Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2443
Ser det er en tråd fra før, men da den ligger under ''annet spill'' føler jeg det blir mere relevant under PC. Om mod er uenig.. vel

Noen som spiller utenom steam? Om det er interesse for det, tenker vi på å sette opp en liten server eller to fram til det er full release av spillet, da vil det nok fortsette via steam.

Vi spiller selv på piratversjon, alpha 6.1 Multiplayer fungerer utmerket ved bruk av Hamachi.

Om noen skulle være lysten på å spille med oss, send gjerne en PM!
How-to tas over PM, serverinfo/spørsmål etc kan tas her.

Bygging av svære baser via creativemode før man begynner eller bare rett fra scratch surviving.. Vi er med uansett! ;p
Sist endret av A-haja; 12. februar 2014 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alkoholisert gamer
Nå spiller jeg selv via steam (ikke at jeg er den mest aktive..), men hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært interessert!

Men må jo si at det er ikke like morsomt å bygge en svær bare på creative før man begynner, det morsomte er jo å starte fra scratch, og ende med en svær base!

Noen andre som spiller via steam?
Sitat av ekoli Vis innlegg
Nå spiller jeg selv via steam (ikke at jeg er den mest aktive..), men hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært interessert!

Men må jo si at det er ikke like morsomt å bygge en svær bare på creative før man begynner, det morsomte er jo å starte fra scratch, og ende med en svær base!

Noen andre som spiller via steam?
Vis hele sitatet...
Usikker på hvordan det er når den ene har steam, mulig det går via IPV4 fra Hamachi likevel, usikker på hvordan det der funker..

Men vi blir nok å ta det videre til steam, men neppe før full release.
Men jo, enig med deg der, vi starter som regel fra scratch for å bygge oss opp, men kjedelig med bare to, vært morro å få med flere
Sist endret av A-haja; 12. februar 2014 kl. 00:52.
Jeg holder på å laster ned, med imårra jeg
Sitat av Hutch Vis innlegg
Jeg holder på å laster ned, med imårra jeg
Vis hele sitatet...
Agressive bodøværinger slår aldri feil!
I'll take u up on that. Alpha 6.1 fra bukta?
Sist endret av A-haja; 12. februar 2014 kl. 02:21.
Jeg har på steam, men er fortsatt meget gira på å joine. Har lenge hatt lyst til å spille, men er så kjedelig alene..
Bare å sende en PM, vi blir nok ikke å ta det over steam for vårres del helt enda, så om du laster ned 6.1 versjonen vi bruker, høres det jo kjekt ut! ;p
Jeg og en kompis spiller.

fra Bodø :P
Steam eller piratversjon?
Jeg joiner å spille ( hvis det er piratversionen)
Alpha 6.1 fra bukta og v2.2.130 hamachi. PM for link's
spiller på steam.
Kun piratversjon her.
Har lastet det ned, men sliter som faen med anti virus. Må slå av AVG for at den ikke skal slette cracken, å AVG er noe jeg liker å ha på når PCen er på nett. Jeg skrur den av for å spille, pakker ut .rar mappen å så er det ikke noe problem. Med en gang jeg slår den på igjenn, så er cracken å hele dritn borte. Å for de som kommer til å si; kjøp spillet istedetfor da din kriminelle jævla nordlenning, så nei - jeg tenkte jeg skulle spille med a-haja å kompani, å de spiller igjennom Hamachi.

Noen tips? Har prøvd andre anti virus program også, samme problem.
Sist endret av Hutch; 14. februar 2014 kl. 18:26.
Sitat av Hutch Vis innlegg
Har lastet det ned, men sliter som faen med anti virus. Må slå av AVG for at den ikke skal slette cracken, å AVG er noe jeg liker å ha på når PCen er på nett. Jeg skrur den av for å spille, pakker ut .rar mappen å så er det ikke noe problem. Med en gang jeg slår den på igjenn, så er cracken å hele dritn borte. Å for de som kommer til å si; kjøp spillet istedetfor da din kriminelle jævla nordlenning, så nei - jeg tenkte jeg skulle spille med a-haja å kompani, å de spiller igjennom Hamachi.

Noen tips? Har prøvd andre anti virus program også, samme problem.
Vis hele sitatet...
Bruker selv AVG, sier ikke noe om cracken..

Spillet kjøres jo igjennom ''Launcher'' og ikke 7DTD ikonet som ligger i mappa.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Endelig flere norske som spiller, jeg har ikke fått til å koble til andre servere før, men å spille med andre Freaks er jeg glatt med på.
Spiller litt jeg også, men akkurat idag ble jeg drit lei zombiene, så jeg kjører litt solo uten zombier, kun for å bygge ^^
Har det skjedd noe nytt i dette spillet siden det kom ut eller?
Selv spilte jeg et par dager, men ble egentlig ganske lei.
Syns kartene var alt for små og det var egentlig ikke så veldig mye å gjøre der bortsett fra å bygge litt og drepe zombier. Skulle gjerne ha hatt litt mer å gjøre i dette spillet.

Selv spiller jeg på Steam hvis jeg velger å ta det opp igjen.
Spillet er jo ikke kommet ut i den forstand, er fortsatt alpha.

Dersom du har spilt alpha 1-2 etc, kan jeg love deg at det er forbedret seg. Mappet er bortimot 40% større siden den gang, samt en del nytt på mappet generelt. Muligheten til å stille inn diverse selv, for en bedre brukeropplevelse. Noen syns det er turnoff med springende zombies på natterstid etc, dette kan justeres, samt at spillet overall har mindre buggs imo

Gig: PM Sendt, skal alltids forklare hvordan du kobler deg til oss, bare å si ifra her / hamachi
Sist endret av A-haja; 15. februar 2014 kl. 01:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg spiller på steam. Add eozed