Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 4400
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ringnes lite fatøl / ringnes lite
Vanligvis går det i øl (mye bra alkoholfrie varianter også), whisky, cognac, akevitt, GT, whisky sour, amaretto sour og diverse bitters.
Kan også godt ta et glass rødt eller hvitt til mat.

I vinterhalvåret slår jeg et slag for karsk, toddy med vodka/rødvin og gløgg med vodka/rødvin!
Drikker stort sett bare whisky. Koser meg med ett glass Glencadam 13 og en porter øl no, helt topp.
Jeg drikker veldig sjelden, har vært alkoholiker, så må være forsiktig. Var alkoholiker fra 2007-2018. Men en sjelden gang hender det seg at jeg kjøper en 6-pakk pils, da blir det Grans Bare Øl. Det er den billigste ølla her jeg bor, synes også at det er den godeste. For noen år siden ble faktisk Grans Bare Øl kåret til Norges beste pils. Tror det var Matkontrollen på TV2, de testet 10 forskjellige pils og Grans vant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen/svært få som drikker Cider/vin av mannfolka her inne, merker jeg. Det er jo veldig bra.
Vis hele sitatet...
lol, la nok folk få drikke hva dem selv synes er godt da.
Fuckings helt utrolig at man skal bli dømt på hva man drikker.
"Det er ikke mandig å drikke vin" vitner om smaksløker, og klasse, som en middels 15-åring.

Ikke blir man særlig full på vin på vors liksom, med mindre man er superlettvekter.
Vis hele sitatet...
For folk flest er ikke det et å bli full på vors et mål i seg selv.
Sist endret av moret; 19. januar 2023 kl. 16:40.
Tuborg eller rignes lite og grevens pære. 4-8 bokser hver dag. Går litt vin her og der også.
Fåkke lov å drikke noe. Anbefaler den dietten
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Fåkke lov å drikke noe. Anbefaler den dietten
Vis hele sitatet...
Påtvungen edruelighet? Det har de prøvd før, nå drikker vi som aldri før.

Pils.
Rasler.
Drinker i ny og ne.

Radler*
Sist endret av Majao Gibensis; 19. januar 2023 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sjokomelk med kreatin yeah
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Påtvungen edruelighet? Det har de prøvd før, nå drikker vi som aldri før.

Pils.
Rasler.
Drinker i ny og ne.

Radler*
Vis hele sitatet...
Generelt alt. Ikke vann engang🙃
BRAND ∞ STRONG
Kaffe med amfetamin
Vann
Går mest i vann

Saft med mat og øl med kompiser
Te (svart–, grønn– , frukt– og urte–) og sukkerfri saft, men gjerne noe enegidrikk om sommeren. Kanskje en sjelden gang brus også.

Kan også veldig sjeldent hende jeg nipper ørlite brennevin (akevitt, annet smakssatt brennevin eller likør) for smakens skyld. Men det blir da bare litt om gangen.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Te (svart–, grønn– , frukt– og urte–) og sukkerfri saft, men gjerne noe enegidrikk om sommeren. Kanskje en sjelden gang brus også.

Kan også veldig sjeldent hende jeg nipper ørlite brennevin (akevitt, annet smakssatt brennevin eller likør) for smakens skyld. Men det blir da bare litt om gangen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor te? For og drepe sulten, eller liker du genuint smaken?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kaffe med amfetamin
Vann
Vis hele sitatet...
Amf og kaffe Er ikke det en super kombo for tennene?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Amf og kaffe Er ikke det en super kombo for tennene?
Vis hele sitatet...
Ikke ideelt nei.
Har mistet tre allerede, men alt kan ikke tilskrives speeden. Hadde en periode noen år tilbake med dårlig vedlikehold
og det var da det begynte å gå nedover.
9/10 ganger jeg drikker blir det øl. Kanskje en cider eller to også for å friske opp litt
Ingen som har svart jäger her??
Sist endret av Freebird95; 25. januar 2023 kl. 03:19.