Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 628162
Sitat av Frankenweenie Vis innlegg
Kan det være Revelations? http://www.imdb.com/title/tt0403795/
Vis hele sitatet...
Ja! Tusen Takk skal du ha!
Dette er en film jeg ikke har sett, men har veldig lyst å se... Men husker ikke hva den heter:s
Den skal være japansk. Handler om en gutt/ungdom som har en bok eller en blokk som han kan skrive navn inni, og de navnene han skriver der, de dør. Og tror "djevelen" eller noe henger med han, men bare han kan se ham.
Håper noen vet hvilken film det er
Sitat av worraps Vis innlegg
Dette er en film jeg ikke har sett, men har veldig lyst å se... Men husker ikke hva den heter:s
Den skal være japansk. Handler om en gutt/ungdom som har en bok eller en blokk som han kan skrive navn inni, og de navnene han skriver der, de dør. Og tror "djevelen" eller noe henger med han, men bare han kan se ham.
Håper noen vet hvilken film det er
Vis hele sitatet...
Det er nok Death Note, hvis jeg ikke tar helt feil.
http://www.imdb.com/title/tt0758742/
http://www.imdb.com/title/tt0810827/
http://www.imdb.com/title/tt0912597/
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Vis hele sitatet...


Det var det, takk!
Sitat av Snavs Vis innlegg
Tilfeldigvis noen som vet/finner den norske tittelen? Jeg finner den ikke, og vil ha den på norsk også-for barna sin del...



Er ikke sikker på om tittelen er nøyaktig; "Mysteriet på den øde øy"
Vis hele sitatet...
Du tenker no på Mysteriet med det levende lik Det er en anne serie som gikk. Denne jeg tenker på var svensk tror jeg, eller, kan ikke si 100 %.
Det er en film om en blind mann og en ung gutt, han ville ta livet sitt med en pistol, å fortalte ung gutten at vis han ikke dro ville han skyte han å. I den scenen hadde han på seg en oberst? uniform

mere husker jeg ikke, bortsett fra at mannen danset tango
Sist endret av wataan; 25. desember 2011 kl. 01:50.
Jeg så en serie på mandagen som handlet om at noen som drev med Selvmordsbombing.
Det var skuespill :P er det noen som vet hva denne serien heter?

Eller ikke akkurat selvmordsbombing, men de planla massedrap.
Sist endret av Vod0; 27. desember 2011 kl. 01:51.
Lurer på hvem film dette er. Kan ikke mye om den siden eneste jeg husker er på en kineser kutter strupen til to stk med kredittkort.
Yo. Leste for en stund siden om en south park hvor faren til stan tror jeg sier noe sånt som at cannabis ikke er så farlig, men du står på stedet hvil eller noe. Kan noen her det sitatet?
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Yo. Leste for en stund siden om en south park hvor faren til stan tror jeg sier noe sånt som at cannabis ikke er så farlig, men du står på stedet hvil eller noe. Kan noen her det sitatet?
Vis hele sitatet...
Du tenker vel på http://www.southparkstudios.no/guide...-fried-chicken jævlig morsom episode
Så den filmen her når jeg var liten, usikker på alderen min når jeg så den (jeg er forøvrig født i 88). Filmen starter i et "kontorlandskap" også oppdager de et slags virus som gjør at personene som jobber der må inn i datamaskinen for å ta opp kampen mot viruset. Litt vagt minne men jeg mener filmen var bra da, men det er den nok ikke :P Jeg vet at det ikke er Tron det er snakk om. Noen som har en anelse om hvor jeg har dette ifra?
Sist endret av phads; 1. januar 2012 kl. 21:09.
Sitat av phads Vis innlegg
Så den filmen her når jeg var liten, usikker på alderen min når jeg så den (jeg er forøvrig født i 88). Filmen starter i et "kontorlandskap" også oppdager de et slags virus som gjør at personene som jobber der må inn i datamaskinen for å ta opp kampen mot viruset. Litt vagt minne men jeg mener filmen var bra da, men det er den nok ikke :P Jeg vet at det ikke er Tron det er snakk om. Noen som har en anelse om hvor jeg har dette ifra?
Vis hele sitatet...
Er ikke sikkert det er denne.....men den første filmen jeg tenkte på var Virtuosity med Denzel Washington.
Sitat av skyf43n Vis innlegg
Det er en film om en blind mann og en ung gutt, han ville ta livet sitt med en pistol, å fortalte ung gutten at vis han ikke dro ville han skyte han å. I den scenen hadde han på seg en oberst? uniform

mere husker jeg ikke, bortsett fra at mannen danset tango
Vis hele sitatet...


http://www.imdb.com/title/tt0105323/ <- kan det være "duften av kvinne" med Al Pacino? er en scene der hvor han blinde mannen truer med å skyte han unge gutten som hjelper han .
Husker ikke mye men husker slutten av filmen. Jeg tror han det handler om har blitt jaktet på av politiet over en lengre periode, han kjører rundt i ørkenen (usikker) i en ford mustang. Men til slutt så har politiet satt opp en veisperre foran han ved veien. Han kræsjer bilen rett i sperra så bilen eksploderer.

