Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3361
Heihei, vi fikk en krystall på 1g og fikk beskjed om å knuse den og dele den på åtte, så vi gjorde det og pakka inn i rizzla og tok en hver og svelga det. Har gått en time og et kvarter og fortsatt ikke skjedd noe. Skal vi ta mer? Skal vi droppe det til en annen gang? Begge har gått på truxal og antidepressiva, men i vledig lave doser, og de har ofte blitt glemt + at vi har latt være å ta de de siste dagene
kan ta sin tid før det virker, vent litt til.
Sitat av iiconanii Vis innlegg
kan ta sin tid før det virker, vent litt til.
Vis hele sitatet...
Tok en halv til på deling i dopapir denne gangen for en liten stund siden. Foreløpig føler jeg meg egentlig bare trøtt??
Jeg er ingen ekspert, men tror jeg trygt kan si at det der er et dårlig opplegg. Freak er jo full av advarsler om MDMA-bruk – kan dere ikke se dere litt rundt her, eller på en annen av de tusenvis av sidene på internett som prøver å hjelpe folk med å gjøre sånne ting på en tryggere måte.

Vær forsiktig med nevrokjemien. Det kan oppstå uheldige interaksjoner mellom stoffer som forandrer ulike nivåer i hjernen. Det kommer blant annet an på hva slags antidepressiva dere har gått på, men det der høres ikke ut som noen god idé. Legg det til side hvis dere ikke får funk, og vær heller glade hvis det går greit. Og ta også les litt om det først. Fred ut.
Enten har dere fått bøff, eller så uteblir virkningen pga. medisinene dere går/har gått på.
Hva trudde dua
Tulipanrev's Avatar
4 3
Haha virker som det kicka for ripsa
1 gram / 8 = 125 mg.
Hadde dere prøvd MDMA før og hva veier dere?

Dere kan regne ut hvor stor dose dere bør ta her: http://mollymeasure.com/

Uansett, antidepresiva er nok hemmern i dette tilfellet. Uansett om dere har vært på lave doser, er nok heller spørsmålet hvor lenge dere har gått på det. Det vil rett og slett ikke fungere, da anti-depresiva er litt som å ta små doser MDMA hver dag.

MDMA er mest effektiv når det er din første gang, og når hjernen er sunn og frisk og fullagret med Seretonin. Normal virketid er 60-90 minutt +/- avhengig av matinntak før dropp. Ikke kombiner med anti-depresiva eller kokain, dette nøytraliserer effekten totalt, og det er rett og slett bortkastet og fører heller til melankoli og nedstemthet framfor eufori og lykkestemning.