Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 703
Noen som vet hvilke land det er best å ha serverplass hos om man selger ting som er mer restriktivt for salg i Norge?

Jeg veit det bla.a er land som foretrekkes om man driver erotiske sider osv., som et eksempel.
Uten å på noen som helst slags måte være sikker, så tror jeg Brasil ikke er så strenge på slike regler? Shoot me if I'm wrong.
Hmm.. Noen fler?
tror andorra(ligger mellom spania og frankrike) er kanskje godt egnet? tror det er mye fritt fram der?..
Andorra tror jeg det var jeg har hørt før! Hmm..
offtopic: hva slags webshop tenker du å starte?
Mange servere i stille havet har ingen regler
er jo også mange land i afrika å plukke mellom da,ta f.eks sudan som et veldig bra sted,hvis det finnes da noen servere der da;D
Nei jeg veit ikke helt jeg. Har et par tre ting jeg pønsker litt på, men jeg veit ikke hvem jeg skal prøve på. For å si litt så kan jeg si at det er et naturprodukt som foreløpig ikke finnes i norge og som foreløpig ikke er lov heller. Det gir ikke rus eller noe sånt, men det har en bra effekt.

Idé to er en anordning til biler og motorsykler som meg bekjent ikke eksisterer på verdensbasis. Utsalgsprisen på denne hadde vel blitt kanskje 1000 lappen eller noe, men det er to ting jeg tenker på. Hvorvidt det vil slå ann og hvordan jeg skal få ned produksjonskostnader.

Den tredje er et form for elektrisk apparat som foreldre kan bruke ifm. sine barn. For å underlette hverdagen så å si.

Jeg har det meste klart for meg, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal ta ting ut. Det er fordeler og ulemper med alt. Investor f.eks. er fint, men samtidig gir man fra seg andeler og makt. Selge ideer går ann, men hva som det går skikkelig bra en dag? Det siste finnes det rimelig mange eksempler på. Hendte ikke noe lignende med Bill Gates forressten? Eller rettere sagt "kompisen" hans?