Er usikker på om man ser det men mye hinter hvertfall til at han hoppa ut av bilen da en narrator sier at politiet aldri fant liket hans. Så ser man en scene der man ser han stå med barna sine i en indianerleir og ser ned på solnedgangen. Det er mye mulig jeg har blandet sammen mange filmer men jeg mener jeg har sett en slik en film.
Mad Max kanskje? Han kjører iallefall en amcar rundt i ørkenen..
Sist endret av Bruskork1; 2. januar 2012 kl. 14:47.
handler om en man, som flyr for fedex, og flyet kræsjer uti havet, alle andre ombord dør, men ikke han, han strander på en øde øy og er der mange år, han får en volleyball som venn, uhm noen ide? :P dårlig forklart ja, men er det eneste jeg husker :P

*googler* etter postett.... filmen heter Cast Away :P

jaja :P kan jo være smart og google "man on desertet island friend with a volleyball named wilson... stupid..
Sist endret av First-Price; 3. januar 2012 kl. 02:05.
Sitat av First-Price Vis innlegg
handler om en man, som flyr for fedex, og flyet kræsjer uti havet, alle andre ombord dør, men ikke han, han strander på en øde øy og er der mange år, han får en volleyball som venn, uhm noen ide? :P dårlig forklart ja, men er det eneste jeg husker :P

*googler* etter postett.... filmen heter Cast Away :P

jaja :P kan jo være smart og google "man on desertet island friend with a volleyball named wilson... stupid..
Vis hele sitatet...
Cast Away med Tom Hanks
Sitat av Snavs Vis innlegg
Er ikke sikkert det er denne.....men den første filmen jeg tenkte på var Virtuosity med Denzel Washington.
Vis hele sitatet...
Kan minne om en av de første scenene i The Matrix.
Er vel første gang Neo møter Mr. Anderson når agentene kommer på jobben hans.

http://www.imdb.com/title/tt0133093/

Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Husker ikke mye men husker slutten av filmen. Jeg tror han det handler om har blitt jaktet på av politiet over en lengre periode, han kjører rundt i ørkenen (usikker) i en ford mustang. Men til slutt så har politiet satt opp en veisperre foran han ved veien. Han kræsjer bilen rett i sperra så bilen eksploderer.

Er usikker på om man ser det men mye hinter hvertfall til at han hoppa ut av bilen da en narrator sier at politiet aldri fant liket hans. Så ser man en scene der man ser han stå med barna sine i en indianerleir og ser ned på solnedgangen. Det er mye mulig jeg har blandet sammen mange filmer men jeg mener jeg har sett en slik en film.
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0120430/

Vanishing Point heter den. Forøvrig en film jeg leita lenge etter selv.
Sist endret av UncleAndy; 3. januar 2012 kl. 02:18.
Leter etter en tegnefilm som gikk på en av nrk-kanalene sent 90-tall. Mener det er norsk(mulig noe norsk amatør-greier).
Det var små klipp av forskjellig, f.eks; en som våknet, stappa en pinne oppi gullfiskbollen og rørte rundt mens han ropte "våkn opp!".
Et annet av klippene er en hund som ser på når noen støvsuger, og nesten får poten inn i støvsugeren.
Leter etter en film som omhandler diverse skandaler under quiz-show. Leste ett sammendrag om den for rundt 3 år siden. En av sakene satt i lyset omhandlet en mann som vant vil du bli millioner (usa), ved at diverse medhjelpere fra publikum hostet når det riktige svaralternativet ble lest opp.
Leter etter en film der en unggutt driver med racing. Han tar banebilen sin å bruker den til streetracing, og blir tatt av politiet. Deretter må han flytte til faren sin i Texas (tror jeg). Der begynner han på en mekaniker skole. Han kjører en Subaru Impreza.

Sitat av alicante55 Vis innlegg
Leter etter en film der en unggutt driver med racing. Han tar banebilen sin å bruker den til streetracing, og blir tatt av politiet. Deretter må han flytte til faren sin i Texas (tror jeg). Der begynner han på en mekaniker skole. Han kjører en Subaru Impreza.
Vis hele sitatet...
Noen som vet?
Hei! Dette er en anime / tegneserie jeg så for mange år siden

Hele verden var delt opp i flere øyer, og man kom seg mellom dem med flyvende skip. Jeg husker at der var noen "onde" som prøvde å få tak i hovedpersonen. Jeg tror hovedpersonen var et barn / ungdom, men jeg er ikke helt sikkert.

