Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 726
Halla,

Holder på og skal kjøpe bursdagsgave til dama, i den forbindelse lurer jeg på å kjøpe en rosa ipod med sånn tekst greie bakom. Men jeg sitter fast. Har noen brae forslag på hva jeg kan ha der? vi har vært ilag snart en måned ....
God damn... Ikke kjøp så dyr gave til en du har vært sammen med så kort tid. Men vist du absolutt må, så pass på at det er noe som minner om deg, sånn at den mister verdi dersom det blir slutt

Hjerte med begge navnene deres?
Din for altid - Dittnavn

Noe i den duren

Scha
usertitle import
bleh's Avatar
1 måned også bruker du over to store lapper på hun? God damn, du må være rik eller så er hun skamfin...
Trådstarter
36 0
Ser ik noe problem i det jeg .. har vært venner i 6 måneder før da ...
Hei, og velkommen til forumet!

Scha, forslaget ditt kan kanskje virke noe frempå, og skremme damen, du vet (eller gjør du?) hvordan de tenker, "ett skritt om gangen"

Kanskje noe kort og godt, som "tenker på deg", "du er livet mitt", "fordi du er så god", "Du er smilet mitt", "nå skylder du meg 2000 spenn", "Jeg skal ha en tilbake, om du gjør det slutt"
"Knappene er på den andre siden".
iPod er greit nok om du har penger nok til det
Men når det kommer til det du skal ha bak, så bør det være noe kort og enkelt noe. Du burde finne på noe selv, for da kommer det fra deg, ikke fra andre Er tross alt bedre med noe personlig enn noe du har fått fra en gjeng på et forum
"Fornøyd? Hent meg ei øl, kjerring!"

Neida, bare tuller. Enig med Joshiwo...
Joshiwo: Hvordan skal hun vite at han har bedt over 5000 mennesker om hjelp? For alt hun vet, så kommer ordene rett fra hjertet hans, så hun blir nok fornøyd uansett
Sitat av cokeloop
Joshiwo: Hvordan skal hun vite at han har bedt over 5000 mennesker om hjelp? For alt hun vet, så kommer ordene rett fra hjertet hans, så hun blir nok fornøyd uansett
Vis hele sitatet...
Hehe, joda.. men hvorfor være fake?
fordi det er mye lettere...

Neida. Skriv noe kort og personlig.
Sitat av Joshiwo
Hehe, joda.. men hvorfor være fake?
Vis hele sitatet...
Man er ikke fake om man mener det som står der, gutten har bare litt mangel på fantasi for tiden og trenger litt hjelp med å få frem hva han virkelig mener. Når man slår 2k på bordet etter en måned så burde ikke ordet "fake" noen gang være et diskusjonstema engang. Men, nok offtopic nå
()()
(* *)

Den hadde vært søt bak på den. Det er jo litt begrenset hvor personlig du kan være etter 1 måned :P