Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 843
hei!

Jeg skal formatere pcen min, og har kopiert over alt sammen til en portabel harddisk, også bildene, men noe gikk galt, og jeg har fucka masse og klart å slette bildene mine OG slettet papirkurven! Jeg vet.. fullstenig ubrukelig...

Er det noe håp? i det hele tatt?

på forhånd tusen takk!
Har du googla? Noe sier meg at du ikke har det....

harddisk recovery @ google..
Eller skal du bare finne fram papirkurven igjen? Tømte du den?
ja, jeG tømte papirkurven
Leste du posten min? er 1000vis av sånne tråder her og du finner alt du trenger google.

igjen; HD recovery @ google - slå deg løs
Ja, ok, jeg sitter og googler nå, men jeg har jo ikke kræsjet noen harddisk
GetDataBack er eneste softwaren jeg stoler på, men ta disken ut av maskinen, installer getdataback på en annen maskin, og plugg inn din disk som sekundærdisk og hent ut filene til den andre maskinen.
Skal du ha sjangs til å få det tilbake er dette viktig:

1. Ikke endre, ikke lagre, ikke slett NOEN filer.
2. Hvis du ikke fikk det med deg, ikke gjør noe som kan overskrive filer. Da er du lost.
3. Skaff deg Hirens Boot CD/GetDataBack, dette gjøres på en annen PC.
4. Boot fra CD og prøv å hent det ut.
5. Funker ikke dette, ring IBAS.

Jeg har brukt GetDataBack til å hente ut noen filer fra en formatert harddisk, det funker helt greit. Fikk ikke alt, men noe.

Viktigste du må huske på er å ikke kjøre noen programmer som endrer filer på disken eller laste ned/slette ting.
Lykke til.
Sist endret av drittunge; 1. desember 2009 kl. 23:05.