Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 770
Heisann, jeg bare lurte på om noen viste om noen sjapper her i norge, eller i eu der dem selger morsomme t-skjorter.. som "I'm with stupid" f.eks..
Fant bare noen sider fra usa, men shippingen koster jo like mye som t-skjorta..
Håper noen vet om ei eller anna side som jeg ikke fant når jeg googla.. hehe..
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Jeg har fått et annet inntrykk, å kjøpe t-skjorter på nettet er jo nettopp billig. Har handlet fra tshirthell.com og jinx.com og har begge gangene fått t-skjorter av god kvalitet til en billig penge (under 200,- inkl. frakt).

Siden den norske kronen er sterk, man slipper å betale moms på varer fra utlandet som koster under 200,- og at vekten på tskjorter ikke er så altfor stor, så er nok tskjorter noe av det ideelle å bestille fra utlandet.

Hvis du allikevel ønsker å kjøpe via norske sider, så finnes geekstuff.no (har hørt mye dårlig om dem) eller duffy.no som drives i Stavanger av aFFi på ROOT.no, har bestilt tskjorten "TUXKILLER" herfra, men det blir ikke billigere enn å kjøpe fra utlandet.