Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 12759
Lurer på hvordan man kan vurdere amfetaminens kvalitet ved konsistens, lukt, smak osv? Er det noen gyldne regler?
Hva skal man unngå, og hva er bra? Sånn som man kan se, lukte, kjenne uten noe mer innvikla metoder.

Jeg har nå kjøpt meg 3 gr. Det er "marsipan" konsistens, ikke tørt, lukter søtt og er litt klumpete, assa man må nesten knuse det litt mere for å snorte. Venninda mi som kjøpte det til meg av en hun alltid har brukt å kjøpt av. Hun stoler på ham, og jeg stoler på henne.

Er dette normalt? Assa litt "seig" søt "marsipan" aktig "pulver"? Føler ikke noen ekle bivirkninger eller noe slikt. Kostet 500 grammet, men egentlig vet jeg ikke hva som er normalt og ikke.

Ops. skal visst ikke snakke om pris her... men ja, det blir jo ikke helt i samme forstand som å gi ut opplysninger om pris og sted akkurat.
Sist endret av Cherie; 2. februar 2011 kl. 18:59.
http://www.eztest.com/shop/

For å teste om det er (met)amfetamin og ikke blandet med andre stoffer. Styrke tror jeg ikke man kan med dette.
ArbeidsledigProletar
Styrke er håpløst å teste uten "skikkelig lab" og viten.
Jeg MENTE hvordan man kan vurdere om det er bra eller dårlig ved å SE, KJENNE PÅ og LUKTE. Assa bruke menneskets sanser, ikke en maskin.

Hva kjennetegner dårlig amf? Spesiell lukt, konsistens? Bivirkninger?
Og hva kjennetegner grei til bra amf?

Og hva er forskjellene på prisene på dårlig vs bra amf. Om du f.eks. greier å prute fra 500 til 300, da er det dårligere enn man skal ha det til sant? Og slike småting som dette.
Sist endret av Cherie; 2. februar 2011 kl. 19:51.
ArbeidsledigProletar
Nei. Det er umulig å si da prisene IKKE nødvendigvis avhenger av kvalitet. Lukt konsistens kommer helt an på hva det er buffet ut med.

Så det er veldig vanskelig å komme med generelle regler på dette.
Så mye som jeg vet, så kan man ta en liten klump av marsipan/pulver og putte det oppi rent vann. så kan man se om hvor mye av den som ligger og flyter på toppen. Amfetamin er lett løselig i vann og ofte de stoffene den er bøffet ut med er ikke.
Så kan man jo drikke vannet etterpå |)

God amf lukter som svett polakk som står og maler. (kjemikaljer og maling)
Sist endret av dr.psykologica; 2. februar 2011 kl. 20:23.
ArbeidsledigProletar
Det lukter som kjemikalier og kjemikalier?
Og å drikke dette vannet komer til å etse tennene dine vekk raskere enn svint.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det lukter som kjemikalier og kjemikalier?
Og å drikke dette vannet komer til å etse tennene dine vekk raskere enn svint.
Vis hele sitatet...
Om man bare gjør det en gang så er tennene ødelagt? eller skjer det over lang tid?
Skal prøve det med vann ja. Det er litt klumpete, sånn at man nesten må knuse det ekstra for å snorte det. Tror aldri i verden tennene etser vekk av det Har gjort mye værre ting mot tennene mine enn å drikke kjemikalier (noe di fleste gjør om di ikke holder seg til vann)
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det lukter som kjemikalier og kjemikalier?
Og å drikke dette vannet komer til å etse tennene dine vekk raskere enn svint.
Vis hele sitatet...
Tror nok at munntørrhett på grund av amf-rusen, er enda mere skadelig for tennene. For det er ikke noe spytt som nøytraliserer syre i munnen.
Koffer ska me ikkje snakke om pris her? hvis du er fornøyd me varen, så er jo prisen innenfor det som kan aksepteres. Først og fremst: Ble du speedet? "marsipan-aktig" konsistens på amfen som du nevner her, er kjip å snorte som regel.. du kan jo forsøke å droppe det.. da slipper du å prøve å knuse eller blande det ut me vann. Magen tar seg av det ^^ bare spis litt mat før du gjør det så slipper du mulig magesvieting, det har skjedd meg et par ganger eg har droppet speed på tom mage..
å en ting til, hvis noen hvisker deg at "come on, det e jo marsipan!", så e det ikkje sikkert den er god for det.. Det varierer så veldig, så mitt tips er å spørre om å få prøve litt, eller bare kjøpe litt først, sjekke det ut liksom, så taper du ikkje alle pengene dine på boss! "one lesson learned in life"
Men eg regner med at du har brukt den opp nå og har tytekick me buddiesene ^^, håper kanskje det var litt til hjelp til neste gang? Peace!
Sitat av Cherie Vis innlegg
Lurer på hvordan man kan vurdere amfetaminens kvalitet ved konsistens, lukt, smak osv? Er det noen gyldne regler?
Hva skal man unngå, og hva er bra? Sånn som man kan se, lukte, kjenne uten noe mer innvikla metoder.

