Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 628055
Tenker du kanskje på den danske filmperlen, Gayniggers from Outer Space ?
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er en film jeg leter etter også; den er veldig gammel - og har vel ikke sett den på minst 5 år.

Det jeg husker av filmen er at det aller, aller meste foregår på havet.
Det er en "gjeng" med "banditter" (eller noe i den duren) som kjører rundt på havet med noe jeg vil klassifisere som en avansert vannskuter.

Jeg husker at "jord" var noe som var veldig skjeldent, og var noe som hadde en veldig høy salgsverdi i filmen.

Det var endel slossing, og "waterchasing" hvis man kan kalle det for det. I filmen ble en av personene (hovedpersonene) fanget, og ble satt i et bur. Der ble han sunket sakte med sikkert ned i gjørme, men klarte å komme seg løs.

Husker også at en av personene som var på en båt, pisset i en flaske å heldte det oppi en "rensemaskin" hvor det ble "rent" forså å drikke det igjen. (Lite vann å drikke ute på havet).

Noe jeg er litt usikker på er hvorvidt de gikk ned på havbunnen til slutt for å samle jord, siden en av personene var smarte nok til å skjønne hvor dette kom fra.

Hvis jeg ikke tar helt feil het filmen noe med "water" i seg.
Takker for all hjelp.
Vis hele sitatet...
Waterworld.
Hei freaks !

Leter etter en film. Nå husker jeg EKSTREMT lite fra denne filmen men dette er det LILLE jeg husker:

Filmen handler om noe "gjeng miljø" en plass sør. Husker at det var noen små-kriminelle kids i denne filmen som ødla for de større kriminelle fordi de skremte bort kundene (eller noe sånt). Så en mindre gutt som akkurat hadde blitt medlem i den større gjengen måtte skyte en av de unge. Han kunne velge mellom å skyte en av 2 stk, og valgte da å skyte den eldste av de 2 (i hånda). Han fikk da ros av de "store gutta". Dette er da det lille jeg husker...

De små-kriminelle skremte forrsten bort kundene ved å stjele ting fra butikker osv.

Litt rotete skrevet men men
Sist endret av heihallohade; 3. mai 2012 kl. 03:19.
Jeg leter etter en film, trur den var norsk. Men vertfall skandinavisk.
Den er muligens fra 2002-2005, noe slikt.
Den handler om en venne gjeng. De er jenter.
Det lille jeg husker fra slutt senen, var at det andre jentene banket opp den ene jenta, og hun havnet på sykehus.
Når hun låg på sykehuset, kom hun seg ut av sengen. Og endte opp med og oppsøke "sjefen" i vennegjengen og skyte henne/true henne med det.
Husker ikke så mye av denne filmen, så viss noen kan tipse meg hadde det verdt flott

EDIT: Synes og husk at film tittelen var noe med, Idiot/Super, Super idiot..?
Leter etter en film som var slik: (Som jeg husker det)

Det hele skjedde i middelalderen. Filmen handlet om to personer som var kjente for å drepe vampyrer etc, men det viste seg at det bare faket alt sammen. De blir etterhvert tilkalt til et ekte oppdrag, selv om det bare har jukset tidligere (Ingen hadde funnet ut at de faket det).

Ganske dårlig forklart, men jeg håper noen klarer å finne filmen for meg
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Leter etter en film som var slik: (Som jeg husker det)

Det hele skjedde i middelalderen. Filmen handlet om to personer som var kjente for å drepe vampyrer etc, men det viste seg at det bare faket alt sammen. De blir etterhvert tilkalt til et ekte oppdrag, selv om det bare har jukset tidligere (Ingen hadde funnet ut at de faket det).

