Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1245
Har problemer med at spillene mine blir trykket sammen på en måte og ikke er i full skala.. det irriterer meg da skjermen blir mindre og alt blir veldig uvant og stygt på skjermen.. alltid svarte felter på høyre og venstre side av skjermen..Har prøvd å oppgradere skjermkortet, endre instillinger i software og i selve spilla, men ingen ting som funker..trenger hjelp..
Når jeg først oppgraderte endte jeg opp med masse feil, ikke ulikt dette. Jeg gjorde en clean install og det fikset alt. Men vet ikke om du gidder det, du mister jo alle filer og programmer som du ikke backer opp.

Er egentlig vanskelig å se på bildet ditt hva som er problemet, men en ting du kan prøve er:

Trykk Start og søk "make text and other items larger og smaller" og trykk på det. Så iblant teksten nesten øverst i vinduet ser du en blå link kalt "set a custom scaling level". Trykk der og velg 100% hvis det ikke er valgt allerede.
Trådstarter
14 0
Har prøvdd det, men det funker ikke :/
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Hvilken produsent har du?
Amd eller nVidia?.
Har du lagt inn skjermdrivere?
Er sikkert ikke vanskelig å ordne.

Jeg slår på denne funksjonen selv fordi jeg sitter på en 27" som blir for stor.
Trådstarter
14 0
Har Amd driver