Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  113 9193
Skrevet av og postet for Unenyq

Som sikkert alle vet, så er det idag tre år siden terror-aksjonene i USA fant sted. World Trade Center og Pentagon ble mål for Al Quaida. Hele verden var rystet over at noe slikt kunne skje.

USA ble i ettertid kritisert for ikke å ha gjort nok for å stoppe denne aksjonen, etter at det ble klart at CIA hadde visst om planene til terroristene.

Men i denne flash-filmen, kommer det frem bevis som får meg, og enkelte andre til å undre på hva som egentlig skjedde.
http://pixla.px.cz/pentagon.swf

Var det egentlig en terroraksjon utført av Al Quaida alene? Eller kunne det være at USA hadde en finger med i spillet? Vet det høres sprøtt og idiotisk ut. Men for å få flere land med seg i krigen i Irak, pøste jo USA på med uriktige opplysninger, noe de delvis har innrømmet.

En teori jeg har, sånn litt. Er at USA fikk nyss i at det foregikk planlegging av en terroraksjon mot World Trade Center. Samtidig hadde de kanskje planer om å gå inn i Afghanistan, for å svekke terrorismen, men bestemte seg for å vente til terroraksjonen hadde utspilt seg. Kun for å få et bedre grunnlag til å gå inn i Afghanistan, og til senere anti-terroristisk virksomhet i andre land fremover i tid.
Plutselig kom en smarting på at de skulle strø litt ekstra på, og iscenesatte en terroraksjon mot Pentagon - USA's forsvarsbygning. På den måten kunne de kanskje bli kvitt en eller to personer som ikke samarbeidet godt nok, eller som var imot mye av det som ble diskutert av de andre i Pentagon.
Da dagen kom ventet CIA (eller noen), på at flyene skulle komme. Da de kom, gikk det 15 minutter, og en missil (eller annet) ble avfyrt, mot Pentagon.

Dermed fikk USA støtte og kondolanse av andre land, som skulle stå side ved side med dem i kampen mot terrorismen.
Ikke det at de ikke hadde gjort det uten angrepet på Pentagon.

Det ble ikke finnet fly-rester på eller rundt Pentagon, noe du kan se mer om på http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm.
Og det gikk et fint rundt hull gjennom fire av veggene til Pentagon, det ligner ikke mye på et fly.
Mange av de som var rundt har sagt at det hørtes ut som en rakett.

Hva er deres meninger etter å ha sett dette?
Sist endret av Golder; 11. september 2004 kl. 23:55.
Jeg er enig at det er noe som ikke stemmer helt med flykræsjet i pentagon, men man bør ikke se på den flashfilmen som fakta.
Å Jezus.. Må vi gå inn på dette igjen?

Det er svært lett for lettmanipulerte sjeler å tro på slikt tøv som dette, selv om det alltid er fint å ha en kritisk innstilling til ting. Men la oss i hvert fall få faktaene på bordet:

- Ett av indisiene i filmen på at det var en rakett/whatever, er at vinduene på Pentagon er intakte. Jeg så akkurat en dokumentar på National Geographic, som tok for seg Pentagon-angrepet. Vinduene var intakte fordi Wedge 1 (avdelingen av Pentagon som ble angrepet) var under opppussing - og en av tingene som ble utbedret, var å bytte ut de vanlige vinduene med bombesikre glass. Dette skjedde ca 1 år før angrepet, og sies å ha reddet ti ganger så mange mennesker som faktisk døde.

- Et annet indisium er at gjennomslagshullet ikke "ligner et fly". Grunnen til dette ble også tatt opp en NG-dokumentaren - som forøvrig ikke tok opp disse crazy konspirasjonsteoriene. Grunnen til at hullet ikke ligner profilen til et fly, var at de 5 forskjellige Wedge'ene av Pentagon var sammensatt av gulvområder med 20 cm klaring. Dette tillot av materialet gulvet var satt sammen av, kunne ekspandere i det varme sommerværet, og trekke seg sammen om vinteren. Over denne 20 cm klaringen var det lagt gummi-lister; nesten som en slik "madrass-deler" - som gjør 2 madrasser om til en stor (man legger den som en matte over sprekken mellom madrassene, slik at man ikke faller ned imellom)... Denne "madrass-deleren" reddet også mange liv; for istedenfor at hele Pentagons vegg kollapset, så var det istedenfor kun en kvadratisk del - nettopp, der hvor gulvområdene var skjøtet.