Ganske dårlig forklart, men jeg håper noen klarer å finne filmen for meg
Vis hele sitatet...
Tror du tenker på "Brødrene Grimm" eller på engelsk: "The Brothers Grimm"

Link til IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0355295/
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Tror du tenker på "Brødrene Grimm" eller på engelsk: "The Brothers Grimm"

Link til IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0355295/
Vis hele sitatet...
Takker!
Husker eg såg ein film for nåken år si om ei skule flink jenta, kinda ''englebarn'' i 15åro så begynnte og henga med ei så var liksom den mest populære jento på skulen på samme alder men som dreiv masse med speed og lignande, så begynnte hu engle barnet med da og då.

Dårlig forklaring, men er mongen år si eg såg ann, og har død etter og sjå ann igjen etter da, så håper dåke har nåken tips te kass da kan ver!
Takk på forhånd!
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Husker eg såg ein film for nåken år si om ei skule flink jenta, kinda ''englebarn'' i 15åro så begynnte og henga med ei så var liksom den mest populære jento på skulen på samme alder men som dreiv masse med speed og lignande, så begynnte hu engle barnet med da og då.

Dårlig forklaring, men er mongen år si eg såg ann, og har død etter og sjå ann igjen etter da, så håper dåke har nåken tips te kass da kan ver!
Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0328538/

Denna kanskje?
Sitat av BirkirBjarnason Vis innlegg
Vis hele sitatet...
JAAA! Tusen takk! :-D
Letter etter en film jeg kun husker slutten på. Er forresten ganske sikker på at den hadde noe med asiatisk mafia å gjøre (tror folkene var asiatere hvertfall)

Husker at det er en person som sitter i en sånn øde kaffe ute på landet, så kommer det 2-3 limousiner med mafia (tror jeg) å bare skyter hele greia i fillebiter med maskingevær. Husker desverre ikke mer. Tror tittelen var kort.
Sist endret av tgod; 10. mai 2012 kl. 10:21.
Leter etter en film jeg så for typ. 4 år siden. Filmen hadde ingen handling, det var bare mange tilfeldige klipp, alt fra folk som skata å slo seg, til sexscener gone wrong til teite filmer fra 70-tallet. Det var lagd to stykker trur jeg, og jeg fant det på 4chan. Varte vell kanskje i nesten to timer. Kan se på det som om Efukt.com sin videoer, bare ikke kun sex scener.
Hei! Leter etter en film(tror jeg). Tror den handlet om invasjonen i Irak eller Afghanistan. Er vertfall en soldat som filmer en del, og i slutten står soldatene og ser på laptopen der det han har filmet spilles av, og en etter en snur de seg og går, også slutter filmen. Noen som vet hvilken? Mulig det er fra Generation Kill også.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sykes: Det er Generation Kill ja. Siste episode.
leter etter en film hvor jeg husker bare en scene.

En fyr står å haiker. man ser bare hånda hans i skjermbilde. Når bilen ikke stopper bytter han fra haiketommel til å vise fingern.
Hei, jeg prøver å finne en film, men har ikke så mye informasjon.


Eneste jeg vet er at verden er i ferd med å gå under, pga ozonlaget er for svakt ellerno. Og på slutten så sender de jagerfly som "bomber" ozonlaget, og vips så er alt bra. Husker dessverre ikke mer, men fint hvis noen vet hva denne heter
Jeg leter også etter en film, type fengselsfilm.

Den eneste spesifikke scenen jeg erindrer er når hovedpersonen blir forsøkt tvunget til å gi en av medfangene blowjob, hvor han trues med en syl mot tinningen i tilfelle han biter, hvorpå han svarer at ved stikk mot tinningen vil kjeven låse seg med ** trykk, og potensielt måtte brekkes opp igjen med brekkjern.

Det ender med at han slipper å gi blowjob, men får rundjuling istedenfor.
Filmen er noen år gammel..
Sitat av Verilon Vis innlegg
Jeg leter også etter en film, type fengselsfilm.

Den eneste spesifikke scenen jeg erindrer er når hovedpersonen blir forsøkt tvunget til å gi en av medfangene blowjob, hvor han trues med en syl mot tinningen i tilfelle han biter, hvorpå han svarer at ved stikk mot tinningen vil kjeven låse seg med ** trykk, og potensielt måtte brekkes opp igjen med brekkjern.

