Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1287
Hei, vurderer å kjøpe med iPad pro 9.7, men siden jeg har hørt at Apple kommer kanskje å lansere en ny iPad i Mars/april. Dette er bare rykter, men uansett det er vell ganske stor sannsynlighet at Apple kommer til å komme ut med ny iPad. Så jeg lurer på om jeg burde heller vente med å kjøpe iPad nå. Hva tror dere? Det er forsåvidt 3 månader, og det frister sykt med å kjøpe nå. Kommer den "nye iPad" sannsynligvis være mye bedre enn iPad pro 9.7? Hva synes dere burde jeg vente eller kjøpe nå?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Om du kjøper nå eller venter kommer vel an på om du trenger den nå eller ikke.

Dersom du venter, så vil selvfølgelig prisen på den gamle synke, både brukt og nytt, med mindre de ødelegger den helt og den gamle blir ettertraktet.
Det er alt for tidlig å si hva de velger å gjøre, alt som florerer er tross alt rykter, men nyere teknologi tilsier jo at den skal være bedre.
Kjøp nå.

iPad var faktisk en av de få tingene jeg ikke visste jeg hadde bruk for før jeg kjøpte den
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Her finner du siste rykter: http://buyersguide.macrumors.com/#12-9-iPad-Pro
Den nye versjonen ser ut til å få ny CPU, noe som kan være greit å få med seg.