er av den typen, dra en løgn om at bensinpumpa er ødelagt, dere kjøpte ny (koster rundt 800-1200, avhengig av modell), dra inn litt penger grunnet reprasjon (pris av bensinpumpe). Hvis nødvendig, og du er heldig nok, har kompiss til en kompiss en fetter som jobber ved et verksted og kan mekke en regning til deg også.

B) Bilen stod parkert der, og den har nå en bulk/defekt dør! Er du heldig kan du preke om et litt tyveri/herværksbelastet område, og du synes selvfølgelig det både er trist og synd. Du må nesten da håpe på at foreldra dine anser skaden så liten at dette ikke velges å anmeldes, hvis ikke bør du komme på en god og solid historie, definitivt sammen med personen som eier eiendomen bilen står på. Vel, skulle foreldra dine faktisk anmelde, og politiet kommer nok til å henlegge saken da skadene sikkert ikke er så kostbare. Du kommer rikitnok i så fall fint ut her, men husk; Politiet kan fort mistenke forholdene, du har vært på fest, folk så deg kjøre, du har bestemt deg på å gå hjem osv. Om dette skulle skje sitter du rimelig i saksa. Videre skal du jo som du sier inn på medisinstudiene, og det å lyve til politi er vel ikek særlig heldig. Ikke at jeg ville oppfordret til dette uansnett, men du har nå et valg her.

3. Foreldre er hjemme i morra, men da både mor og far er senile med en lett blannding av dements, kan du ta deg en liten napp, for så å kjøre bilen så fort du kan i morra til en kompiss for videre vurdering av situasjon, eventuell fiksing av bil. Ring så kompisser og slikt, og prøv å få fiksa bilen.

4. Bilen står der den står, du har en avtale om at bilen skal brukes av foreldre i dag tidlig, og du må ta sjansen på at du får gjort noe med en gang. Les deg godt opp på nettet (vel, det du har tid til), da med tankne på døra til modellen dere har. Vær oppmerksom på at dører, så vel som det meste annet, inneholder en del elektronikk (da spesielt hvis det er en nyere modell), slik at du ikke ødelegger noen kabler og slikt, ei heller utløser airbag (hvis dette da er mulig ved litt røff håndtering av bildører, jeg veit ikke.)

Enjoy.
Sist endret av Dibsent; 14. august 2011 kl. 07:07.
Eller så kan du fortelle akkurat hva som skjedde, uten og nevne at det var alkohol innblandet?
* Har du penger?
* Årsmodell og biltype?
* Vanlig/uvanlig farge på lakk?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Seriøst? denne situasjonen er jo ganske enkel å kødde seg ut av! Du og en kompis var på et kjøpesenter/kjørte kompiser hjem, du var selvfølgelig edru, og denne kompisen smalt døra ved et uhell inn i et tre/en stolpe.

Denne kompisen har selvfølgelig tilbudt seg å betale for skadene.
Jeg totalvraket mammas bil tre dager etter jeg fikk lappen. Det eneste hun sa: "Gudskjelov, du er uskadd!" og IGNORERTE totalt hvordan bilen så ut. Jeg mista ikke lappen heller, og nå har hu ny bil
må virkelig si at om dette er verdens undergang for deg så lever du ett UTROLIG godt liv ellers. Det å drite seg ut med bil i startfasen vil jeg nesten påstå er helt naturlig og burde forventes så sant du ikke kjører som tidenes bestemor.

Si at du rygget ett vanskelig sted, samtidig som kompisen din klarte og drite seg ut og åpne døra før bilen sto stille mens du ikke så på, legg deg flat og si du skal gjøre opp for deg, mest sannsynlig vil du komme til en enighet med morra di og jeg tviler på at hun blir så sinna som du tror. personlig klarte jeg og kjøre bilen til morra mi inn i en bensinpumpe første gang jeg lånte bilen hennes, gikk bedre enn forventet til tross min mors spanske tempramang . lykke til og helst ikke kutt av deg pulsåra ta dge heller en iskrem
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Litt off topic her.. Men man dør antageligvis IKKE om man kutter seg i håndleddene. Dette er mye vanskeligere enn man tror og om man kutter seg dypt nok i det ene håndleddet har man ikke nok kraft/kapasitet til å kutte seg riktig i det andre ettersom bruksarmen er skjært i. I tillegg tar det lang tid før man faktisk blør i hjel, så risikoen for at man blir funnet og "reddet" er veldig høy. Å "slashe armene" er en særdeles dårlig måte å ta sitt eget liv på.