Det ender med at han slipper å gi blowjob, men får rundjuling istedenfor.
Filmen er noen år gammel..
Vis hele sitatet...
Faen, jeg har sett denne filmen mange ganger. Noe inni meg sier meg at dette er frihetens regn, aka the shawshank redemption. Men jeg ser for meg scenen, men husker ikke skuespilleren. Sjekk ut om det er denne da. Det er jo også tilfeldigvis en av de beste filmene noen sinne laget.
Sist endret av murloc; 15. mai 2012 kl. 05:34.
Sitat av murloc Vis innlegg
Faen, jeg har sett denne filmen mange ganger. Noe inni meg sier meg at dette er frihetens regn, aka the shawshank redemption. Men jeg ser for meg scenen, men husker ikke skuespilleren. Sjekk ut om det er denne da. Det er jo også tilfeldigvis en av de beste filmene noen sinne laget.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Takker
Sitat av karrage Vis innlegg
Jeg leter etter en grøsser/thriller film.

Den handler om at det er en forfatter(inne?) som skriver en bok eller noe, det han/hun skriver om, blir til virkelighet.

Dette er det eneste jeg vet.
Vis hele sitatet...
Det som blir virkelighet i denne filmer er for karakteren "Harold Crick" spillt av Will ferrell av alle og ikke minst forfatteren som etter hvert forstår at den hun skriver blir realiteten for Harold. Spilt av den fantastiske Emma Thompson. Det kan være den.....

Det som blir virkelighet i denne filmer er for karakteren "Harold Crick" spillt av Will ferrell av alle og ikke minst forfatteren som etter hvert forstår at den hun skriver blir realiteten for Harold. Spilt av den fantastiske Emma Thompson. Det kan være den..... men dette er ingen grøsser, selve Mr. King har tronen over slike romaner der forfatteren kan være en smule gal. Det er er meget typisk for king å skrive slike bøker, ettersom han slet i mange år med alkoholisme og overførte sin "galskap" til sine karakterer i bøkene sine, noen er selvsagt blitt om-laget til filmer..........noen ganger med hell andre ganger helt forferdelig. men dog så er Misery, The Shawshank Redemption (short story "Rita Hayworth and Shawshank Redemption") og stand by me, gode filmatiseringer av bøker/noveller av selveste King
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Kan jeg bruke denne for å finne igjen en YouTube video? :3


Om ikke blir vel posten min sletta.

Dette er det jeg husker.

Det er en mann, denne mannen er i ett pingvin kostyme, og han later som om han er ett dyr, noe dyrene ikke skjønner. (de har dog en mistanke). Han sier "pingu" eller "pingo" eller noe slikt etter hver setning.

Han beskytter skogen og holder fred der, og slår tilbake noen som skal grave opp skogen.

Greia var egentlig ganske dårlig animert, med stemmer som hørtes ekstremt uinnteresert ut, og det virket som om det prøvde og parodiere ett barneshow. Det var også japansk om jeg husker riktig.


(Fant ikke noen tråd om å finne YouTube videoer, så håper jeg ikke blir slakt her)
Heisann, husker for en god stund siden så jeg en litt halgammel film, var vel fra 2000 tallet. Handlingen foregikk i sånne ''cuber/rom'' Med masse farlige greier som en gruppe folk måtte komme seg igjennom, mange døde ekle/brutale døder. Var en ganske dårlig film egentlig, husker også en scene der hvor noen av de kom ut. En fyr ble også kutta i strimler av et slags nett. (tror jeg). Mener filmen het noe med Cube Zero, Zero Cube, Cube elns. Hadde vært flott om noen visste hvilken film dette var
Du sier jo navnet på filmen selv, Cube. Det har vel komt to oppfølgere, Cube 2 og Cube Zero. Men den scenen hvor du beskriver hvor en blir kuttet opp i strimler er i den første filmen. Altså Cube..
Sist endret av booboo; 19. mai 2012 kl. 12:36.
Oja, fail..

