Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2730
Heisann er det noe mulighet for å laste ned Day-z ulovlig? eller WarZ

Vi er bare to stykker, sette opp en server for bare meg og han elns, går det?

Takk for all hjelp
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Heisann er det noe mulighet for å laste ned Day-z ulovlig? eller WarZ

Vi er bare to stykker, sette opp en server for bare meg og han elns, går det?

Takk for all hjelp
Vis hele sitatet...
Vil tro det er mulig om dere fjerner PB og slikt. Du fjerner jo halvparten av spillet om det bare er dere to, da
Fullt mulig med DayZ, men WarZ er jeg nokså sikker på ikke går an pga. at du må logge inn, og det finnes bare offisielle servere.

Når det gjelder DayZ må du første og fremst laste ned Arma 2 og Arma 2 Operation Arrowhead (eller Arma 2 Comined Operations).
Deretter laster du ned DayZ filene og setter dem på plass (http://www.dayzwiki.com/wiki/How_to_install_DayZ)
Deretter må du laste ned server filene (http://niconde.blogspot.no/2012/11/m...te-server.html). Det finnes mange måter og gjøre det på. Linken jeg ga deg er kanskje utdatert så google litt rundt så finner du nok nyere.
Herfra er det nok best at du finner en video eller detaljerte instrukser.
Men åssen skal vi da starte vår egen server?

+ Har dere forslag til noen andre zombie spill vi kan spille sammen? liker zombie spill :P
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Men åssen skal vi da starte vår egen server?

+ Har dere forslag til noen andre zombie spill vi kan spille sammen? liker zombie spill :P
Vis hele sitatet...
Om du liker å spraye ned zombier er nok ikke DayZ eller WarZ det beste. Prøv heller noe som Left4Dead(2).
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Men åssen skal vi da starte vår egen server?

+ Har dere forslag til noen andre zombie spill vi kan spille sammen? liker zombie spill :P
Vis hele sitatet...
Prøv den linken jeg ga deg, burde fungere. Ellers google litt rundt så finner du mye mer informasjon en det jeg har gitt deg.

Det er også litt tynt med co-op zombie spill nå fortiden. Ellers har du The Walking Dead, men er usikker på om det er co-op.
Liker da openworld, survival mot zombie osv :P
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Liker da openworld, survival mot zombie osv :P
Vis hele sitatet...
Da er nok DayZ det beste. Har lenge hatt lyst til og lage et sjøl da .
Hvorfor ikke bare kjøpe Arma 2 CO da? Det er jo skitbillig på steam..
Har ikke kort
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvorfor ikke bare kjøpe Arma 2 CO da? Det er jo skitbillig på steam..
Vis hele sitatet...
Eller vente et par uker på standalone
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Har ikke kort
Vis hele sitatet...
SpendON?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Eller vente et par uker på standalone
Vis hele sitatet...
Joda.. vet nå ikke når den kommer da. De sa jo før jul men den gang var det.
Sitat av Xernox Vis innlegg
SpendON?


Joda.. vet nå ikke når den kommer da. De sa jo før jul men den gang var det.
Vis hele sitatet...
De sa jo i November at de ikke klarte å bli ferdig i 2012, men at det kommer i Januar eller starten av Februar.
Sitat av Claryn Vis innlegg
De sa jo i November at de ikke klarte å bli ferdig i 2012, men at det kommer i Januar eller starten av Februar.
Vis hele sitatet...
Tror ikke på noe før de er 100% sikre slike forventede datoer er bare vrøvl. Stemmer aldri.
Takk for hjelp da.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Takk for hjelp da.
Vis hele sitatet...
Hvis det var ironi, hva er galt med spendon?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg kan gifte deg en kopi av Combined Operations på Steam om du vil, så kan du og kompisen din spleise på et spendon og en kopi til. Bare sleng ut en steam-id så adder jeg deg asap.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg kan gifte deg en kopi av Combined Operations på Steam om du vil, så kan du og kompisen din spleise på et spendon og en kopi til. Bare sleng ut en steam-id så adder jeg deg asap.
Vis hele sitatet...
FreakService på sitt beste!
Lol, bestemte meg bare for å kjøpe War Z imorra, ettersom at det var så billig og lite stress.

