Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 13245
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
De klarte ikke å holde sitt løfte. Enda ikke ankommet.
Vis hele sitatet...
Da har Infocare hatt den i 21 dager. Og jeg venter fortsatt. De har ikke fikset problemet, så det går vel minst en uke til før jeg får den.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Da har Infocare hatt den i 21 dager. Og jeg venter fortsatt. De har ikke fikset problemet, så det går vel minst en uke til før jeg får den.
Vis hele sitatet...
Liten update. Tok 4 uker før de klarte å fikse den.

Men, når jeg mottar pakken så er problemet der fortsatt. I tillegg har det begynt å flimre på venstre side av skjermen.

Argh!
Film problemet, det endte jeg opp med å gjøre da det jeg mener å huske var IC ikke klarte å finne ut selv. Da fikk jeg en ny og mye bedre laptop i posten 1-2 uker etter de hadde sjekket den selv.
Jeg reklamerte på en skjerm som hadde blitt svart. Den var kjøpt hos komplett, men ble henvist til InfoCare da de har avtale med Samsung i Norge. De sendte straks ferdigfrankert returslipp som jeg klistrer på esken jeg hadde lagt skjermen i og leverte den på posten.

Sitat av Feilmelding
Skjermen gir indikasjon på å være påslått, men bildet er fraværende.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke så mye mer over det, men her er hendelsesforløpet i saken.

Sitat av Hendelseslogg
23.07.2012 13:59 - Oppdraget er avsluttet
19.07.2012 15:02 - Deler er kommet, venter reparasjon
16.07.2012 15:02 - Venter på deler
16.07.2012 07:23 - Arbeid påbegynt
13.07.2012 11:02 - Oppdraget er tildelt tekniker
13.07.2012 08:33 - Produkt mottatt
27.06.2012 15:13 - Venter på ankomst av produkt
26.06.2012 13:54 - Oppdraget er mottatt
26.06.2012 13:54 - Oppdraget er registrert av kunde
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig fornøyd med den jobben de har gjort, og mtp. all kontakt jeg har hatt med InfoCare er det ikke noe jeg trenger å utsette dem på. Jeg har forholdt meg ydmyk og forklart situasjonen, og de har vært til god hjelp fra start til slutt.
Sist endret av waf; 8. august 2012 kl. 10:31.