Takk forresten.
Det var en som spurte tidligere om det. Det er "Waterworld". http://www.imdb.com/title/tt0114898/
En jente med tatovering på ryggen?
Jeg lurer på en film, husker ekstremt lite fra den, men husker på slutten at "bad guy'en" kommer seg unna. Mener å huske at han hadde på seg en hvit dress, mens han går rundt på en flyplass og at han snakker med "good guy'en" på tlf og forteller åssen han kom seg unna osv.

Kanskje ikke mye å gå etter, men noen som tar den?
Sitat av LP88 Vis innlegg
Jeg lurer på en film, husker ekstremt lite fra den, men husker på slutten at "bad guy'en" kommer seg unna. Mener å huske at han hadde på seg en hvit dress, mens han går rundt på en flyplass og at han snakker med "good guy'en" på tlf og forteller åssen han kom seg unna osv.

Kanskje ikke mye å gå etter, men noen som tar den?
Vis hele sitatet...
Nattsvermeren
Tror ikke det er Nattsvermeren, Snavs. Dette høres mer ut som Chaos. Med Jason Statham og Wesley Snipes.
Sitat av Snavs Vis innlegg
Nattsvermeren
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke den, mener og huske at både "good guy'en" og "bad guy'en" er på flyplassen mens de snakker på tlf, tror det var to menn, kan ha vært at han kom seg unna med noen penger eller noe. :s

Edit: Lolkeen: chaos kan stemme, mener å huske Jason Statham, og at han hadde på seg solbriller på flyplassen, skal sjekke ut den
Sist endret av LP88; 21. mai 2012 kl. 07:13.
Leter etter en film jeg husker ekstremt lite av.
Det er en science fiction-film. Jeg husker at det var folk på et romskip, og at det var noen som hadde levd sjukt lenge på skipet som hadde blitt til stamme-lignede folk.
Sitat av Chirgilchin Vis innlegg
Leter etter en film jeg husker ekstremt lite av.
Det er en science fiction-film. Jeg husker at det var folk på et romskip, og at det var noen som hadde levd sjukt lenge på skipet som hadde blitt til stamme-lignede folk.
Vis hele sitatet...
Pandorum? http://www.imdb.com/title/tt1188729/
Jeg leter etter en film jeg så for veldig lenge siden! (kan ha vært før 2000)
Tror tittelen har noe "Cobra" aktig navn, er ikke sikker.

Alt jeg husker fra filmen, var 1 bad guy, og en medsager, som skaffet seg en veldig "tung" sniper rifle,
husker han fikk en person til å løpe bortover en eng, med den ene hånden i været, mens han holdt en kort eller noe lignende, så når han slemme skøt, gikk hele hånden av.

Mener også på slutten av filmen, prøvde de å morde en eller annen høystatus person, på en event, og han slemme hadde denne tunge sniperrifla si inne i en hvit van, eller noe.. sliter med å huske :O

Noen som husker?
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Jeg leter etter en film jeg så for veldig lenge siden! (kan ha vært før 2000)
Tror tittelen har noe "Cobra" aktig navn, er ikke sikker.

Alt jeg husker fra filmen, var 1 bad guy, og en medsager, som skaffet seg en veldig "tung" sniper rifle,
husker han fikk en person til å løpe bortover en eng, med den ene hånden i været, mens han holdt en kort eller noe lignende, så når han slemme skøt, gikk hele hånden av.

Mener også på slutten av filmen, prøvde de å morde en eller annen høystatus person, på en event, og han slemme hadde denne tunge sniperrifla si inne i en hvit van, eller noe.. sliter med å huske :O

Noen som husker?
Vis hele sitatet...
Sjakalen?
Jaaa! herregud! takk ^^
http://www.youtube.com/watch?v=WUKN_...eature=related
der er den scenen jeg snakket om lol
By nature
LoOzR's Avatar
Det er en type krigsfilm, muligens før 80-tallet. Jeg husker ikke så mye fra denne da det kanskje er 20+ år siden jeg så den.

