Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2029
Heisann!

Prøver å lære meg unity, så har i løpet av de siste dagene mekket sammen et lite hardcore...shoot em up spill. Første spillet mitt, så hadde satt pris på litt feedback

https://www.dropbox.com/s/i82mbabbhhky0z4/Cheat.rar?m=
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
-For overpowered fiender
-kan bevege med A og D og piltaster, men ikke skyte med en tast, kun musa
-Kunne vært oppgraderinger/powerups
-"Dum" AI som kun imiterer dine bevelgser, blir for monotont og utfordrene.
-prosjektilene som blir skutt fra spillerene blir skutt 2cm FRA spilleren.
-Borderen i sidene er kun til pynt, den _egentlige_ grensen går 1cm fra grafikken, dette var irriterendes.

Men ellers, greit konsept, grafikken er jo så som så, gameplayet som teller, kan gjerne legge inn flere piksel-effekter, explosjoner når ting dør osv med piksler, for å få et helthetlig innrykk.
Sist endret av Fleff; 27. februar 2014 kl. 01:16.
-Jeg savner en form for timer som viser hvor lenge jeg klarer og holde meg i livet.
-Gjerne en statistikk som viser hvor mange ganger jeg har død på alle forsøk?
-Gjerne starte litt lettere for også øke vanskelighetsgraden etter tid?

Har du programmert noe før?
har en bachelor i it, så ja takk for svar! skal prøve å forbedre det
Når jeg greide alle levlene, ble programmet bugget etterhvert, fienden spawnet konstant og holdt seg bare på midten, skjedde hver gang jeg døde.
Sitat av Hvalross Vis innlegg
Når jeg greide alle levlene, ble programmet bugget etterhvert, fienden spawnet konstant og holdt seg bare på midten, skjedde hver gang jeg døde.
Vis hele sitatet...
arghh!! hater sånne bugs
Det var ganske kult. Men den AI'en må virkelig endres.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Spillet ligger nå på http://www.kongregate.com/games/Legnar/cheat
fyi er spillet like bugga som før, ble rett og slett lei av å fikle med den sykt rotete koden min haha
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
jeg prøvde det for en liten tid tilbake, men siden CP flytta seg likt med meg og jeg ikke fant en løsning på akkurat det, ble det kortvarig moro
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
yeey har tjent 16 cents i ad revenue til nå på dette spillet! snart har jeg nok penger til en slikkepinne