MAN UP!
Vis hele sitatet...
Det er meget relativt hvor lang tid det tar fra person til person. Men når du faktisk kutter en blodåre og prøver å "stikke" av, øker pulsen, og blodet går tapt raskere, derfor kommer man ikke veldig langt før man besvimer. Ved førstehjelp er det første å sikre tilgang til O2, det andre er å sikre at personen ikke blør...fordi begge fører til relativt rask død eller alvorlige hjerne-skader. Det kan også føre til at hjertemusklaturen får permanent skade som følge av lav tilgang på oksygen.

anyWHORE,

Trådstarter, dette er litt avhengig av skaden. Jeg synes hele scenarioet er komitragisk. Du burde for det første være glad for at du ikke ble tatt av politiet. Eneste tipset jeg kan komme med er å ta den med til en karosseri-verksted, gjerne billig en. Få en pris. Har du råd, setter du den inn til reparasjon og finner en unnskyldning for mamma-en din.

Et annet alternativ er å vri på historien.

Et tredje alternativ er å si sannheten.
Sist endret av CT705; 14. august 2011 kl. 11:37.
Og jeg som trodde man fikk noia på cannabis..
Som flere sier, der er bare en jævla dør! Det er selvfølgelig ikke noe morsomt når man skader biler man låner, spesielt ikke når du har vært påvirket av alkohol. Jeg har selv påført bilen til foreldre og besteforeldre ett par skjønnhetsfeil, men utrolig nok har verden gått sin gang, selv etter noe såpass alvorlig som en liten skramme på en bil...
Dette kommer du deg uansett unna hvis du bare lager deg en ynnskyldning som virker realistisk. Og eksempler på hva du skal si har du allerede fått et par av nå i denne tråden
Du skal bare vær glad at det var døren som ble ødelagt..
Ikke gi deg selv dårlig samvittighet ved å lyve overfor din mor.
Legg deg så lang du er og innrøm det som skjedde.
Det lureste er å bare legge deg flat. Du trenger ikke si at du var full, men bare si at det skjedde en liten misforståelse og døren ble bøyd.
En venn av meg kræsjet bilen til moren sin dagen han fikk lappen i et tre, og det var en bmw 330i 2006 modell. Han forklarte hva som skjedde og forsikringen ordnet resten.
Det går nok greit skal jeg si deg
Dæven trådstarter har blodnoia.
Ganske bra egentlig. Nå har han lært at fyllekjøring er fy-fy og kommer neppe til å gjennta det, hehe.
Sist endret av Bombasa; 14. august 2011 kl. 12:30.
Du må jo krype til korset til slutt. Men det går kanskje an å tone ned det promille-elementet litt, si at det skjedde ved en annen anledning?
Drikk deg full og fortell moren din alt, si at du angrer deg så fælt og at du ikke har sovet siden.
Slapp av. Si du rygget med doeren aapen. Hvis maa leve saa perfekt at du ikke kan ha en liten ulykke saa har du et lite problem..
og du skal kanskje bli lege en dag? ser for meg en vakker dag i nærmere fremtid da jeg kommer inn med brukket tå og du sier: nei nei, det er ikke noe håp....bare å avlive han!^^
Skjønner ikke helt problemet. Og bryte tilbake en dør er ikke noe problem om det kun er hengselene så lenge metallet ikke er blitt slitent og brekker. Ny dør + hengsler får du hos en bilopphøgger og siden det er en passat kan du også få en helt ny dør på en del bilsider. Kommer vel på ca 1500 ca hos en høgger for bildøra. Hengselen burde ikke koste all verdens kan tenke meg rundt en 200 kr
Du vet at litt hulking og tårer funker veldig godt mot mødre? Selv om du har gjort noe veldig dårligt?

Ta det med ro. Kjør bilen til ditt lokale verksted og hør hva som kan gjøres. Om Moren din spør så sir du at du skulle rygge inn også åpnet vennen din døren for tidlig og du traff en annen bil også ble døren bøyd.

Du vil nok ikke få det så jævelig om moren din finner ut, alle kan gjøre feil. Lykke til