Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1089
Hei. Jeg har en Logitech g5 lasermus. Jeg har stilt inn mus-sensen på windows til midt på og bruker også nivå 2 av 3 på musa. Et problem som forekommer er når jeg åpner noen program feks Skype, Battlenet. SÅ øker sensen min drastisk. Jeg må da trykke på minus og pluss på musa for å få den tilbake til hvor den skal være, men med en gang jeg klikker på skype igjen så fyker sensen til værs. Noen ide?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hm, hørtes rart ut, hadde det vært ett spill hadde det vært noe annet, men på skype var rare greier, er jo kun programmer eller spill der man har en egen ingame sens slikt skal kunne skje, men har du prøvd og restarta skype, restarta pcen eller oppdatert skype/avinstalert skype?, om ikke noe av det funker får noen andre som har vært borti slikt før gi det ett svar
Prøv å bytt lydkort

Prøv å sjekk med dette programmet : http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

Vist dpc lathency verdiene er over 100 så begynner det å bli dårlig.

er så mye, ikke noe galt med musen i vertfall hehe =)



Kan høres rart ut, men lydkortet kan også påvirke musen ingame.

Prøv å switch mellom usb lydkort og internt lykort.
Sist endret av Anonymousesick; 10. september 2015 kl. 10:51.