Veldig lite info, men jeg har så lyst å se dette igjen. =(
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei! Dette er en anime / tegneserie jeg så for mange år siden

Hele verden var delt opp i flere øyer, og man kom seg mellom dem med flyvende skip. Jeg husker at der var noen "onde" som prøvde å få tak i hovedpersonen. Jeg tror hovedpersonen var et barn / ungdom, men jeg er ikke helt sikkert.

Veldig lite info, men jeg har så lyst å se dette igjen. =(
Vis hele sitatet...
Last Exile?
Sitat av toxicity Vis innlegg
Last Exile?
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk at det er det ja! Takker!

Have a cake

EDIT: Når jeg ser på trailerne, så ser jeg at det ikke er riktig serie. Men jeg kommer til å se Last Exile uansett
Sist endret av onClipEvent; 7. januar 2012 kl. 04:00.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
En svensk film med en gruppe folk som er i skogen, og finner en slags skapning av mark(?) de tar noen målinger i bakken, også er det varmt i bakken. Tror noen av folka ble litt gærne, og filmen var generelt jævlig noia.
De stenger en av folka inne i en campingvogn.
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Leter etter en film som omhandler diverse skandaler under quiz-show. Leste ett sammendrag om den for rundt 3 år siden. En av sakene satt i lyset omhandlet en mann som vant vil du bli millioner (usa), ved at diverse medhjelpere fra publikum hostet når det riktige svaralternativet ble lest opp.
Vis hele sitatet...
Quiz Show: http://www.imdb.com/title/tt0110932/
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av booboo Vis innlegg
Kan det være Det okända?

http://www.imdb.com/title/tt0243465/
Vis hele sitatet...
Ja det var det, takk!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei! Dette er en anime / tegneserie jeg så for mange år siden

Hele verden var delt opp i flere øyer, og man kom seg mellom dem med flyvende skip. Jeg husker at der var noen "onde" som prøvde å få tak i hovedpersonen. Jeg tror hovedpersonen var et barn / ungdom, men jeg er ikke helt sikkert.

Veldig lite info, men jeg har så lyst å se dette igjen. =(
Vis hele sitatet...
One Piece?
Er ute etter en dokumentar som gikk på nrk for ikke så veldig lenge siden.
Den begynte med at de viste fremtiden etter at menneskeheten hadde blitt utryddet av seg selv, deretter så vi et slags arkiv som var plassert uti nordsjøen, dette arkivet besto av alle filmer, dokumenter, klipp og alt som kan lagres.

Ettehvert kom det kronologisk forskjellige klipp fra fortiden som viste oss hva som gikk så galt, blant annet intervjuer av diverse fagfolk, nyhetsopplesninger, taler fra verdensledere, opprør, sultrammede land og lignende.
Håper noen kan hjelpe meg her.
Sitat av Snavs Vis innlegg
Er ikke sikkert det er denne.....men den første filmen jeg tenkte på var Virtuosity med Denzel Washington.
Vis hele sitatet...
Så traileren nå og det var et godt forslag! Men det er ikke den. For i filmen er det ikke dataviruset som kommer ut av maskinen men omvendt. Personene som jobber på kontoret må inn i datamaskinen eller de blir sugd inn for å stoppe viruset. Slik at filmen skjer inne i en pc :P
Sitat av Carne Vis innlegg
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei! Dette er en anime / tegneserie jeg så for mange år siden

Hele verden var delt opp i flere øyer, og man kom seg mellom dem med flyvende skip. Jeg husker at der var noen "onde" som prøvde å få tak i hovedpersonen. Jeg tror hovedpersonen var et barn / ungdom, men jeg er ikke helt sikkert.

Veldig lite info, men jeg har så lyst å se dette igjen. =(
Vis hele sitatet...
One Piece?
Vis hele sitatet...
Ikke i nærheten! Men takk for at du prøvde.
Sist endret av onClipEvent; 10. januar 2012 kl. 23:46.
Noen som kan fortelle meg hvilken film dette kommer fra?

http://www.artige.no/bilde/21585

Eller er det i det hele tatt fra en film? :P
Sist endret av TheSunshine; 11. januar 2012 kl. 18:32.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Noen som kan fortelle meg hvilken film dette kommer fra?

http://www.artige.no/bilde/21585

Eller er det i det hele tatt fra en film? :P
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0374900/

Tror det er den?

onClipEvent:
Hadde hovedpersonen krefter eller en pil i panna?
Sist endret av Deximus; 11. januar 2012 kl. 18:38.
Sitat av ZarXon Vis innlegg
http://www.imdb.com/title/tt0374900/

Tror det er den?

