Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1158
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
[CENTER]http://gamingirresponsibly.com/wp-content/uploads/2012/10/Hotline-Miami-Logo-Small.png

Hotline Miami er et 2D-spill, men ikke la dette komme tvilen til gode. Ved første øyekast kan det virke kjedelig og repetivt, men sannheten er en helt annen.

Historien er satt i overgangskiftet fra 80- til 90-tallet og karakteren du kontrollerer er en slags leiemorder som mottar bestillingsoppdrag over telefon.

Et par screens
http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/122/1225733/hotline-miami-20120813013732370-000.jpg

http://cf.shacknews.com/images/20120704/hotline-miami-1_22649.nphd.jpg[/CENTER]

Gameplay

Hotline Miami er et spill som krever gode reflekser og kordinasjon. Det kan være meget vanskelig til tider, og ja - du vil dø. Før vært nivå i spillet velger man en maske som gir deg en spesiell egenskap som kan benyttes til egen fordel(f.eks lengre synsvinkel). Flere masker låses opp etterhvert som man kommer seg videre i spillet, og setter nye highscores på de forskjellige nivåene.

Våpen er også en vesentlig del av spillet og man vil finne ulike våpen tilfeldig rundt på kartene. Alle kan plukkes opp og benyttes i nærkontakt, eller kastes fra distanse for å slå fienden ned på bakken. Det er også skytevåpen, disse kan også kastes for samme effekt. Nye våpen blir tilgjengelige etterhvert som du setter nye highscores og beveger deg videre i historien.

På mange måter føler jeg Hotline Miami er som en høyadrenalins versjon av Vice City, om det skulle blitt gjenskapt i GTA's tidligere 2D-verden. Kontrollene fungerer utmerket, og det er veldig enkelt å få inn i fingrene. Et perfekt spill hvis man bare trenger glimrende underholdning uten for mange krav. Spillet sparer ikke på volden og musikken er helt fantastisk og hjelper til med å sette stemningen så til de grader.

Til slutt vil jeg nevne at Hotline Miami er et indie-spill. Utviklet av Dennaton Games, et spillselskap bestående av to svenske karer. Støtt slike gode indie-spillopplevelser og kjøp det på steam!

Hjemmeside: Hotline Miami
Launch Traileren

Noen freaks som også vil anbefale dette?
Sist endret av daimeno; 13. desember 2012 kl. 21:48.
Hmm, takk for en heads-up! Dette skal prøves i nærmeste fremtid!
Støtter daimeno 100% på denne! Årest spill i 2012 for min del. Fet musikk, ekstrem vold, syk historie og et bra gameplay gjør at en nærmest går inn i en transe når man spiller dette spillet!
Hotline miami er et fantstisk spill. mangler egentlig bare time runs for min del. forhåpentligvis noe som blir inkludert i hotline miami 2. ^^ Er og lett beste spill 2012 for min del og.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 13. desember 2012 kl. 22:29.
Ser fett ut, men finnes jo kun for Windows, hva for et indiespill er dette?
Sist endret av The Great Catsby; 13. desember 2012 kl. 22:28.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Trådstarter
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Ser fett ut, men finnes jo kun for Windows, hva for et indiespill er dette?
Vis hele sitatet...
Utifra hva jeg kan se så er det planlagt at det skal slippes en macversjon. Det jobbes også allerede med en oppfølger!
Sist endret av daimeno; 13. desember 2012 kl. 22:33.
Det er ganske moro å skade andre mennesker.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Det er ganske moro å skade andre mennesker.
Vis hele sitatet...
Altså, pikselmennesker, håper jeg.

Ellers flott med spillanbefaling, daimeno.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
JESS! Runda dette spillet nuh. Fett spill. Og musikken er jævlig bra, digger nesten alle sporene.
Yumyum