Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 956
La oss si at jeg kjøper meg en billig 1 liters flaske på Vinmonopolet med en styrke på rundt 38%. Funker det å destillere denne flaska slik at man får skilt vannet fra alkoholen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja. Det funker. Men kvifor du vil det er et stort mysterium. Du vil bli akkurat like full om du drikker 1l 38% eller 4dl 96%
Slashdot er inne på noe der, men jeg ville nok gjort det selv.
er slitsomt og drikke 1l, 4dl går fortere ned. men så står det også på om du skal kose deg med spriten, eller helle inpå for og bli dritings.
1l 38% er mye deiligere og drikke enn 4 dl 96%
hvem koser seg vel når dem drikker sprit? skal man drikke 1 liter. så gjør du jo ikke det får å kose deg med det.
du syns vel ikke sprit smaker godt å du koser deg når du drikker det?
40% kan jeg klare å drikke rent i små mengder, men dobler du det begynner det fort å svi å sånn. Regner ikke med at det betyr noe, men alt over 60% er vel teknisk sett narkotika, så pass deg litt.
0.7 l sprit på polet ca 300 kr. 0.5 l 96% himkok ca 100 kr. Hva er vitsen? Og alkohol over 60 % blir fortsatt ikke regnet som narkotika-
Sist endret av OaaXia; 27. august 2008 kl. 15:34.