Takk for svar!

Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvis det var ironi, hva er galt med spendon?
Vis hele sitatet...
Var absolutt ikke ironi, vet ikke hva jeg tenkte på når jeg skrev den setningen.

Joda spendON funker jo, men låner som oftest kortet til morra mi, har en følelse av at hu ikke gidder å låne det til meg akuratt nå :P

Får vel mase litt imorra, eller kjøpe spendON. Men takk for svar og forslag.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ikke kjøp warZ, det suger jævlig. Kjøp dayz heller. MYE bedre.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg kan gifte deg en kopi av Combined Operations på Steam om du vil, så kan du og kompisen din spleise på et spendon og en kopi til. Bare sleng ut en steam-id så adder jeg deg asap.
Vis hele sitatet...
Er du serriøs?

Først MW3 så Arma II, what?

Takk så utrolig mye!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er ganske mange med nick "sondre98", hvem av dem er du?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
Er ganske mange med nick "sondre98", hvem av dem er du?
Vis hele sitatet...
Har du en så stor lommebok da?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ikke kjøp warZ, det suger jævlig. Kjøp dayz heller. MYE bedre.
Vis hele sitatet...
Det suger ikke jævelig, men det er ikke en toppkarakter.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Liker da openworld, survival mot zombie osv :P
Vis hele sitatet...
Problemet er at zombiene i DayZ er mildt sagt tilbakestående.

Løp inn i en busk, et tre, et hus, rundt et hus og du har mistet dem.
Eller du kan bare løpe rett frem. Dem klarer ikke å slå deg da heller.

Det er andre spillere som er den ekte trusselen i DayZ.
Sist endret av Bombasa; 7. januar 2013 kl. 14:43.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ikke kjøp warZ, det suger jævlig. Kjøp dayz heller. MYE bedre.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvordan du kan si at det suger jævlig, viss det er din mening, kan du heller si at du ikke liker spillet.
Har spilt det selv siden closed alpha, og har hatt utallige timer med morsomheter i det. selvfølgelig er det ikke 100% pga. hackers, glitcher og buggs.
Men det er et spill under utvikling som har et enormt potensiale.

Selv har jeg spilt både DayZ og WarZ. Må si at det er WarZ som har gitt meg mest moro, og som jeg er mest fornøyd med
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av grims Vis innlegg
Det suger ikke jævelig, men det er ikke en toppkarakter.
Vis hele sitatet...
Nope. Det suger definitivt jævlig. Moneygrabbing var planen fra dag #1, spillet bygger crappy programmering på en allerede crappy motor, laget av en crappy utvikler.

http://www.metacritic.com/game/pc/the-war-z

Jeg ville ventet til DayZ standalone kommer ut og så kjøpt det.
Sist endret av robhol; 7. januar 2013 kl. 23:42.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Problemet er at zombiene i DayZ er mildt sagt tilbakestående.

Løp inn i en busk, et tre, et hus, rundt et hus og du har mistet dem.
Eller du kan bare løpe rett frem. Dem klarer ikke å slå deg da heller.

Det er andre spillere som er den ekte trusselen i DayZ.
Vis hele sitatet...
Da har ikke du spilt de nyeste versjonene i DayZ. Der går zombiene igjennom veggen! Prøv å løpe inn i en barrack og kom deg levende ut mens de kommer fra alle kanter. Det er en stor trussel!
Sitat av Xernox Vis innlegg
Da har ikke du spilt de nyeste versjonene i DayZ. Der går zombiene igjennom veggen! Prøv å løpe inn i en barrack og kom deg levende ut mens de kommer fra alle kanter. Det er en stor trussel!
Vis hele sitatet...
Dette kan skje om du står nært ein yttervegg. Om du held litt avstand til veggane går zombiane inn gjennom døra.
Joda.. vet nå ikke når den kommer da. De sa jo før jul men den gang var det.
Vis hele sitatet...
Dei hadde nok aldri blitt ferdig til jul, men det er på sin plass å nevne at dei har blitt forsinka grunna Bohemia-utviklarane som blei arrestert i Hellas. Blant anna var ein av dei ansvarleg for å utvikle det nye (og det originale) Chernarus-kartet.
Eg trur det er minst ein månad til første-versjonen av standalone blir sluppe... men det blir naturlegvis spekulasjon.
Sitat av bronze Vis innlegg
Dette kan skje om du står nært ein yttervegg. Om du held litt avstand til veggane går zombiane inn gjennom døra.
Vis hele sitatet...
Når det bare er 1 meter mellom veggene så er det litt vanskelig å gå vekk ifra veggene.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Når det bare er 1 meter mellom veggene så er det litt vanskelig å gå vekk ifra veggene.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men du er trygg om du går inn i eit av romma. Protip: Om du spring inn i ein barracks (med zombiar etter deg) og legg deg ned i det siste rommet, så "gløymer" dei deg og går ut igjen når dei har komt til enden av gangen.
Ser ut som jeg blir nødt til å kjøpe War Z alikavell, ettersom at jeg aldri mottok Arma 2 på steam.

