Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2565
Hei!

Jeg har oppdaget noe veldig rart.. Etter at jeg har spist utellige (hvis det er ett ord) mengder paralgin forte, så opplever jeg også en slags rus når jeg bare tar paracet?
Jeg tar nesten aldri paracet, gjorde det nå pga betennelse i ein tann og jeg hadde ingenting annet å ta.
Etter 15-20 min så kjenner jeg rusen av sånn som PF er helt i starten.
Får en god å varm følelse i hele kroppen, blir ikke slapp og sløv som PF.

Jeg skjønner at dette hørest helt på jordet ut i og med at jeg og alle vet at det er null rus i paracet. Er en erfaren rusbruker så dette synest jeg er VELDIG rart.

Trenger heller ingen moralsvar her, vet godt hva jeg gjør og kommer ikke til å spise meg ihjel på paracet..
Noen som har opplevd noe lignende før eller kan gi men noen svar?
Mitt beste forslag til hva det kan være er at siden jeg har tatt så mye paralgin forte (uten og ekstrahere kodeinet, i know, bad) så tror kroppen min at jeg tar PF når jeg tar paracet. Har ingen ide!

Takker for svar!
Er det et engangstilfelle, eller opplever du det samme hver gang du popper paraceten?
Det kalles placeboeffekten.
Høres veeeldig ut som placebo ja.
Kalles placebo. En kan faktisk oppleve faktisk rus med placebo, det er en veldig virkelig ting. Hadde du kjøpt en sixpack tuborg til festen i helga som tilfeldigvis var alkoholfri er det ikke sikkert du ville merket noe forskjell.
Trådstarter
Sitat av SkypeSPAMMER Vis innlegg
Er det et engangstilfelle, eller opplever du det samme hver gang du popper paraceten?
Vis hele sitatet...
Er hver gang jeg tar. Den5-6 siste gangene.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Kalles placebo. En kan faktisk oppleve faktisk rus med placebo, det er en veldig virkelig ting. Hadde du kjøpt en sixpack tuborg til festen i helga som tilfeldigvis var alkoholfri er det ikke sikkert du ville merket noe forskjell.
Vis hele sitatet...
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Det kalles placeboeffekten.
Vis hele sitatet...
Konge! Har aldri opplevd placebo når jeg liksom ver at det burde være placebo! Men kult da, greit å få rus hver gang en tar paracet

Sitat av Relevant Vis innlegg
Kalles placebo. En kan faktisk oppleve faktisk rus med placebo, det er en veldig virkelig ting. Hadde du kjøpt en sixpack tuborg til festen i helga som tilfeldigvis var alkoholfri er det ikke sikkert du ville merket noe forskjell.
Vis hele sitatet...
Vi har gjort det samme med en kompis engang! Funka

Men som sagt i forje svar så har jeg aldri opplevd rus på placebo når jeg vet/tror at det kan være det!
Sist endret av Bloodyhand; 18. mars 2016 kl. 16:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bloodyhand Vis innlegg
Men som sagt i forje svar så har jeg aldri opplevd rus på placebo når jeg vet/tror at det kan være det!
Vis hele sitatet...
PF er hovedsaklig Paracetamol. Paracetamol har også en ganske sterk bitter smak. Kanskje kroppen din forventer ruseffekt da du svelger en slik sterk bitter pille og begynner å sende ut plesure stoffer. Hvis så, så bør du begynne å miste ruseffekten av paracet innen kort tid hvis du spiser det gjevnlig og ikke supplimenterer med PF. Kroppen tilpasser seg da det kommer til vaner over ca 1-2 måneder, vil gjette på at det samme gjelder her.
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
PF er hovedsaklig Paracetamol. Paracetamol har også en ganske sterk bitter smak. Kanskje kroppen din forventer ruseffekt da du svelger en slik sterk bitter pille og begynner å sende ut plesure stoffer. Hvis så, så bør du begynne å miste ruseffekten av paracet innen kort tid hvis du spiser det gjevnlig og ikke supplimenterer med PF. Kroppen tilpasser seg da det kommer til vaner over ca 1-2 måneder, vil gjette på at det samme gjelder her.
Vis hele sitatet...
Er dette jeg også tror, tygger de alltid også, føler det virker fortere selv om dem smelter med en gang.. Kommer IKKE til å ta PF eller paracet Men litt kult er det da! Takker for svar!