Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1322
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt imovane 7,5 mg drakk ei rusbrus og tok ei heil. Armer og ben går litt alle veier.. Ar fiksa en kopp kaffe. Ble dette for mye for meg som har litt toleranse på Imovane.. Den aleine gir en tung og fredfull fælelser
Alkohol og slike medikamenter er ikke lurt. Ikke drikk mer alkohol, og kontakt en venn som kan eventuelt passe på at du ikke slutter å puste hvis du sovner. Tviler på at det skjer mtp. 7,5 mg. og mengden alkohol i rusbrus. Du burde sjekket opp virkning av Imovane og alkohol før du svelger.
Det er ingen fare for helsen din så lenge du ikke utsetter deg selv for noe dumt eller kjører bil. Blir hjemme, slapp av og nyt rusen.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har spist imovane dritings 2 ganger, jeg lever enda. Kompisen min spiste en gang 2stk dritings, han og gikk det fint med. Var 7,5. Tror det kan værr farlig det vi gjorde, men en rusbrus går nok bra for de fleste. Det skumle er at man mister all dømmekraft og kan drikke mer og spise flere.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Dette er kraftig overdrevet. Nei du dør ikke av 2 imovane og noen øl, det samme gjelder de andre benzoene. Det farligste med denne kombinasjonen er hva du kan utsette deg selv for(fall, sykling eller til og med bilkjøring uten at du husker en dritt) Eller at man faktisk kan være til fare for andre. Selvsagt, sluker du 50 imovane som du skyller ned med en flaske vodka så får fløyta en annen melodi
Det er ikke farlig å ta en imovane og en rusbrus
Største faren med å blande disse er å drukne i ditt eget spy. Men det må nok mye større doser til.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av doorfox Vis innlegg
Største faren med å blande disse er å drukne i ditt eget spy. Men det må nok mye større doser til.
Vis hele sitatet...
Det må mye større dose til.