Dette temaet er forøvrig tatt opp X antall ganger her på forumet, og jeg antar at det bare er opp til hver enkelt å avgjøre hva han eller hun skal tro på.

Jeg for min del velger å tro at en så stor cover-up ikke ville vært mulig, da den i minste fall måtte ville ha inkludert 2-300 mennesker; som alle skulle ha holdt kjeft om hva de visste, til tross for at de egentlig bare er helt vanlige mennesker som deg og meg - som er like lite interessert i "store onde krigsplaner" som hvem som helst andre.
Jeg har også sett den filmen, men noe jeg stusset over var at på bildene av kræsjet i Pentagon vi fikk se i Norge var det jo vrakrester av et passasjerfly (?), mens det i filmen ikke er noen vrakrester.

En annen ting er at hvis USA skulle av en eller annen grunn medvirke i en terroraksjon, hvorfor kræsje ett dyrt og tekninsk avansert eksperimentelt fly? Hvorfor ikke bruke noe litt billigere?
Opprinnelig postet av Deus'
En annen ting er at hvis USA skulle av en eller annen grunn medvirke i en terroraksjon, hvorfor kræsje ett dyrt og tekninsk avansert eksperimentelt fly? Hvorfor ikke bruke noe litt billigere?
Vis hele sitatet...
Det de tror er at de sendte en missil o.l. i Pentagon.
Opprinnelig postet av Deus'
En annen ting er at hvis USA skulle av en eller annen grunn medvirke i en terroraksjon, hvorfor kræsje ett dyrt og tekninsk avansert eksperimentelt fly? Hvorfor ikke bruke noe litt billigere?
Vis hele sitatet...
Tror du noen millioner dollar fra eller til er et tema hvis man har som mål å skape en ny verdensorden?
http://www.halloleo.de/Geniale_Links/Aktuell/pentagon-crash.jpg

Ser det ut som et mønster etter at et fly har styrtet? NEI!
Og jeg har også sett på mange andre bilder; og ser ikke noe som tyder på at der var et fly som krasjet

De fleste her har sett Fahrenheit 911, der ser dere at når flyene først krasjer inn i WTC (world trade center), og Georg W. Bush får vite om dette. Da sitter han bare der og leser i en barne bok (han var på besøk hos en skole)
JEG lurer utrolig mye på hva han tenker på der, og det tror jeg dere og gjør.
Når noe slikt skjer, som gir hele verden et innblikk at tragedie og sorg, og en av de mektigste personene i verden bare sitter og tenker uten å gjøre noe som helst. Hva da?
Hvis jeg var Georg, så hadde jeg beklaget, og sagt at jeg måte å gå. Og gjort alt jeg kunne for å hjelpe dem jeg kunne og stoppe flere aksjoner den dagen. MEN, kanskje ikke noe av dette hadde skjedd hvis dem hadde gjort noe før terror aksjonen. Dere har sikkert hørt at dem fikk vite om mulige terror aksjoner mott USA, og dette var en realitet som var så høy at det burde kreve oppmerksomhet… Nå sier jeg mye av det dere ser i Fahrenheit 911 (og jeg sier ikke at alt i filmen er riktig). Men med tanket på hva dere for se der, og som har skjedd, så kunne det være at ”dem” kunne hindret aksjonene den 11.09.01. Men dette er noe jeg ikke vil diskutere, det som har skjedd har skjedd, og det er ikke noe vi kan gjøre med det.

Det vi kan gjøre nå er å få sannheten frem, og få tatt dem som er skyld i dette. Etter å ha lest mye om akkurat det denne tråden handler om, så er det mange "video opptak" fra terror-målet mot Pentagon som vi aldri fikk se. Slik USA gjør der, er jo det samme Russland gjorde da Kursk sank (holdt igjen mye informasjon). Dette er noe som sikket er felles for alle land, der mektige personer kan komme til skadde der sannheten skulle kommer fram. Men hva er det egentlig som styrtet i Pentagon?

Noen sier der var et fly, men andre sier der var en ufo og til dere som tror ufo er slik aliens/ utenomjordisk vesener flyr, så er det FEIL! UFO betyr unidentified flying object/ uidentifisert flygende objekt. Noe som sier det kan være mye som skadde Pentagon bygningen.
Dere har sikkert hørt at Pentagon skal tåle et treff av en atombombe, så det må ha vært noe kraftig som traff/sprengte i pentagon.

Her er noen linker: http://www.standdown.net/ http://www.worldnewsstand.net/history/911pentagon/1.htm

SE PÅ DEM! I vertfall den siste!
Ikke for å klage frazzy men det bilde der kunne lett ha vært redigert! Hvis ikke det kommer fra din egen satelitt noe jeg tviler sterkt på!
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
her er ett oppdrag til deg, bushman: Finn ett bilde der du faktisk kan se flyrester.
Har et oppdrag til deg jeg! Finn bevis på at det bilde er ekte!
Opprinnelig postet av bushman
Ikke for å klage frazzy men det bilde der kunne lett ha vært redigert! Hvis ikke det kommer fra din egen satelitt noe jeg tviler sterkt på!
Vis hele sitatet...
Så du her: http://www.worldnewsstand.net/history/911pentagon/1.htm
Den dagen flyet styrtet i pentagon sa de i mediene at det var folk som var med i flyet som døde. Er hele fly styrten i pentagon bare oppspinn? Kansje noen i det hvite hus sitter å gir oss feil informasjon å betaler mange for å holde kjeft? Hvis det var et fly som styrtet må det da være mange pårørende som kan bekrefte at det var mennesker om bord på det flyet som styrtet i pentagon!

Tror egentlig vi aldri får noe svar på hva som egentlig skjedde i USA den 11 september. Den videon fikk emg til å tenkte på hva det egentlig var som skjedde. Ingen av bildene viser flydeler. Bare et rundt hull
Så den ja, med fare for å gjenta meg selv, kan du bevise at de bildene og infoen som ligger på den siden der er ekte?

Som Stormen sier, det er veldig lett for lettmanipulerte sjeler og tro på alt de ser.

Hvem og hvorfor skulle noen tjene på å lyge om noe sånt?
Tatt fra siden Frazzy linket til:

http://www.worldnewsstand.net/history/911pentagon/pentagon-punchout.gif

Now isn't this interesting. Why would anyone go to the trouble of writing the words, Punch Out on the Pentagon wall?
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke Pentagon ville gjort en så elementær feil, som å male på der veggen skulle rives bort, for så å glemme å fjerne det.
Lurer på om ikke det bilde der er fra en litt annen sammenheng jeg
Opprinnelig postet av Golder
her er ett oppdrag til deg, bushman: Finn ett bilde der du faktisk kan se flyrester.
Vis hele sitatet...
http://www.snopes.com/rumors/images/debris.jpg

Bildet er henta fra http://www.snopes.com/rumors/pentagon.htm
http://www.thewebfairy.com/911/holmgren/summary.html

It is physically impossible for all of the plane to have entered the crash site, and this is backed by solid mathematical proof.

There is no evidence outside the building of wreckage to account for the part of the plane which cannot have entered the crash site.

There is no evidence of identifiable wreckage inside the crash site.

Cremation of the plane was unprecedented in aviation history and physically impossible.

Even could such cremation have been possible, it is impossible in the context of the modest damage to the wall.

The hole in the back of the third ring cannot be explained by any means other than a missile.

Fake wreckage has been designed and planted with the express purpose of impersonating the American Airlines colour scheme.

Eyewitness evidence is inconclusive and fabricated eyewitness reports have been presented to try to shore up the official story.

Claims that DNA testing identified 63 of the 64 people on board, are mutually exclusive with claims that the plane was cremated, and with the official line on the WTC victims and the Bali bomb victims.
Vis hele sitatet...
++ mer der.

JEG TROR IKKE at det var Boeing 757 som kresjet der. kan noen bevise at jeg tar feil? (ikke det at jeg er en som vet alt, og ler høyt (lol) nå) får jeg vil at dere skal finne noe som beviser det andre, slik jeg kan ta en endelig avgjørelse på hva jeg tror på.
Opprinnelig postet av Frazzy
http://www.thewebfairy.com/911/holmgren/summary.html

++ mer der.