onClipEvent:
Hadde hovedpersonen krefter eller en pil i panna?
Vis hele sitatet...
Takk, hvis det er den blir det KP på deg
Leter etter en film som i all hovedsak foregår på en hytte. Tror det er noen lærere eller lignende som samles for å feire bursdagen til en kollega. Under festen kommer det fram at den ene læreren har levd helt siden steinalderen, og han bruker filmen på å prøve å overbevise kollegene sine om dette. Tror den er ca. 6-7 år gammel. Filmen er ikke Highlander.
Sist endret av Krizdawg; 12. januar 2012 kl. 10:10.
Sitat av Krizdawg Vis innlegg
Leter etter en film som i all hovedsak foregår på en hytte. Tror det er noen lærere eller lignende som samles for å feire bursdagen til en kollega. Under festen kommer det fram at den ene læreren har levd helt siden steinalderen, og han bruker filmen på å prøve å overbevise kollegene sine om dette. Tror den er ca. 6-7 år gammel. Filmen er ikke Highlander.
Vis hele sitatet...
Du tenker nok på "The Man From Earth".

http://www.imdb.com/title/tt0756683/
Hjelp! Jeg leter etter en god film jeg så på dvd for 3 år siden! Tror den er ganske kjent!

Handler om en mann som får familien sin kidnappet. Så må han hente en DVD i et hus hvor to ranere har tatt seg inn hos en rik overklassefamilie som består av faren, en tenåringsdatter og en yngre bror. Husker at han må slåss mot FBIi huset, da FBI er ute etter den samme dvden.

Hjelp! Jeg leter etter en god film jeg så på dvd for 3 år siden! Tror den er ganske kjent!

Handler om en mann som får familien sin kidnappet. Så må han hente en DVD i et hus hvor to ranere har tatt seg inn hos en rik overklassefamilie som består av faren, en tenåringsdatter og en yngre bror. Husker at han må slåss mot FBIi huset, da FBI er ute etter den samme dvden.
Er det noen som vet\husker hva den helt nye eksorsisme filmen heter.. den er helt ny og ser temmelig bra ut.
Det er en film som handler et monster i Frankrike, tipper den kom ut rundt 2000 eller noe sånt. Det er to stykker som blir sendt ut for å fange et monster. Til slutt viser det seg at det er en løve som har blitt hentet fra Afrika.

Fant ut av det. Den het Brotherhood of the Wolf
Sist endret av FSS; 14. januar 2012 kl. 17:50.
Da leter jeg etter atter en film da.

Handling:
Nickolas Cage er i en tog ulykke. han er eneste? overlevende. Han finner også ut at han ALDRI har vært syk, så han oppsøker mange farer for å finne ut hva som skjer.

Tror han finner ut at han ER en engel eller at han blir en. Husker ikke helt.

Garantert noen her som veit det
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nikon01: Du tenker ikke på Nicolas Cage, men Bruce Willis, i Unbreakable (2000).

Forøvrig kunne du sett gjennom Nicolas Cage sine filmer for å finne den du lette etter.
Aha Bruce var det ja. Takk Takk Jonta.

Kunne ha leita bedre. Men når man ikke veit navn eller noe mye av hendelsen i filmen, så blir det fryktelig mye leting.

Og veit det er folk her som husker film titler
Så en film for en stund siden der det var noen karer i et band ellerno siden de speller en heftig sang på slutten mens de har på løsskjegg. Tror de er på flukt fra snuten eller et eller annet og han ene blir fanga og satt til straffearbeid, noen som veit hvilken det er?
Sitat av Festli94 Vis innlegg
Så en film for en stund siden der det var noen karer i et band ellerno siden de speller en heftig sang på slutten mens de har på løsskjegg. Tror de er på flukt fra snuten eller et eller annet og han ene blir fanga og satt til straffearbeid, noen som veit hvilken det er?
Vis hele sitatet...
O Brother, Where Art Thou?
http://www.imdb.com/title/tt0190590/
Var den ja, takker
Hobby Filosof
Så en film på Canal+ for en stund tilbake, den handlet om en vennegjeng og sønnen til en av dem (?) Som reiste tilbake i tid vedhjelp av en Jacuzi - der de til og begynne med ikke måtte forandre noe - men etterhvert ga de opp og en av dem ble igjen for og så 'lage google' og bli rik og alt det der-- mer kan jeg desverre ikke gi dere og jobbe med .. Noen som vet hvilken film jeg tenker på ??
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Så en film på Canal+ for en stund tilbake, den handlet om en vennegjeng og sønnen til en av dem (?) Som reiste tilbake i tid vedhjelp av en Jacuzi - der de til og begynne med ikke måtte forandre noe - men etterhvert ga de opp og en av dem ble igjen for og så 'lage google' og bli rik og alt det der-- mer kan jeg desverre ikke gi dere og jobbe med .. Noen som vet hvilken film jeg tenker på ??
Vis hele sitatet...
Nå man husker såpass mye av filmen er det ofte en smal sak å finne svaret på Google