Jeg har nå kjøpt meg 3 gr. Det er "marsipan" konsistens, ikke tørt, lukter søtt og er litt klumpete, assa man må nesten knuse det litt mere for å snorte. Venninda mi som kjøpte det til meg av en hun alltid har brukt å kjøpt av. Hun stoler på ham, og jeg stoler på henne.

Er dette normalt? Assa litt "seig" søt "marsipan" aktig "pulver"? Føler ikke noen ekle bivirkninger eller noe slikt. Kostet 500 grammet, men egentlig vet jeg ikke hva som er normalt og ikke.

Ops. skal visst ikke snakke om pris her... men ja, det blir jo ikke helt i samme forstand som å gi ut opplysninger om pris og sted akkurat.
Vis hele sitatet...
Det beste er å holde seg unna den dritten!
Sitat av zlowkey Vis innlegg
Koffer ska me ikkje snakke om pris her? hvis du er fornøyd me varen, så er jo prisen innenfor det som kan aksepteres.
Vis hele sitatet...
Pris ligger jævlig tett oppunder kjøp og salg, og det ligger igjen jævlig tett oppunder det som får forumet i trøbbel.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Lurer på hvordan man kan vurdere amfetaminens kvalitet ved konsistens, lukt, smak osv? Er det noen gyldne regler?
Vis hele sitatet...
Problemet er at enhver karakterestikk som tilhører et godt produkt lett kan overføres til et rævva produkt. Dukker det opp et knallbra parti som eksempelvis lukter blomsteraktig er noen kjapt ute med å få sin egen drit til å lukte tilsvarende. Krystallisering, steiner, marsipan, lukt etc er nesten alltid et produkt av stoffene brukt til utblandingen, og ikke amfetaminen i seg selv.