Tror det er en type krigsfilm, handlingen foregår stort sett i en skog, jeg tror det er en snikskytter/rekongoserer el.l som kutter av fingrene på en person, og etterlater disse på et sted til hovedpersonen i filmen. Jeg tror filmen slutter(eller kanskje begynner??) i en myr/sump med noen bygninger i nærheten, med militære tropper i en typisk krigssituasjon og et helikopter og noe greier.

Jeg mener å huske at på coveret stod det noe ala; Paratrooper, ~trooper, ellerno sånt, og bilde av en litt stor fyr med pistol og klokke, ikledd militærklær.

Noen som har tips?
Sist endret av LoOzR; 24. mai 2012 kl. 11:18.
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Det er en type krigsfilm, muligens før 80-tallet. Jeg husker ikke så mye fra denne da det kanskje er 20+ år siden jeg så den.

Tror det er en type krigsfilm, handlingen foregår stort sett i en skog, jeg tror det er en snikskytter/rekongoserer el.l som kutter av fingrene på en person, og etterlater disse på et sted til hovedpersonen i filmen. Jeg tror filmen slutter(eller kanskje begynner??) i en myr/sump med noen bygninger i nærheten, med militære tropper i en typisk krigssituasjon og et helikopter og noe greier.

Jeg mener å huske at på coveret stod det noe ala; Paratrooper, ~trooper, ellerno sånt, og bilde av en litt stor fyr med pistol og klokke, ikledd militærklær.

Noen som har tips?
Vis hele sitatet...
Predator med Schwarzenegger er det første som slår meg når jeg leser dette. Men det er jo sikkert 20 år siden jeg såg den sist..
LoOzR, kan det være Commando?
By nature
LoOzR's Avatar
Takker for gode forslag, men Schwarzenegger er ikke med i denne filmen. Og jeg vil tro den er eldre enn 1980. Det er mulig at filmen begynner med typisk krigssituasjon, og at noen krigskamerater møtes på en hytte etter krigen, og at det er en som har klikka og "jakter" på disse folka på hytta. Jeg mener å minnes ganske sterkt dette med fingrene som blir kutta av og som blir etterlatt til de andre/hovedpersonen på en eller annen måte. Og det er ikke som i en typisk Schwarzenegger-film, det er litt mer brutalt.

Jeg kunne godt tenke meg å sett denne filmen igjen for å se om minnene jeg har fra filmen står i stil med hvordan jeg oppfatter filmen idag.
By nature
LoOzR's Avatar
Dessverre, jeg tror ikke dette er en film som er så godt kjent. Og jeg er ganske sikkker på at det er 18-års grense på den.
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Det er en type krigsfilm, muligens før 80-tallet. Jeg husker ikke så mye fra denne da det kanskje er 20+ år siden jeg så den.

Tror det er en type krigsfilm, handlingen foregår stort sett i en skog, jeg tror det er en snikskytter/rekongoserer el.l som kutter av fingrene på en person, og etterlater disse på et sted til hovedpersonen i filmen. Jeg tror filmen slutter(eller kanskje begynner??) i en myr/sump med noen bygninger i nærheten, med militære tropper i en typisk krigssituasjon og et helikopter og noe greier.

Jeg mener å huske at på coveret stod det noe ala; Paratrooper, ~trooper, ellerno sånt, og bilde av en litt stor fyr med pistol og klokke, ikledd militærklær.

Noen som har tips?
Vis hele sitatet...
The Red Beret
?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Red_Beret
Sist endret av MrCryptical; 25. mai 2012 kl. 11:31.
By nature
LoOzR's Avatar
Nei det var nok ikke Red Beret heller. Men godt forslag.

Jeg har imidlertid funnet tittelen selv nå, den heter Operation Paratrooper(Private War), og jeg tok feil med når den var utgitt, for den ser ut til å være utgitt i 1988.

