Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1158
Heisann

Som tittelen sier så klarte jeg utrolig nok å søle en skvett øl i det tastaturet, det virker, men noen av tastene er treige, henger litt igjen.

Er det mulig å vippe av de tastene på dette og rengjøre, eller må det bare være slik nå?

D
Klart det er mulig
Ta fra hverandre hele greia. Så putter du det som flagrer i vaskemaskina og det som ikke flagrer i oppvaskmaskina.
Kjør rundt og rundt til det er reint og heng det til tørk en dag eller to.
Takker for svar, jeg brukte GT 7 (ikke gin & tonic) og tastaturet funker flott
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ta fra hverandre hele greia. Så putter du det som flagrer i vaskemaskina og det som ikke flagrer i oppvaskmaskina.
Kjør rundt og rundt til det er reint og heng det til tørk en dag eller to.
Vis hele sitatet...
Skulle ikke gi deg KP egentlig, men du kom jo ikke med det værste tipset. mitt spørsmål er bare da.. hvorfor ikke hive alt i vaskemaskina? så tar du alt i 1 vask
kan jo gjenta meg selv, GT7 funka fantastisk og tastene virker, case closed
Har tidligere sølt alt fra cola til øl på mine tastatur, som regel overlever dem i lang tid etterpå. Oppdaget at MW2 var det som tok livet av dem og ikke brus.
Sitat av Gig Vis innlegg
Skulle ikke gi deg KP egentlig, men du kom jo ikke med det værste tipset. mitt spørsmål er bare da.. hvorfor ikke hive alt i vaskemaskina? så tar du alt i 1 vask
Vis hele sitatet...
Det kan bli noen harde kast i en vaskemaskin, litt redd for at sentrifuga skal ødelegge noe