Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4544
noen som vet om noen nett sjapper som selger tøffe t-skjorter. alla duffy.no og thinkgeek.com i norge?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ninja Freak
royandre's Avatar
61 3
www.duffy.no er veldig norsk da. Og ikke minst bra kvalitet, stilige trykk og fornuftig pris!
Psyc0re: er det en norsk side? lurer, for de hadde noen ganske kule skjorter.
Ja, de har kontor her på Hamar i hvertfall.
Verdiløs mann
crimzon's Avatar
69 0
Ble akkurat 1000,- fattigere på desertpunk.com
vet noen om sider der de trykker motiv på for- og bakside av tskjorter relativt billig?
noen norske sider med T-skjorter som tshirthell.com??
Hvis du er ute etter retro-trendwhore-festlig skjorter er denne ok: http://palmercash.com/
fleire NORSKE sider?
BTW takker for desertpunk, herlig side
Noen som vet hvor man lett kan få tak i en t-skjorte som enkelt og greit sier "n00b!", eller "Stfu n00b!"...? Hadde vert genialt å hatt i sommerferien Helst en norsk side though....
Må bare skyte inn denne ULTRAPHETE webshopen jeg kom over her om dagen.
Den er ikke norsk, men allikavel verdt en titt.
http://www.jinxhackwear.com/
Forresten. Er det noen som har sånn ca. peil på hva det vil koste å shippe 4-5 sjorter til Norge fra USA? Er det noen konkrete lover på det?
Opprinnelig postet av InUtero
Noen som vet hvor man lett kan få tak i en t-skjorte som enkelt og greit sier "n00b!", eller "Stfu n00b!"...? Hadde vert genialt å hatt i sommerferien Helst en norsk side though....
Vis hele sitatet...
Det er vel noe du glatt kan lage selv. "Iron-on Transfer paper" fås kjøpt i de fleste bokhandler, og billige, ensfargede T-skjorter får du tak i overalt. Print ut motivet på dette spesielle arket og stryk det over på skjorten. Riktignok blir kvaliteten så-som-så, men har ved hjelp av denne metoden fått et sjeft utvalg av unike t-skjorter som jeg kan pryde overkroppen med i sommerhalvåret ;D
Noen som har bestilt fra noen av disse utenlandske sidene?

hadde vært kjekt med litt erfaringer om hvilke sjapper som er greie å handle fra.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Marken: kvaliteten blir jo absolutt så som så med den metoden ja, og er vel ikke akkurat å anbefale.
Har bestillt t-shorter fra http://www.interpunk.com/ det gikk helt greit. Bestillte litt mange t-shorter på en gang så litt toll vart det. Dette er er ei sjappe som selger generelt punk stasj. Men dei har mange punk band t-shorter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ninja Freak
royandre's Avatar
61 3
Har gode erfaringer med både duffy.no, thinkgeek.com og tshirthell.com. Det koster fort noen kroner i frakt fra de utenlandske sidene, men de er ofte verdt det. Kvaliteten på de nevnte sidene er etter min mening gjevnt over veldig bra.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har akkurat funnet et par t-skjorter jeg har leita etter LENGE, og kan kjøpe de fra to forskjellige engelske nettbutikker for henholdsvis 20.00 £ og 25.50 £. Begge koster over 200 kr, så jeg lurer litt på hvor mye toll jeg må betale? Er det 25 % av varens verdi eller er det 200 kr? Noen som vet?
Jeg har selv bestilt to t-skjorter fra Desertpunk tidligere. Kvaliteten var bra, prisen på selve skjortene var ok, men frakten var grusom . Jeg tror jeg betalte 780,- for to t-skjorter når alt kom til alt, og alt var sendt fra Norge..
Sitat av Robbie
Jeg har akkurat funnet et par t-skjorter jeg har leita etter LENGE, og kan kjøpe de fra to forskjellige engelske nettbutikker for henholdsvis 20.00 £ og 25.50 £. Begge koster over 200 kr, så jeg lurer litt på hvor mye toll jeg må betale? Er det 25 % av varens verdi eller er det 200 kr? Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Du må betale 25% av varens verdi pluss tollavgift som er ca 150.- hvis Posten skal gjøre det, 100 hvis du gjør det selv over nett. Hvis du gjør det selv tar det minst 14 dager ekstra.
Sitat av DonTomaso
Du må betale 25% av varens verdi pluss tollavgift som er ca 150.- hvis Posten skal gjøre det, 100 hvis du gjør det selv over nett. Hvis du gjør det selv tar det minst 14 dager ekstra.
Vis hele sitatet...
Auch, det blei jo litt dyrere enn forventa. Takk for svar forresten!
Sitat av Robbie
Auch, det blei jo litt dyrere enn forventa. Takk for svar forresten!
Vis hele sitatet...
Ev. kan du maile og spørre om dem vil sette verdien på utsiden av pakka litt lavere så den kryper under grensa, ganske mange som gjør dette for deg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar