Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 909
E. WIN10 oppgrad sliter med skrivebeskyttede filer, filer som i WIN7 kjørte ok, uten h. klikk på>>Kjør som administrator, osv.

Leste meg opp til at jeg måtte for mapper "Ta eierskifte på disse. Lastet ned ei fil som la til noe i Register fila, og ved h.klikk på mapper, får jeg opp ett nytt valg "Take ownership". Kjører denne på mapper, ser at den kjører CMD, setter eier rettigheter til mitt admin navn i filer under alle filer i mappen, u.mapper. Men det hjelper lite.

Noen dager etter WIN10 oppgrad. fikk jeg mld. fra WIN10 systemet om jeg ville opprette en synkroniserings konto for mobile bilder etc, med synk. mellom pc og en Windows bruker konto. Jeg sa ja, og tastet inn min live.com konto hos Microsoft. Etter dette må jeg logge meg på denne kontor ved oppstart av pc'n, og ikke som tidligere med admin, passordet tilhørende mitt PC-admin konto.

Noen med tips?