Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2863
noen som veit hvordan man gjør pulver om til stein(rock)?? veit man skal ha den i frysern, men hva skal man tilsette amfetaminen/speeden/makka for at det skal bli stien/rock?
Inntresant det der, kan jo lure hvem som helst til å trå at du har de beste varene
Jeg må nok beklage og fortelle dere det at rocks er en type amf, og lages ikke på samme måte som amf gjør.
Så å få vanlig amf til å bli rocks bare ved å tilsette noe og fryse den tviler jeg på. Skal ikke si helt 100% sikkert på det her, men det er slik jeg har forstått det.
Da har du misforstått litt. Når amfetamin produseres ender det som en slags grå/blank "grøt" som må tørkes- Når den da er tørket har man det folk på gata kaller rock. Det meste man får tak i er knuste "rocks" som er blandet ut. Der kommer den hvite fargen inn i bildet.
Sist endret av UncleAndy; 17. juni 2009 kl. 16:30.
Midlertidig vil det jo fungere å tilsette litt vann for så å putte den i fryseren. Veldig lite vel og merke. Dette vil uansett fort bli sørpete og klissete når det blir varmt igjen.

Det er uansett en myte at rock er bedre en pulver, uansett om det er amf eller cola.