Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1185
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får jeg det FØRST så leverer jeg det selv? Er bare kundeservice
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får jeg det FØRST så leverer jeg det selv? Er bare kundeservice
Vis hele sitatet...
Yes
Du får den i posten, så er det opp til deg å vise den for arbeidsgiver.
Er du sikker på at arbeidsgiver har hjemmel i loven til å be om en vandelsattest? Det virker ganske usannsynlig for en jobb som kundeservice.
Tja, hvis man er kundeservice i Lockheed Martin eller noe sånt så kan man nok be om det. Men det tviler jeg på er situasjonen her, så det ville jeg satt spørsmål ved. Det hørtes uvanlig ut.
Kan være kundeservice for Umoe eller Kongsberg Gruppen, eller andre som selger våpen?

Tror disse vanligvis opererer med taushetserklæring, ikke nødvendigvis politiattest...
Kongsberg defense en del av Kongsberg gruppen operer med politiattest, de andre delene gjør det utifra hva slags prosjekt du skal jobbe med, bygger du en fregatt eller cruiseskip?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kundeservice for et multinasjonalt selskap som har base blandt annet i norge. Skal jobbe som moderator. Men de krever allikavell politiattest for å skrive en ´´fullverdig`` kontrakt…
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kundeservice for et multinasjonalt selskap som har base blandt annet i norge. Skal jobbe som moderator. Men de krever allikavell politiattest for å skrive en ´´fullverdig`` kontrakt…
Vis hele sitatet...
Neppe lovleg, og om politiet gjer jobben sin skal ikkje du få politiattest.

At dei krev det er eit rimeleg raudt flagg...
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. Godt å vite