Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1259
Såg litt på Fight Club 1999 filmen. Hva synes du om khakis buksen?
Helt sikkert like mange som hater det som det er folk som hater andre typer klesplagg.
Kunne faktisk ikke brydd meg så mye om ett klesplagg at jeg går inn for å hate det.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Helt sikkert like mange som hater det som det er folk som hater andre typer klesplagg.
Kunne faktisk ikke brydd meg så mye om ett klesplagg at jeg går inn for å hate det.
Vis hele sitatet...
Jeg hater t skjorter, særlig de med rare motiv eller allminnelige utrykk og lignende..

For ikke å nevne folk som bruker genser og har t skjorte utpå genseren…
Hater er et merkelig ord å bruke. Khaki-bukser er ganske behagelige å ha på, og et par ekstra lommer er greit å ha til å putte ting i. Putin fyller meg med hat, khaki-bukser således ikke så.

Jeg syns du skal bruke de buksene du liker.

Sitat av Stianiver Vis innlegg
Jeg hater t skjorter, særlig de med rare motiv eller allminnelige utrykk og lignende..

For ikke å nevne folk som bruker genser og har t skjorte utpå genseren…
Vis hele sitatet...
Hvilke psykologiske aspekter ved deg er det som trigger denne aversjonen mot t-skjorter? Plager det deg også at folk bruker dette under en genser, selv om du ikke ser den?

En genser er å bedømme i et tykkere stoff enn en t-skjorte. Såvidt meg bekjent er det ikke en veldig vanlig eller utbredt at folk har en t-skjorte utenpå genser eller hoodie, selv om jeg har sett dette i både jobbfester og andre regimer der noe skal proklameres. Hvilke reaksjoner får du ved å se en langermet t-skjorte som underlag til en kortermet t-skjorte?

Hvilke reaksjoner får du av supermann og andre lignende karakterer som tydelig bruker underbukse over stilongs av varierende materialer?

Hvilke tilfeller er det at det noen av disse eksemplene påvirker deg i nevneverdig og betydelig grad? Til den grad å bedømme det som hat. Det later til at du med din formulering hater både plaggene og menneskene.
Sist endret av Hilbert; 22. januar 2023 kl. 04:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er vel for å kritisere den nerdete livsstilen at det går ut over buksene.

Tviler på at han hadde sagt det samme til Indiana Jones. Eller...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det handler ikke om å hate khakis spesifikt, men om hva de symboliserer.
Sitat av Stianiver Vis innlegg
Jeg hater t skjorter, særlig de med rare motiv eller allminnelige utrykk og lignende..

For ikke å nevne folk som bruker genser og har t skjorte utpå genseren…
Vis hele sitatet...
Kan du gi et eksempel på et rart motiv? Og hva gjør det rart? Tror du de som designet motivet også tenkte at det var et rart motiv?

Kan godt slenge med et godt motiv også i samma slengen.
The first rule about fight club is…
Jeg er iallfall veldig glad i chinos. Siden vi først er i gang… Hvor står du på t-shirt hoodien som plagg? Den går også under navnet hooded t-shirt.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
The first rule about fight club is…
Jeg er iallfall veldig glad i chinos. Siden vi først er i gang… Hvor står du på t-shirt hoodien som plagg? Den går også under navnet hooded t-shirt.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ihvertfall ha meg en innen sommeren er her!
Khakis er jo bare vanlige chinos med beige farge så vidt jeg har forstått? Veldig få som går bekledd med beige bukser i Norge, så det er ikke innafor her hvertfall.