Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5414
har tatt 3 nobligan 50mg, blir rusen mer effektiv om jeg tar en paralgin forte?
Snakker bare av egen erfaring: Jeg synes man får en annerledes rus om man tar PF etter Nobligan. Forsåvidt behagelig i seg selv, men jeg opplevde at PF ganske effektivt stoppet godfølelsen etter en stund. Så personlig fikk jeg en rus av det, men jeg opplevde ikke at den ble bedre eller varte lenger.

Forøvrig, hvis du slenger i deg en paracet, så vil rusen vare lenger (min subjektive opplevelse uten hold i forskning).
Etter egen erfaring, så liker jeg godt kombinasjonen av Nobligan (Tramadol) og Paralgin Forte (Kodein/Paracet). Får en fin form. Og hvis man er bekymret over å ta for mye Nobligan/Tramadol (mtp faren for kramper/epilepsi), så er det greit å kunne ta litt ekstra Kodein/Paralgin Forte for å forsterke effekten og samtidig begrense dosen av Nobligan/Tramadol.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Låner tråden litt.

Inntatt 400mg nobligan, 2mg xanax og en øl.
Burde jeg ta paralgin forte da?
Sitat av king123 Vis innlegg
Låner tråden litt.

Inntatt 400mg nobligan, 2mg xanax og en øl.
Burde jeg ta paralgin forte da?
Vis hele sitatet...
Ser ikke akkurat behovet for det nei. Er det depot? Uansett er 400mg en ganske høy dose. Alkohol og xanax forsterker jo effekten merkbart også.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Ser ikke akkurat behovet for det nei. Er det depot? Uansett er 400mg en ganske høy dose. Alkohol og xanax forsterker jo effekten merkbart også.
Vis hele sitatet...
Depot ja, knuste og drakk det ned med litt øl.

Føler ingenting jeg , så pøste på med 400mg til, fortsatt ingen effekt jeg selv merker hvertfall.

Oppdtering: tok bare lang tid, så 800mg var egentlig en grei dose
Sist endret av king123; 12. november 2015 kl. 07:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tramadol kicker inn etter en time hos meg. Har pleid å justere med PF (30 mg kodein) etter 3x50 Tramadol. Får god funk av det, men kan noen ganger oppleve at kodeinet "hijacker" rusen, blåser den opp men tar den raskere ned igjen enn Tramadolrusen alene normalt varer.
Var etter jeg tok 50mg kodein det begynte og funke, helt grei rus. men opplevd bedre
Hva ble totalen for deg på denne turen, begge virkestoffer?
forventa meg mer egentlig, ble litt småfjern og litt surrete bare

var jo en ganske stor dose 800mg + 2mg xanax øl og 50mg kodein

Dette var min første gang på nobligan, så hadde forventa meg en mye kraftigere rus enn hva jeg fikk.
Blander du nobligan med noe som heter buscopan (får all glett muskulatur til å slappe av) Har gjordt det selv og det føltes herlig utenom kvalmen jeg får ved nobligan inntak.
Buscopan? Really? Brukes jo mot magesmerter og diaré.. Dama fikk det tilogmed injisert når hu skulle føde.. for å få større "åpning"... "brainfuck"
Har prøvd det selv og det forsterker virkningene for Nobligan. Velig fin rus med Nobligan og buscopan sammen.
Bare ett tips fra min side.
En av mine mest behagelige øyblikk var når jeg, kraftig påvirket av Diazepam tror jeg(blåvalium) og fikk 50mg tramadol på legevakten. Som ett knips 15 min etter var jeg i "himmelen" og den gladeste formen.
Sist endret av flytendeper; 23. november 2015 kl. 23:41.
Sant det at Buscopan hjelper på magesmerter o.l, men det hjelpe også hele kroppen å slappe av. Tramadol/Nobligan sammen med dette får du en fin rus. Blir avslappet og får en god følelse.
Selv om dette funket for meg, så er det ikke sikkert det funker for andre. Vi er jo forskjellige der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Merker ikke noen rus. tar 2. stk x 4 ganger dagli. pluss 2-3pf 3ganger daglid
dette er skrevet til meg fra smerteklinikk.

merker jeg blir fortere full etter en flaske sprit, pluss tryne blir helt slapp. men men. har og fått 10mg morfin ved behov. men ikke noe funker så da blir det bare liggende å samle støv.