Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3570
Dette kommer garantert på min topp ti-liste over merkelige ting som er etterspurt på nff.
Jeg håper du har googlet ordene: jippii pool aimbot ? Fant 11.000 treff der så en av dem fungerer sikkert. Jeg kan ikke gi noen garanti på om det fungerer eller er spyware.
Hahahahaha, agreed.

Spørr karen på youtube da vell..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg trenger også det. Tror det ikke ligger noen norske cheat men ligger noen for utenlandske jippii de kan evt modifiseres og tilpasse de til den norske, gjerne om noen vil påta seg den jobben og legge ut her:P

Applet må nok decompiles
Sist endret av jokke2; 13. mai 2009 kl. 20:58.
Hva slags følelse får du etter å ha beseiret noen med aimbot på jippii? Smiler du lenge og sover bedre?
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Hva slags følelse får du etter å ha beseiret noen med aimbot på jippii? Smiler du lenge og sover bedre?
Vis hele sitatet...
Skal han få noen spesiell følelse, jeg bryr meg ikke om jeg vinner eller ei, ett pluss er naturligvis om du eier alle i jippii, det har jeg ikke noe imot, selv om jeg måtte bruke aimbot... Kunne egentlig ikke brydd meg mindre.
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Hva slags følelse får du etter å ha beseiret noen med aimbot på jippii? Smiler du lenge og sover bedre?
Vis hele sitatet...
Nja - er vel mest nysgjerrig og se hvordan det fungere i praksis, sikkert litt morro, samtig intressant å se hvordan det er kodet kodemessig
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen som har funnet cheaten? som kan modifiseres evt
Sitat av jokke2 Vis innlegg
Ingen som har funnet cheaten? som kan modifiseres evt
Vis hele sitatet...
Du fikk jo ett Svar av Clr!
Har tittet, lo ikke noe der, er stor sett bare youtube-linker også diskusjonforumet som jeg fikk treff på