JEG TROR IKKE at det var Boeing 757 som kresjet der. kan noen bevise at jeg tar feil? (ikke det at jeg er en som vet alt, og ler høyt (lol) nå) får jeg vil at dere skal finne noe som beviser det andre, slik jeg kan ta en endelig avgjørelse på hva jeg tror på.
Vis hele sitatet...
Jeg bryr meg katten om hva du gidder å tro på, men du kan lese dette og se om du kanskje blir overbevist da.
Opprinnelig postet av Frazzy


De fleste her har sett Fahrenheit 911, der ser dere at når flyene først krasjer inn i WTC (world trade center), og Georg W. Bush får vite om dette. Da sitter han bare der og leser i en barne bok (han var på besøk hos en skole)
JEG lurer utrolig mye på hva han tenker på der, og det tror jeg dere og gjør.
Vis hele sitatet...
I fahrenheit 9/11 sier MM at Bush leser fra boka "My pet goat" som faktisk er en løgn, boka heter Reading Mastery 2 med et avsnitt kalt "The goat pet" som bush leser, fin manipulering fra MM for å latterligjøre Bush. Rektoren på skolen ga faktisk Bush ros for hvordan han taklet situasjonen og sa at det hadde en beroliggende effekt på dem alle. Media var til stede, hvor blåst opp og hvor mye mer massehysteri hadde de ikke fått hvis bush plutselig hadde løpt ut av rommet, MM sier aldri hva bush burde ha gjort de 7 minuttene han sitter der. Jeg skjønner ikke hvordan han skulle redda USA eller pentagon på de 7 minuttene han satt der. Bush ble også fortalt at han ikke skulle si noe ennå, da de var redde for at noe skulle skje fordi en mann fra midtøsten hadde kledd seg ut som en intervjuer og påstod at han hadde avtale med Bush.

Slutt å tro på alt bullshitet MM. serverer dere, faktaene er like fordreide som de du leser i konspirasjonsteoriene om at pentagon ikke ble truffet av et fly.
er det noen som har spurt HVORFOR de amerikanske myndighetene bestemte på at de skulle skyte en rakett inn i sitt eget militære hovedkvarter?
ikke?
vel..da gjør jeg det nå..
Opprinnelig postet av Thror
I fahrenheit 9/11 sier MM at Bush leser fra boka "My pet goat" som faktisk er en løgn, boka heter Reading Mastery 2 med et avsnitt kalt "The goat pet" som bush leser, fin manipulering fra MM for å latterligjøre Bush. Rektoren på skolen ga faktisk Bush ros for hvordan han taklet situasjonen og sa at det hadde en beroliggende effekt på dem alle. Media var til stede, hvor blåst opp og hvor mye mer massehysteri hadde de ikke fått hvis bush plutselig hadde løpt ut av rommet, MM sier aldri hva bush burde ha gjort de 7 minuttene han sitter der. Jeg skjønner ikke hvordan han skulle redda USA eller pentagon på de 7 minuttene han satt der. Bush ble også fortalt at han ikke skulle si noe ennå, da de var redde for at noe skulle skje fordi en mann fra midtøsten hadde kledd seg ut som en intervjuer og påstod at han hadde avtale med Bush.

Slutt å tro på alt bullshitet MM. serverer dere, faktaene er like fordreide som de du leser i konspirasjonsteoriene om at pentagon ikke ble truffet av et fly.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal vi vite hva personen som hviska i øret til W faktisk sa? Denne "chief of staff" er ansatt av Bush, og historien om personen fra midt-østen forkledd som intervjuer kan likegodt være en løgn for å forsøke å glatte over at W satt der som en passiv idiot som ikke ante hva han skulle gjøre, fordi ingen fortalte ham det.

Alle i hele verden forstår at når landet ditt er under angrep så må du reagere og faktisk finne ut hva som skjer, snakke med folk og få litt oversikt over situasjonen, istedetfor å fortsette med pressestuntet med høytlesning for barn.

At rektoren på skolen synes det var fint forteller bare at rektoren stemmer republikansk.


