Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 427
Jeg har et abbonement hos one.com hvor jeg legger inn bilder som jeg bruker på ebay enkelte ganger. Kan jeg også bruke det nettstedet til å bygge en hjemmeside? Eller finnes det bedre løsninger der ute?
Jeg ser at WIX skårer høyt i popularitet så lurte derfor på om det kan være et bedre alternativ.
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Jeg har et abbonement hos one.com hvor jeg legger inn bilder som jeg bruker på ebay enkelte ganger. Kan jeg også bruke det nettstedet til å bygge en hjemmeside? Eller finnes det bedre løsninger der ute?
Jeg ser at WIX skårer høyt i popularitet så lurte derfor på om det kan være et bedre alternativ.
Vis hele sitatet...

One.com tilbyr også domener ja, har aldri brukt WIX men kan absolutt anbefale one.com til bygging av hjemmeside og om jeg ikke husker helt feil har de også muligheten til mer klikk og dra muligheter hvis du ikke kan HTML

HTML i mine øyne er veldig lettlest. Kjenner flere som programmerer med Pyton, Java og C#/C++ men skjønner ikke et kvekk av HTML