Marsipan er forøvrig noe jeg personlig har utelukkende dårlige erfaringer med. Det er stort sett beregnet på de som skyter, og det er aldri et bra tegn. Dealere bøffer oftere ut speed beregnet på de som skyter med aktive drittstoffer, siden dette gir "kick". Har ofte sett uerfarne skytere klage på prima vare, mens den typen som river skikkelig i hjernebarken når du lukter på den blir skrytt opp i skyene.
aa, ser den. eg tenkte bare å kanskje sammenligne, men skjønner det nå! eg skal ikkje si mer.
Kvaliteten betyr ikke ha noe med konsistennsen å si.
Marsipan eller pulverform kan være like bra.
Ganske erfarne narkomane kan ha problemer med se og lukte på speeden om den er bra. Faktisk er rein makka luktfri.
Min måte teste på er skyte 0,25,,,da skal det smelle litt hvis ikke synes jeg d er dårlig. Prisen på 500 er litt høyt kanskje spør du meg
Kan være prisen er høy fordi det er bra kvalitet?
Men jeg blir ikke speeda av å sniffe dette. Jeg blir mer våken, konsentrert og mister matlysta. Blir ikke rusa. Ikke at jeg har tatt store doser, og heller ikke noe annet enn å snorte. Men så er jeg jo adhd kandidat
med mindre man har avanserte labinstrumenter er det helt umulig å måle % osv på fart... alt annet av tips og råd du vil høre på gata er bare vissvass. stol på langeren og erfaring, thats it... (desverre)
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Tja, den beste amfetaminen jeg har hatt kom som hvitt klumpete pulver og luktet svakt av aceton, og skulle angivelig holde rundt 70%, men prosenter og slikt er som oftest bare tull. Uansett, denne var veldig kraftig, og en vanlig makkaliner var nok til å gjøre meg psykotisk, så i og med at jeg hadde kjøpt dette for å gjøre kroner valgte jeg å blande dette ut 50-50 med druesukker. Det som skjedde da var at amfetaminet skifta farge og ble til marsipan, så den søte lukta er muligens druesukker? Jeg kan si det sånn at den beste kvaliteten er ikke nødvendigvis den som har høyeste renhet, da dette oftest rett og slett gjør deg psykotisk og sjuk. Jeg ville unngått alt av illeluktende speed, da denne garantert er veldig skitten, men det er ofte disse skitne typene som de narkomane mener er best! Det hele ender nok opp med smak og behag.
Sitat av Stringer Vis innlegg
Tja, den beste amfetaminen jeg har hatt kom som hvitt klumpete pulver og luktet svakt av aceton, og skulle angivelig holde rundt 70%, men prosenter og slikt er som oftest bare tull. Uansett, denne var veldig kraftig, og en vanlig makkaliner var nok til å gjøre meg psykotisk, så i og med at jeg hadde kjøpt dette for å gjøre kroner valgte jeg å blande dette ut 50-50 med druesukker. Det som skjedde da var at amfetaminet skifta farge og ble til marsipan, så den søte lukta er muligens druesukker? Jeg kan si det sånn at den beste kvaliteten er ikke nødvendigvis den som har høyeste renhet, da dette oftest rett og slett gjør deg psykotisk og sjuk. Jeg ville unngått alt av illeluktende speed, da denne garantert er veldig skitten, men det er ofte disse skitne typene som de narkomane mener er best! Det hele ender nok opp med smak og behag.
Vis hele sitatet...
Det er ikke amfetaminen i seg selv om gjør deg psykotisk, det er at man sitter oppe alt for lenge. Det er ikke lett å komme over god speed idag, man må nesten lage det selv for å få gode saker. Grunnen til at stoffet er så skittent som det er idag er at ren amfetamin rett og slett ikke fungerer på samme måte, og grådige dealere så klart.
Sitat av Opium Vis innlegg
Bare dra en stripe da btw har du skype så kan vi gjøre det sammen, kan legge kamera under glassbordet mitt nårr jeg snorter.
Vis hele sitatet...
Humanity fails
^^ skulle du vel kanskje lage en ny tråd om?

on topic:
Denne speeden skal være bra utifra venninda mi og hennes "rusgjeng". Men jeg merker ikke så mye, bare at alt er bedre. Gladere, mer våken, klarhet i hodet, liten matlyst osv. Men ingen hyper speeda greier. Å har med hjelp av sovepiller hatt null problem med å sovne etter inntak. Det samme har skjedd når jeg tok Metamina (som er rent amfetamin). Mens på ritalin ble jeg litt mer shaky, fikk mer "kick" osv. Nå er jeg ganske sikker på at jeg har adhd eller add.
Jeg putta noe av amfen i litt NaCl og rørte litt om, alt ble oppløst, og blandingen var like klar som vann.
Vil det indikere på at den ikke er _så_ dårlig som jeg har trodd?

sitat fra venninda min jeg kjøpte med: "Amfen er GOD! Vi har hatt flere narkiser her som har skrytt av den, og navnet til dealeren vår er annerkjent! Og vi har brukt det lenge her i gjengen, men vi har to som merker mindre enn vi andre. Slik er det bare."
Sist endret av Cherie; 7. februar 2011 kl. 13:13.
▼ ... flere år senere ... ▼
Man vet aldri hva man får av amfetamin. Hvis man har noen dealer , man stoler på, bare hold deg til den. marsipan er ikke nødvendigvis den beste typen. jeg har fått pulver som bare bobla og brusa i hue og kom mer og mer. (beste jeg har fått)
Sitat av Cherie Vis innlegg
Kan være prisen er høy fordi det er bra kvalitet?
Men jeg blir ikke speeda av å sniffe dette. Jeg blir mer våken, konsentrert og mister matlysta. Blir ikke rusa. Ikke at jeg har tatt store doser, og heller ikke noe annet enn å snorte. Men så er jeg jo adhd kandidat
Vis hele sitatet...
Er samme effekten jeg får, folk er forskjellige!
Har aldri blitt skikkelig 'speeda' eller gira av amf.

Har forøvrig hverken ADD eller ADHD.