Opprinnelig postet av Zoidberg
er det noen som har spurt HVORFOR de amerikanske myndighetene bestemte på at de skulle skyte en rakett inn i sitt eget militære hovedkvarter?
ikke?
vel..da gjør jeg det nå..
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke et sekund på missil-teorien, men når det er sagt tror jeg at hvis det var et missil, så var det avfyrt av de samme folka som sto bak 9/11. Det er mye vanskeligere for USA sin etterretning å forklare hvordan bakmennene hadde fått tilgang til et missil på amerikansk jord, enn å forklare hvordan de kunne kapre ett fly.
Sist endret av DonTomaso; 12. september 2004 kl. 01:24.
Lee Hamilton, the Vice-Chair of the September11 Commission and a former Democratic Representative from Indiana: "Bush made the right decision in remaining calm, in not rushing out of the classroom."
Vis hele sitatet...
Er nok ikke bare republikanerene som mente at det var rett...
Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal tro, men har noen få meninger folk gjerne må kommentere.

- Når Bush ble sittende etter å ha fått beskjeden, kan det ha vært både pga usikkerhet eller for å ikke skape panikk. Men det kan også skyldes at han fikk sjokk.
- Når jeg tenker over saken, har jeg _aldri_ sett et bilde/filmklipp av at flyene traff Pentagon. Vi har i det minste sett det i NY. Nå er jo Pentagon ganske godt kjent, og det burde jo ha vært noen turister som var der med et videokamera når det hele skjedde.
- La oss nå si at flyet i Pentagon ikke er sant, hvordan forklarer man da det 4. flyet som styrtet i en åker (jeg husker ikke hvor).
Det 4. flyet krasjet på et jorde nær Pittsburg, Pennsylvania. Målet var trolig Det Hvite Hus, hvis jeg ikke husker feil?
|FSK|: jeg tror det var i pensylvania(vet ikke hvordan det skrives) det fjerde flyet styrtet....


edit: faen, akkurat forran meg
Vedlagt er et bilde som tydelig viser hvordan flyet traff Pentagon-muren; inklusive hvordan flyets vinger tydelig pulveriserte veggen på hver side av selve penetrasjonsområdet.

Slutt å la fantasien løpe av sted med dere!
Det er jo ikke sånn at ingenting fungerer eller blir gjort når presidenten ikke er der. Man har alltid folk i beredskap i tilfelle sånne ting skjer.

Og skolen var jo faktisk et område som var sikret av. I den situasjonen så var det jo helt klart sikrest for Bush å bli akkurat der han var.

Opprinnelig postet av trigger
Det 4. flyet krasjet på et jorde nær Pittsburg, Pennsylvania. Målet var trolig Det Hvite Hus, hvis jeg ikke husker feil?
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende. Men vi vet ingenting sikkert om hva målet var.
Trodde litt på dette, men jeg også sjekket snopes.com . Stoler mer på dem en på en flash animasjon jeg så på www.ebaumsworld.com.

Trigger: ingen vet hvor det skulle.
jeg tror det som golder, frazzy og noen andre skrev. det er sansynelig det at det kan være slik! bildene kan jo være manipulerte men det tror jeg ikke.
Hvis det var den amerikanske regjeringen som angrep Pentagon, da hadde vel neppe Bin Laden og Al Quida tatt på seg ansvaret for det!?
Opprinnelig postet av Frozk
Hvis det var den amerikanske regjeringen som angrep Pentagon, da hadde vel neppe Bin Laden og Al Quida tatt på seg ansvaret for det!?
Vis hele sitatet...
Selvsagt hadde de det (dersom gitt muligheten). Jo mere de kan ta på seg skyden for, jo bedre (for dem)!

(dette uten at jeg tror på alt fjaset om at det ikke var et fly som traff da...)
very impotent freak
Delusional's Avatar
Did we land on the moon?
Tror at USA graver sin egen grav.
Opprinnelig postet av r33l
Tror at USA graver sin egen grav.
Vis hele sitatet...
Og hvis ikke de gjør det kan jeg godt hjelpe til. Jeg har en svær spade.
Opprinnelig postet av DonTomaso
Og hvis ikke de gjør det kan jeg godt hjelpe til. Jeg har en svær spade.
Vis hele sitatet...
Men hvor faen gjør man av en hel verdensdel?
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Men hvor faen gjør man av en hel verdensdel?
Vis hele sitatet...
Kan man ikke begrave USA under f.eks Afrika? Eller gjøre det samme som romvesenene gjorde med Atlantis.
Seriøsiteten må opp et par hakk for at tråden skal få leve.
Steng den bare, tror vi har diskutert nok fram og tilbake. Framover nå blir det bare userriøsitet.
Jeg veit ikke helt hva jeg skal tro, men det forundrer meg ikke om USA faktisk dekket over at det var en missil som traff Pentagon, for å slippe å forklare hvordan Al Quaida fikk tak i en rakett i USA, eller fikk den inn i USA. At USA selv bombet Pentagon synes jeg høres veldig usannsynlig ut, men at det ikke var et fly som styrtet i Pentagon tviler jeg ikke på.
Det med punch out på veggen er jo så amatørmessig bilderedigering at selv jeg kunne gjort det! den blir for drøy!

men det som er rart er:

Hvorfor finnes det ikke bedre videoopptak av flyet som treffer?

