Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 896
har kjøpt 100 blå valium..... ikke roche eller ardin.. står bare 10 på dem og smaker ganske syrlig. spiste 8 fikk samme virkning som 2-3 5mg roche. noen andre som har vært bort i disse??
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Jeg er ikke helt sikker, men tror det var slike jeg spiste den dagen da jeg fant ut at piller ikke var tingen for meg. Tror jeg spiste 12 stk og skulle til å hive i meg fem til da ei venninne stoppa meg. Fy faen for noen nerver dagen derpå ja...
▼ ... over en måned senere ... ▼
luckystrike, hvor mye betalte u? sats på roche 10 neste gang, de er alltid bra kvalitet..
8kr stykk av ein kompis...... kjøpte nettopp ett par brett med roche 10 ,,,funker jo seff mye bedre men kostet 300 kr for ett brett
Sitat av luckystrike88
8kr stykk av ein kompis...... kjøpte nettopp ett par brett med roche 10 ,,,funker jo seff mye bedre men kostet 300 kr for ett brett
Vis hele sitatet...
Hvor mange er det i et brett?
10 stykk...........