Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 585
Noen som vet om det på noen måte er mulig å sende bilder fra IR'n på Samsung E700 telefonen og over til PC med IR?

Kanskje det finens noe software man kan installere på PC'n eller noe?
Vel, man må vel ha en infrarød port koblet til pc'en? Finnes der ute, sjekk komplett og psdata osv, etter usb-IR Porter, altså IR Porter man kobler på USB påorten, så for å føre over. De fleste bærbare har også infrarøde porter.

EDIT:
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120368&cks=SER
Sist endret av cokeloop; 11. august 2005 kl. 12:57.
Nei.
Infrarøden til SGH-E700 suger bedre enn en støvsuger, og kan ikke sende annet enn visittkort. Mulig du kan bruke den til internettoppkobling, men det er max.

Skal du overføre bilder til pcen, må du enten kjøpe en datakabel eller sende med MMS.
Du trenger Samsung EasyStudio som du finner fra www.samsung.se. Det kan tenkes du må aktivere IR i BIOS før du prøver å føre over. Når installasjonen er fullført, aktiverer du IR på telefonen og legger den i PCens IR-mottakers rekkevidde. Deretter starter du programvaren og går inn på "File Manager" hvor du vil få tilgang til telefonens bilde- og lydarkiv. Her kan du også overføre dine egne ringetoner til telefonen.
iDark's Avatar
Trådstarter
Det ligger nå software på Samsung sine sider som gjør at man kan sende alt til/fra IR på laptop.

Kontakter, bilder, melodier, meldinger, ALT!

Sjekk ut sidene til Samsung dere som har lik telefon som meg!
Sitat av Dark
Det ligger nå software på Samsung sine sider som gjør at man kan sende alt til/fra IR på laptop.

Kontakter, bilder, melodier, meldinger, ALT!

Sjekk ut sidene til Samsung dere som har lik telefon som meg!
Vis hele sitatet...
Ja, og dette programmet heter Samsung Easy Studio, som jeg nevnte i posten min. Fragsteal