Jeg ville jo tro at pentagon er en av verdens best bevoktede bygninger...


Hvis flyet fløy så lavt, rett over en traffikert vei, hvorfor gjorde det ikke flere skader på veien?

Også:

Tok Al-quaida virkelig ansvar for dette, eller var det noe Bush-administrasjonen påsto?

Hvis vi skal gå så langt som å komme med en konspirasjonsteorier, finnes det jo bedre enn det foreslått i første post:

Leser for øyeblikket en bok av John Grisham, hvor CIA hjelper en presidentkandidat med penger, mot at han lover å doble forsvarsbudsjettet. Måten han får oppslutning på er at han advarer mot terror, og så lager CIA noen "terroraksjoner" rundt om i verden. overfører vi dette til dagens situasjon, så kanskje vi får noe sånt:

(presiserer at jeg ikke tror på dette, lar bare fantasien løpe litt løpsk...)

Amerikanske myndigheter iscenesatte en terroraksjon, for at våpenproduksjonen skulle opprettholdes (ingen kriger for tiden, mange penger + arbeidsplasser hvis krig), og for å innvadere enkelte arabiske land med masse olje og liten innflytelse på verdenssamfunnet.
Hvorfor skulle Bush sende et fly/missil inn i pentagon når to fly allerede har krasjet i World Trade Towers?
http://www.worldnewsstand.net/history/911pentagon/1.htm

noen som vet om en måte å forminske siden på eller noe, slik at jeg kan printe den ut? linjene er for breie for arket, og viss jeg kopierer alt til et word-document blir alt bare tull...
Økonomien gikk jo rett til helvete post 9/11 i USA.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Økonomien gikk jo rett til helvete post 9/11 i USA.
Vis hele sitatet...
tror bush hjalp til litt med det når han bestemte seg for og sende styrker til Irak for så og bruke millioner(milliarder?) av dollar på det..
tilbake til topic..
det er utrolig hva folk kan tro på hvis de for det puttet inn med sølvsje..
Mye rart folk kommer med.
Hadde ikke de to franske brødrene så hadde vi ikke hatt noe video fra flyet som traff WTC1 og manhatten er litt mer folksomt enn rundt pentagon. Kansje noen hadde trodd det var en missil som traff der også.
Hvordan skal man forklare om 100vis av viter som var på cnn ol. dager etter 9/11 og sa de hadde sett flyet?
Tror du ingen av de som var rundt pentagon ville ha sett den missilen?
Hvordan forklarer man blackboksen som ble funnet? Hva med de som døde fra flight 77 som ble identifisert?
Hva med at AA bekfreftet at det hadde styrtet i pentagon?
Opprinnelig postet av Zoidberg
tilbake til topic..
det er utrolig hva folk kan tro på hvis de for det puttet inn med sølvsje..
Vis hele sitatet...
*host*Michael Moores Fahrenheit 9/11*hark*
Opprinnelig postet av Golder
her er ett oppdrag til deg, bushman: Finn ett bilde der du faktisk kan se flyrester.
Vis hele sitatet...
Se her eller her
uansett om det fahrenheit 9/11 er sterkt overdrevet eller ikke, du kan ikke sitte å se den filmen, og etterpå tenke at george w. bush er en kjernekar...
http://rense.com/general32/aedrive6.jpg
http://rense.com/general32/pa_00239.jpg

bevis nok for meg..
Har ikke noe imot Bush jeg, derimot har jeg et sterkt hat ovenfor Moore som sprer sånt tull som Farenheight 9/11.
Den sterkt overdrevene og redigerte filmen er hans forsøk på å ødelegge for Bush slik at ikke han får 4 nye år i president stolen.