Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1406
Hei

da får jeg prøve å legge tråden min her da, la den inn på elektronikk men den blei sletta jeg er i hvertfall på utkikk etter en servo som gjerne har samme prinsipp som en hydraulisk presse, altså sånn at det er ett stempel som dytter ut og inn. jeg skal ha fjernkontroll til den og begge må gå på batteri. jeg skal bruke dette til å fyre av en potetkanon på avstand så den må ha en rekkevidde på helst 50 meter. selve knappen den skal trykke tror jeg trenger en kraft på ca 2 kg for å bli trykka helt inn men jeg har en metode for å kun trenge veldig lite kraft for å fyre av skuddet. men alt jeg er ute etter nå er hint til internettsider der de selger deler til radiostyrte ting så jeg kan handle enkelte deler. her i norge eller i utlandet. funker like fint samma hvor jeg kjøper det bare jeg får noen navn på ting og produsenter så klarer jeg meg vel selv etterhvert.
www.elefun.no har mye kjekt, ebay.com kanskje.

På elefun.no fant jeg servoer som drar 1-2kg til 200 lappen, så da trenger du en mottaker, batteri, sender og krystall.