Kjøper også Day Z standalone når det blir releasa.

Takk for svar folkens!
Sitat av bronze Vis innlegg
Sant nok, men du er trygg om du går inn i eit av romma. Protip: Om du spring inn i ein barracks (med zombiar etter deg) og legg deg ned i det siste rommet, så "gløymer" dei deg og går ut igjen når dei har komt til enden av gangen.
Vis hele sitatet...
Sant nok det, men når du har litt dårlig tid og begynner å skyte så sitter du fint i det.
Kjøpte meg nå SpendOn og WarZ.

Men får ikke spillet etter jeg har betalt, bare 9 emails som det står:


Hello!
You made a purchase on Xsolla
Your purchase status:

Payment method: Credit Cards
Status: Money accepted

You bought: USD in The War Z
Amount: 25
Details: 5:25:*******************
Status: To be delivered

Tar det lang tid å få det, eller har det bare bugga?

Har nå fått 17 MAILER

Fikk tilslutt spillet heldigvis...
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Kjøpte meg nå SpendOn og WarZ.

Men får ikke spillet etter jeg har betalt, bare 9 emails som det står:


Hello!
You made a purchase on Xsolla
Your purchase status:

Payment method: Credit Cards
Status: Money accepted

You bought: USD in The War Z
Amount: 25
Details: 5:25:*******************
Status: To be delivered

Tar det lang tid å få det, eller har det bare bugga?

Har nå fått 17 MAILER

Fikk tilslutt spillet heldigvis...
Vis hele sitatet...

God service det eller? Viste seg visst til slutt at de bare var ute etter penger...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis man fortsatt er dum nok til å kjøpe WarZ nå, har man bare seg selv å takke..
Forskjellen på DayZ og WarZ i utvikling er at når WarZ ble lagt på Steam var det ikke annonsert som Alpha eller noe sånt, det var annonsert som ferdig spill klar til å gjøre utviklerne rike. DayZ derimot (som ikke er kommet ut ennå på steam) reklamerer at de er i Aplha og jobber med å utvikle så det skal være kvalitet man betaler for.
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Forskjellen på DayZ og WarZ i utvikling er at når WarZ ble lagt på Steam var det ikke annonsert som Alpha eller noe sånt, det var annonsert som ferdig spill klar til å gjøre utviklerne rike. DayZ derimot (som ikke er kommet ut ennå på steam) reklamerer at de er i Aplha og jobber med å utvikle så det skal være kvalitet man betaler for.
Vis hele sitatet...
Vell utviklerne er rike, takket være alle pre-orders. WarZ er jo ikke lenger i verken alpha eller beta, men i fundation release hvor de selv sier de skal bare legge til nye ting men spillet i seg selv er ferdig.

Selv skal jeg vente på standalone og er veldig hyped for det
Gleder meg veldig til standalonene selv
Ville absolutt gått for å få kjøpt deg Dayz :P Har over 100 timer gameplay nå, og er ikke lei enda Hørt at War-z ikke er noe særlig.. :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spilt War Z 40 timer, paasssee lei, fikk endel shit da, Outlaw og greier, bare å si ifra hvis noen vil spille en gang.

Gleder meg sykt til Day Z Standalone, noen som har noen anelse om release?