Coveret slik jeg husker det!
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTACmyDEOvK5pkGZW7eFYNUu_vPMYQ_L7UkESBtKITRQu_0z2uI4t_dJBJE

Da gjenstår det bare å finne denne filmen..
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Nei det var nok ikke Red Beret heller. Men godt forslag.

Jeg har imidlertid funnet tittelen selv nå, den heter Operation Paratrooper(Private War), og jeg tok feil med når den var utgitt, for den ser ut til å være utgitt i 1988.

Coveret slik jeg husker det!
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTACmyDEOvK5pkGZW7eFYNUu_vPMYQ_L7UkESBtKITRQu_0z2uI4t_dJBJE

Da gjenstår det bare å finne denne filmen..
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette kan være den filmen, men auksjonen var for 3 måneder siden og har fått status "Denne artikkelen er ikke solgt".
Kanskje du kan få tatt kontakt med selger og høre om han har den enda?

http://www.qxl.no/pris/filmer-serier...v/an670381178/
By nature
LoOzR's Avatar
Ja, jeg så auksjonen jeg også, der jeg hentet bildet fra. Men problemet er at det er VHS..
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Ja, jeg så auksjonen jeg også, der jeg hentet bildet fra. Men problemet er at det er VHS..
Vis hele sitatet...
Du finner den 99,99% ikke på dvd.
Dog, det finnes utallige plasser som gjør den om til dvd for deg.

http://www.digitaletjenester.no/page...lected=488,490
hei, jeg så en film for noen år siden eller no og husker ikke hva den heter, men det var et par som flyttet inn i en leilihhet og det bodde en gammel dame i andre etasje tror jeg. det paret som flyttet inn vill drepe henne men greide det ikke, og prøvde mange forsøk. hun hadde en papegøye også

noen som veit hvilken film dette er?
Sitat av aoe3123456789 Vis innlegg
hei, jeg så en film for noen år siden eller no og husker ikke hva den heter, men det var et par som flyttet inn i en leilihhet og det bodde en gammel dame i andre etasje tror jeg. det paret som flyttet inn vill drepe henne men greide det ikke, og prøvde mange forsøk. hun hadde en papegøye også

noen som veit hvilken film dette er?
Vis hele sitatet...
Duplex
Jeg vet at denne tråden er relatert til folk som prøver å finne filmer de ikke vet/har glemt navn på. Men like så greit å spørre her istedet for å lage en tråd som det finnes utallige av.

Jeg lurer på om noen har et par filmer å anbefale. Jeg har lite å gjøre her om dagen, så noen filmer hadde vært toppers.

FILTER: Jeg liker ikke gamle filmer som de fleste av den "eldre" garde liker. Jeg er en ungdom på 16 år, så jeg leter etter et par filmer som hadde passet for en gjennomsnitts 16 åring. Liker action, college komedier og vanlige komedier, HATER grøssere. Filmen burde vært lagd fra rundt 2003-2012.
Har sett alle filmene som er på kino atm. Kan bare nevne noen kjente filmer jeg har sett, så dere slipper å nevne dem: Taken, American Pie (og alle etterfølgerne), Superbad, the girl next door, kick ass, alle james bond, friends with benefits, Forever Strong, Warrior, 21 jump street, horrible bosses, road trip filmene, sex drive, the sitter, unthinkable, contraband, in time, osv.

Håper det er noen som har noen filmer i ermet. Føler at jeg har sett alt, noe som er veldig frustrerende.


TAKK! :->
Sist endret av Mulatten; 28. mai 2012 kl. 02:54. Grunn: Trengte et smil på slutten der :>
Does not forgive
Buddapower's Avatar
En rykende fersk tråd på forsiden som jeg tror passer til preferansene dine. http://freak.no/forum/showthread.php?t=222289

EDIT: Hva synes du forresten om 21 Jump Street?
Sist endret av Buddapower; 28. mai 2012 kl. 02:55.