Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 771
Ikke for å klage for mye, men jeg synes ikke noe om det, begynner nesten å grine hver gang jeg ser det. Er det ikke mulighet for å bytte design nå snart?
da får du lage noe bedre
Jeg synes det er pent. Det gamle likte jeg egentlig bedre, men man blir fort vant til det.
Dessuten så tror jeg du tilhører en minoritet her inne som synes det. Og det vil altid være folk som er misfornøyd.
Hva som er galt med det da?
Jeg syns det er litt friskere enn det gamle, og på en måte mere stilfullt og rent. Visse ting i livet må man lære å leve med, designet vårt også..
Sitat av InTrance
Jeg synes det er pent. Det gamle likte jeg egentlig bedre, men man blir fort vant til det.
Dessuten så tror jeg du tilhører en minoritet her inne som synes det. Og det vil altid være folk som er misfornøyd.
Hva som er galt med det da?
Vis hele sitatet...
Det er grått å kjedelig, får ikke lyst til å surfe rundt, og ja likte mye bedre det gamle designet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lag nytt eller hold kjeft.
Dette har forøvrig blitt tatt opp før med samme svar.